Stránka 3 z 5
Napsal: 19 kvě 2011, 22:42
od kaad
joe píše:mam mechanika, ktory vymeni cerpadlo na TDDi za 43 minut, raz som ho stopoval. takze je to vec zvyku.
inak, keby si sa bol opytal, ci to nahodou nevieme opravit, mohol si to mat za 200 E, a bez vyberania cerpadla...
43 minut, tak to se mi jako pohodová práce moc nejeví. Já jsem se při tom neflákal a demontáž mi trvala přibližně 2 hodiny montáž asi o hodinu déle. Počítám ovšem čas od najetí na dílnu a vyjetí ven. Ne pouze čistou výměnu čerpadla kdy už mám ostatní komponenty demontovány. A to jsem si práci urychlil tím, že jsem zaaretoval čerpadlo a horní úvrať jsem si označil na řemenici barvou. Protože ten jejich nesmysl našroubovat přípravek do bloku mezi alternátorem a čerpadlem no to je horor. Ale jak už jsem uvedl každý inženýr má deformovaný mozek, takže podle toho pak vypadají i ty auta. Dnes jsem např. vyndával alternátor z Fiatu Marea JTD a to je porod. Co všechno musí jít ven to je prostě neuvěřitelné. Opravdu já bych ty vysokoškoláky nahnal na pár let do velké nevytápěné haly a tam by ty svoje výmysly mohli opravovat.
Napsal: 20 kvě 2011, 10:39
od jericho-3
Zlatá slova, je vidět, že už máš něco za sebou..a doufám i před sebou..

Napsal: 24 kvě 2011, 09:37
od kaad
A máme tu opět fordíka Fokus 1,8TDDI 66kW samozřejmě nejedoucího jak jinak?! Pro změnu na tomhle čerpadlo tlačí naftu jako blázen. Tlaky jsou v pohodě, rozvody jsem kontroloval vše na značkách, žhavení ok. Přesto fordík stávkuje. Diagnostika nic neukazuje, takže z toho usuzuju, že to bude něco mechanického. Na STARTspray to chytne s velkým rachotem typickým např. jako když je špatně nastaveno čerpadlo. Takové to pleskání. Ale tady se čerpadlo neseřizuje to si dělá ŘJ čerpadla sama jestli se nepletu??!! Chci ještě vyhodit vstřiky (jsou mechanické) a nezdá se mi, že by odešly všechny najednou, ale zkouším už všechno. Nevím , ale podle mně to auto nemohlo zásadně projít shvalovacím testem k uvedení do výroby. Od začátku roku tu mám už asi sedmého zmetka jménem Focus.
Napsal: 24 kvě 2011, 16:16
od jericho-3
Jde o to, zda čerpadlo vstřky protlačí a dobře děláš, že je chceš zkontrolovat..Napojil bych vstřik na čerpadlo a venku koukal, jak práší..Můžou být přidřené klidně všechny...Spíš jde o to, že to rachotí na spray, ale může toho paliva být moc...
Napsal: 25 kvě 2011, 09:47
od jonyr
jestli chytl na prej a čerpadlo tlačí tak vstřiky
Odpoj přepady - a na každou trysku dej nádobku,aby jsi do ní viděl
rozdíl v nádobkách nesmí být velký,tam kde je větší tak ta je vadná
kdyby jsi ho nastartoval přez sprej tak by se bez něj udržel
tohle vypadá na všechny
Napsal: 27 kvě 2011, 18:22
od kaad
Tak dnes jsem si udělal zase trochu času na fordíka. Mám vyhozený vstřiky a zítra je zkusím na zkoušečce při kolika pustí. Měřil jsem výstupní tlak nafty z čerpadla a je cca 4,3 bar. Nevíte někdo kolik přesně to má mít??? V tabulkách jsem našel pouze tlak na tryskách 105-120 bar.
Napsal: 28 kvě 2011, 15:12
od jura2
kaad píše:Tak dnes jsem si udělal zase trochu času na fordíka. Mám vyhozený vstřiky a zítra je zkusím na zkoušečce při kolika pustí. Měřil jsem výstupní tlak nafty z čerpadla a je cca 4,3 bar. Nevíte někdo kolik přesně to má mít??? V tabulkách jsem našel pouze tlak na tryskách 105-120 bar.
4,3 je trošiča malo.

Napsal: 29 kvě 2011, 17:42
od kaad
Včera jsem zkoušel ty trysky a jsou o.k. Ovšem čerpadlo je neprotlačilo. vyměnil jsem čerpadlo (starší, ale vím, že do poslední chvíle fachčilo) a ejhle ani teť nafta přes trysky neprojde. Nezdá se mi, že by obě čerpadla byla k.o. Nějaký nápady??? Díky.
Napsal: 29 kvě 2011, 18:39
od joe
paneboze, uz sa konecne naucte, ze VP29/30/44 nie su obycajne cerpadla.
jedina odborna diagnostika na nich sa da urobit osciloskopom a KTSkou a nie skusanim ci pretlaci alebo nepretlaci.
takze: merat osciloskopom prud do davkovacieho ventilu, dalej diagnostika - nacitanie chyb z PCM.
a po prehodeni cerpadla z ineho auta musi byt odblokovany immobilizer - pouzit VCM, KTS alebo Focom, inak samozrejme naftu davat nebude...
Napsal: 31 kvě 2011, 10:34
od Brembo.SV
joe ti dal typ a dam ti i ja jeden. Imobilizer je o.k? Tak ci tak diagnostika.
Napsal: 31 kvě 2011, 17:40
od dodi911
Pokial by bol immo ko tak netoci ani starter.
Napsal: 10 čer 2011, 15:50
od kaad
Takže pánové k vůli těm posr...m fordům jsem si pořídil Focom jak mi poradil Joe. Čerpadlo jsem přizpůsobil. Fordík i nadále stávkuje. Znovu podotýkám, že čerpadlo jsem měnil z druhého motoru, který ovšem ještě před měsícem normálně fachal. Diagnostika mi vypisuje tyto závady: B1600 - Since the last clearing the ignition has been started without any key code was... , což by mělo být (poslední aktivace zapalování byla zahájena bez jakéhokoli klíče kód byl...) Kdo mně to přeloží lépe budu rád. P 1659 - elektrický obvod vstřikovacího čerpadla. Pojistky všechny ok, relé ok. Chce to asi polít benzinem a škrtnout. Není divu, že ve Fordu ke každému novému autu dávají roční jízdenku na vlak zdarma.
Napsal: 10 čer 2011, 16:12
od joe
ci je immo OK je jednoduche zistit a to aj bez diagnostiky, je na to ta chutna cervena LEDka pri hodinkach - ak po zapnuti klucika po chvilke trvaleho svietenia zhasne, je vsetko okolo imma OK.
chyba B1600 je pozostatok po pokuse nastartovat bez prisposobeneho cerpadla, mala by ist vymazat.
chyba P1659 je vaznejsia, ak nejde vymazat, ukazuje na chybnu elektroniku cerpadla.
treba pomerat, ci ide to cerpadla stava (piny 6-7) a ak ano, treba merat osciloskopom prud do davkovacieho ventilu - ale to som tu uz asi pisal

))
Napsal: 10 čer 2011, 17:40
od Okura
proměř si celou kabeláž do čerpadla, jestli nejsou ko
Napsal: 10 čer 2011, 18:11
od kaad
joe píše:ci je immo OK je jednoduche zistit a to aj bez diagnostiky, je na to ta chutna cervena LEDka pri hodinkach - ak po zapnuti klucika po chvilke trvaleho svietenia zhasne, je vsetko okolo imma OK.
chyba B1600 je pozostatok po pokuse nastartovat bez prisposobeneho cerpadla, mala by ist vymazat.
chyba P1659 je vaznejsia, ak nejde vymazat, ukazuje na chybnu elektroniku cerpadla.
treba pomerat, ci ide to cerpadla stava (piny 6-7) a ak ano, treba merat osciloskopom prud do davkovacieho ventilu - ale to som tu uz asi pisal

))
Ikdyž jsem čerpadlo přizpůsobil chyba B1600 se stále načítá a zrovna tak i chyba P1659. Vymažu a po pokusu nastartovat jsou tam obě zase. Pokud je tedy čerpadlo přizpůsobené, což se mi potvrdilo, tak proč se ta chyba B1600 stále načítá??? To je nějaký divný. Zítra zkusím ještě tu elektriku do ŘJ čerpadla jak radíš. takže zatím moc díky.