Stránka 3 z 5

Napsal: 03 kvě 2012, 05:51
od elit
Huml píše:
bafikk píše:Doplh: s tou elektrikou me to taky napadlo, ale co me zarazi je ten zvuk, jako by neco v tu chvili o neco drelo

Huml: jakpak mam chapat rozevreni lopatek? V motorech nejsem zrovna odbornik:-D

Diky za info :-)
je tam dorazovej šroubek, tím se víc otevřou lopatky, podle mě díky regeneraci DPF, kdy teploty lezou běžně přes 800°C dochází k mírnýmu ohnutí konců lopatek a tím vlastně jakoby k jejich přivření, nasleduje zvýšení tlaku před turbem, kterej brání rozevírání lopatek, proto to jakby nechce zezačátku jet, regulace povolí víc, pak tam dochází k cuknutí a zvukovýmu projevu
Potřebuji k tomuhle nějaký speciální znalosti? Pokud ne, tak jak poznám to, že jsem to nastavil dobře? Děkuji

Napsal: 03 kvě 2012, 20:31
od Fulltank
elit píše:
Huml píše:
bafikk píše:Doplh: s tou elektrikou me to taky napadlo, ale co me zarazi je ten zvuk, jako by neco v tu chvili o neco drelo

Huml: jakpak mam chapat rozevreni lopatek? V motorech nejsem zrovna odbornik:-D

Diky za info :-)
je tam dorazovej šroubek, tím se víc otevřou lopatky, podle mě díky regeneraci DPF, kdy teploty lezou běžně přes 800°C dochází k mírnýmu ohnutí konců lopatek a tím vlastně jakoby k jejich přivření, nasleduje zvýšení tlaku před turbem, kterej brání rozevírání lopatek, proto to jakby nechce zezačátku jet, regulace povolí víc, pak tam dochází k cuknutí a zvukovýmu projevu
Potřebuji k tomuhle nějaký speciální znalosti? Pokud ne, tak jak poznám to, že jsem to nastavil dobře? Děkuji

mam stejny problem jako popisuje Huml na 1.9 bls a dela mi to prave ta pokrivena regulace diky filtru castic :( Na jednicku to je hodne neprijemny, kdyz s tim clovek nepocita

Napsal: 03 kvě 2012, 20:38
od Huml
na BLS, KKK turbo, to jde taky roztáhnout, ale hodně blbě

Napsal: 03 kvě 2012, 20:48
od petrce63
Stejný problém u BMM.Nebyla by instrukce k tomu otevření lopatek, třeba foto?
Dík

Napsal: 03 kvě 2012, 20:58
od Fulltank
huml: pribliz mi to trosku ;) mozna bych to zkusil, dpf uz nemam tak by se to nemelo zhorsovat

Napsal: 04 kvě 2012, 08:58
od elit
Moje otázka trvá
Potřebuji k tomuhle nějaký speciální znalosti? Pokud ne, tak jak poznám to, že jsem to nastavil dobře? Děkuji
(LOL)

Napsal: 04 kvě 2012, 16:43
od Huml
speciální znalosti asi ne, musíš najít ten šroubek a roztáhnout ty lopatky o 1 otáčku

Napsal: 04 kvě 2012, 16:44
od Huml
Fulltank píše:huml: pribliz mi to trosku ;) mozna bych to zkusil, dpf uz nemam tak by se to nemelo zhorsovat
u KKK je šroubek zespoda, tudíž přístup k němu uplně na .....

Napsal: 04 kvě 2012, 18:08
od petrce63
To jako posunout naklápění lopatek směrem od regulátoru nebo naopak.

Napsal: 05 kvě 2012, 07:39
od MirekX
jestli je ten červík přístupný jak na Caddy BLS, tak to jsem nakonec vzdal a udělal táhlu nový doraz z pásoviny chycené na svody pod šroub co drží ten alobalový tepelný kryt. Kdo to vymyslel, tam se motá úplně všechno a nakonec jsem to stejně nepovolil..... :o

Napsal: 05 kvě 2012, 19:13
od Huml
jj, já když to dělal jsem oddělával odtokovou trubku od oleje, jelikož u KKK maj červík na 3ku imbus a matička je na 10ku a je tam málo místa, takže kolem tý trubky se tam nedá dostat, zlatej Garrett

Napsal: 05 kvě 2012, 19:21
od MirekX
trubku jsem taky oddělal, ale na to abych se dostal na kontramatku oříškem mi vadil šroub co drží do boku výfukový šnek. A ten šroubek na šnek jsem zase nepovolil kvůli tomu, že přes červík jsem na něj taky nedostal oříšek. Stranovým klíčem ani náhodou, pak jsem upiloval očkoplochý klíč ale stejně marný....Ale náhradní doraz maká... :D

Napsal: 06 kvě 2012, 11:50
od Fulltank
takze rikate, ze vam to pomohlo jo :) Mozna bych to zkusil :D

Napsal: 07 kvě 2012, 08:28
od elit
Neví někdo jak moc přístupný jen ten šroubek u BMP?

Napsal: 12 kvě 2012, 20:04
od erikb
ked zaslepim egr nebude hlasit chybu palubak? raz som odpojil tu hadicku od egr a zacal palubak hlasit emise do dilny. ako spravit aby to nehlasilo. octaviva kod motora BXE 2008