vymena turba GT1749V z 81kw ASV na GT1749VB z ARL 110kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

poslední příspěvek se mi moc líbí :)

Takže když teď mám ALH, nasadím tam VB turbo, dám jen tu první hadici od turba do IC z ASZ a toť vše? ten výstup sazí z turba pasuje na origo přírubu na výfuku?

Jinak jak dlouhou doporučujete trubku od turba směrem k IC, než to může přejít na gumovou tlakovou hadici? kde o to, že někdo mi řekl, že z turba jde teplota vzduchu 200-400 stupňů a to nerezový vedení ten vzduch chladí. Takže /když to přeženu/ nemůžu nasadit gumovou hadici přímo na výstup vzduchu turba :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Kvůli bajonetu by jsi musel IC z ASZ nebo redukci, ale to ti stejně VB neuchladí. Vedení od turba dej originál a nemusíš nic řešit. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Taxi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 24 čer 2010, 13:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Taxi5 »

Na turbo bych dal origo hadici ASZ/ARL za to nerez trubku asi tak metr a tu hadici bych dal až do míst kde to budeš lámat směrem před auto do nárazníku ke cooleru a z cooleru už je to šuma fuk tam už je to studeňoučký :)
Octavia II DSG RS packet, 1.9 TDI 77kw :-( musím s tím výkonem něco udělat

Obrázek
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

JohnnyBOSS píše:poslední příspěvek se mi moc líbí :)
to bylo na mě ? máš něco proti ?
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

tak koupim tu redukci, už mi doma leží FMIC 230mm výška. dneska jsem zjistil, že ta hadice vpohodě vydrží tu teplotu, kamarád ji má nasazenou přímo na turbu a úplně vpohodě. Má passat AHU, jen trysky 81KW a soft.

Taxi5: a když ta hadice vpohodě vydrží tu teplotu, můžu teda nerez trubku vypustit, ne?:)

1pavel: Ano bylo to na tebe. A nemám nic proti, to bych přece nepsal, že se mi to líbí, ne? :D Jsem rád, že jsi napsal to, co jsi napsal, protože se rozhoduju, jestli vzít repas a nebo nový :D Někdo říká, že z repasu nikdy nedostaneš ty koně a tu spolehlivost jako z originálu a ty říkáš, že repas je to samo jako nový turbo, akorát levnější a to se mi líbí:) Takže jsi mi vlastně pomohl v rohodování:) chápeš? ;)
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
Taxi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 24 čer 2010, 13:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Taxi5 »

Tak pokud té hadici věříš tak asi jo no. Ono tam dát tu nerez trubku taky není žádnej problém ale v tomhle případě to bude asi jedno no.
Octavia II DSG RS packet, 1.9 TDI 77kw :-( musím s tím výkonem něco udělat

Obrázek
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

ten IC je velkej jak kráva, já si myslim, že to vedení nemusí plnit funkci ochlazovače s tak velkým IC. navíc jsem slyšel, že on ten nerez jako chvilku chladí, ale pak se nahřeje a už nechladí, takže je to stejně jedno:D Hadice je přímo na turbu ozkoušená, takže asi není důvod nevěřit:) takže jen koupím tu redukci, na ní navařím koleno a na to koleno nasunu hadici, pak další koleno, a hadicí do IC atd. Navíc origo je to celý plast
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
Taxi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 24 čer 2010, 13:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Taxi5 »

tak já to ani nemyslel ve smyslu že by se to v té trubce mělo ochlazovat. To je podle mě pěkná blbost jedna se ta trubka ohřeje jak říkáš a i kdyby se to tam chladilo tak myslím že dost zanedbatelně. Takže dej hadicu a je klid. :)
Octavia II DSG RS packet, 1.9 TDI 77kw :-( musím s tím výkonem něco udělat

Obrázek
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

ja, toš já dám hadicu za padesát koron a bode to dobry korva :D Ještě aby se mně to tam vešlo nejak :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
Taxi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 24 čer 2010, 13:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Taxi5 »

No to je další věc nacpat to tam. Ale v toledu v nárazníku je místa celkem dost. Hlavně všechno pěkně nafoť jak tenkrát ty světla určitě se mě tvůj fotomanuál bude hodit :D
Octavia II DSG RS packet, 1.9 TDI 77kw :-( musím s tím výkonem něco udělat

Obrázek
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

ja, nebuj sa :D To asi zpoplatním :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
Taxi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 24 čer 2010, 13:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Taxi5 »

já ti dám zpoplatním (LOL) ale minulej fotomanuál byl fakt dobrej až mě z toho bylo špatně kolik je stím práce.
Octavia II DSG RS packet, 1.9 TDI 77kw :-( musím s tím výkonem něco udělat

Obrázek
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

Ale výsledek stál za to, ne?:) Už to tady asi nebudem zasírat :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Uživatelský avatar
Taxi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 210
Registrován: 24 čer 2010, 13:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Taxi5 »

Výsledek je brutalita. Bixenony forever. Už nikdy více halogenový bludičky. Jinak konec (offtopic)
Octavia II DSG RS packet, 1.9 TDI 77kw :-( musím s tím výkonem něco udělat

Obrázek
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

JohnnyBOSS píše:... Navíc origo je to celý plast
Na tvým ano, ASZ/ARL má hliník. Zřejmě bezdůvodně... Jinak je celkem sranda, jak v ČR je vždy cena až na prvním místě, viz. "repas je to samo jako nový turbo, akorát levnější a to se mi líbí". Víc nikoho nezajímá a je to smutný. :roll: Na nikoho nenarážím! ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“