Stránka 3 z 7

Napsal: 16 srp 2011, 22:17
od JohnnyBOSS
poslední příspěvek se mi moc líbí :)

Takže když teď mám ALH, nasadím tam VB turbo, dám jen tu první hadici od turba do IC z ASZ a toť vše? ten výstup sazí z turba pasuje na origo přírubu na výfuku?

Jinak jak dlouhou doporučujete trubku od turba směrem k IC, než to může přejít na gumovou tlakovou hadici? kde o to, že někdo mi řekl, že z turba jde teplota vzduchu 200-400 stupňů a to nerezový vedení ten vzduch chladí. Takže /když to přeženu/ nemůžu nasadit gumovou hadici přímo na výstup vzduchu turba :D

Napsal: 17 srp 2011, 05:08
od nogis
Kvůli bajonetu by jsi musel IC z ASZ nebo redukci, ale to ti stejně VB neuchladí. Vedení od turba dej originál a nemusíš nic řešit. ;)

Napsal: 17 srp 2011, 08:51
od Taxi5
Na turbo bych dal origo hadici ASZ/ARL za to nerez trubku asi tak metr a tu hadici bych dal až do míst kde to budeš lámat směrem před auto do nárazníku ke cooleru a z cooleru už je to šuma fuk tam už je to studeňoučký :)

Napsal: 17 srp 2011, 14:59
od 1pavel
JohnnyBOSS píše:poslední příspěvek se mi moc líbí :)
to bylo na mě ? máš něco proti ?

Napsal: 17 srp 2011, 21:08
od JohnnyBOSS
tak koupim tu redukci, už mi doma leží FMIC 230mm výška. dneska jsem zjistil, že ta hadice vpohodě vydrží tu teplotu, kamarád ji má nasazenou přímo na turbu a úplně vpohodě. Má passat AHU, jen trysky 81KW a soft.

Taxi5: a když ta hadice vpohodě vydrží tu teplotu, můžu teda nerez trubku vypustit, ne?:)

1pavel: Ano bylo to na tebe. A nemám nic proti, to bych přece nepsal, že se mi to líbí, ne? :D Jsem rád, že jsi napsal to, co jsi napsal, protože se rozhoduju, jestli vzít repas a nebo nový :D Někdo říká, že z repasu nikdy nedostaneš ty koně a tu spolehlivost jako z originálu a ty říkáš, že repas je to samo jako nový turbo, akorát levnější a to se mi líbí:) Takže jsi mi vlastně pomohl v rohodování:) chápeš? ;)

Napsal: 17 srp 2011, 21:11
od Taxi5
Tak pokud té hadici věříš tak asi jo no. Ono tam dát tu nerez trubku taky není žádnej problém ale v tomhle případě to bude asi jedno no.

Napsal: 17 srp 2011, 21:18
od JohnnyBOSS
ten IC je velkej jak kráva, já si myslim, že to vedení nemusí plnit funkci ochlazovače s tak velkým IC. navíc jsem slyšel, že on ten nerez jako chvilku chladí, ale pak se nahřeje a už nechladí, takže je to stejně jedno:D Hadice je přímo na turbu ozkoušená, takže asi není důvod nevěřit:) takže jen koupím tu redukci, na ní navařím koleno a na to koleno nasunu hadici, pak další koleno, a hadicí do IC atd. Navíc origo je to celý plast

Napsal: 17 srp 2011, 21:25
od Taxi5
tak já to ani nemyslel ve smyslu že by se to v té trubce mělo ochlazovat. To je podle mě pěkná blbost jedna se ta trubka ohřeje jak říkáš a i kdyby se to tam chladilo tak myslím že dost zanedbatelně. Takže dej hadicu a je klid. :)

Napsal: 17 srp 2011, 21:27
od JohnnyBOSS
ja, toš já dám hadicu za padesát koron a bode to dobry korva :D Ještě aby se mně to tam vešlo nejak :D

Napsal: 17 srp 2011, 21:30
od Taxi5
No to je další věc nacpat to tam. Ale v toledu v nárazníku je místa celkem dost. Hlavně všechno pěkně nafoť jak tenkrát ty světla určitě se mě tvůj fotomanuál bude hodit :D

Napsal: 17 srp 2011, 21:31
od JohnnyBOSS
ja, nebuj sa :D To asi zpoplatním :D

Napsal: 17 srp 2011, 21:33
od Taxi5
já ti dám zpoplatním (LOL) ale minulej fotomanuál byl fakt dobrej až mě z toho bylo špatně kolik je stím práce.

Napsal: 17 srp 2011, 21:35
od JohnnyBOSS
Ale výsledek stál za to, ne?:) Už to tady asi nebudem zasírat :D

Napsal: 17 srp 2011, 22:35
od Taxi5
Výsledek je brutalita. Bixenony forever. Už nikdy více halogenový bludičky. Jinak konec (offtopic)

Napsal: 18 srp 2011, 05:24
od nogis
JohnnyBOSS píše:... Navíc origo je to celý plast
Na tvým ano, ASZ/ARL má hliník. Zřejmě bezdůvodně... Jinak je celkem sranda, jak v ČR je vždy cena až na prvním místě, viz. "repas je to samo jako nový turbo, akorát levnější a to se mi líbí". Víc nikoho nezajímá a je to smutný. :roll: Na nikoho nenarážím! ;)