Úbytek kroutícího momentu po 250000 km

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Odpovědi: 0
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

takže nezakouři ani za studena ani na plny plyn jo?
kybosdieselpower
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od kybosdieselpower »

fenix85 píše:takže nezakouři ani za studena ani na plny plyn jo?
Za studena na podlahu nešlapu, nechávám ho ohřát. Na bílou rukavičku to asi není, ale ve zpětným zrcátku to není vidět a emisema to prošlo bez připomínek.
fenix85
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 30 kvě 2010, 17:17
Odpovědi: 0
Bydliště: skalice

Příspěvek od fenix85 »

jo avije taky projde ale nechtěl bych sni byt zavřenej v garaži
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

emisema by to prošlo i kdyby zahulil až až ;) at ti někdo sedne za volant a pošlape ti na plyn...ty dej ruku pod výfuk, zda funí ven....jinak kabel co funguje třebas zde:

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=40

ale nejjednoduší by bylo zajet za nějakým servismanem třebas odsud z fora, který udělá pořádnej log a rovnou ho i zkoukne....rovnou může omrknout i vstřiky, turbo...skrátka udělat diagnostiku a né metodou pokus omyl měnit komponenty :roll:
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, chce to poriadny log, ak bude log ok, tak jedine zaneseny kat, alebo sanie a na koniec uz len vstreky. Snad sa ti ozve niekto z blizka co ti to naloguje.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

kybosdieselpower píše:
fenix85 píše:a co vstřiky?po 300 000km by už si mohly zasloužit kontrolu
Jakým způsobem se kontrolují?
Vstřiky vyndat a nechat zkontrolovat třeba v BOSH servise

Jestli máš ucpanej kat zjistíš nejrychleji tím že odpojíš výfuk od turba a zkusíš to projet.Úplně nejlepší by bylo udělat log před odpojením a po odpojení ale to potřebuješ někoho kdo ten log umí udělat.Z toho co jsi napsal jsem docela zděšen že ani tohle v autorizáku neumí :(
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
kybosdieselpower
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od kybosdieselpower »

kibi píše:emisema by to prošlo i kdyby zahulil až až ;) at ti někdo sedne za volant a pošlape ti na plyn...ty dej ruku pod výfuk, zda funí ven....jinak kabel co funguje třebas zde:

http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=40

ale nejjednoduší by bylo zajet za nějakým servismanem třebas odsud z fora, který udělá pořádnej log a rovnou ho i zkoukne....rovnou může omrknout i vstřiky, turbo...skrátka udělat diagnostiku a né metodou pokus omyl měnit komponenty :roll:
Kouřivost zkoušeli i servisní technici, fouká to z koncovky a dle svých zkušeností vyloučili i ucpaný tlumič.
Na to fórum nemám registraci: Sorry, but you do not have permission to use this feature. If you are not logged in, you may do so using the form below if available
Nebyl by přímý odkaz na dodavatele kabelu?
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

LOG na tomhle autě uděláš snad i s obyčejným KKL kabelem z Aukra za pár šupů.

http://aukro.cz/usb-vag-com-obd-ii-kkl- ... 28737.html

Bohatě stačí VAG 3.04. Jestli ti v servisu tvrdí, že to nejde, tak lžou a nechtěj si s tím přidělávat práci. Jestli ti tvrdí, že to neumí, tak jseš blázen, že stále trváš na to chodit k nim. Ale komu neni rady...
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Kouřivost zkoušeli i servisní technici, fouká to z koncovky a dle svých zkušeností vyloučili i ucpaný tlumič.

Promiň ale větší blbost jsem neslyšel. (LOL)
Dej si před ústa pár kapesníků nadechuj nosem a vydechuj ústy a uvidíš jak se Ti bude dýchat
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
kybosdieselpower
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od kybosdieselpower »

mir77 píše:LOG na tomhle autě uděláš snad i s obyčejným KKL kabelem z Aukra za pár šupů.

http://aukro.cz/usb-vag-com-obd-ii-kkl- ... 28737.html

Bohatě stačí VAG 3.04. Jestli ti v servisu tvrdí, že to nejde, tak lžou a nechtěj si s tím přidělávat práci. Jestli ti tvrdí, že to neumí, tak jseš blázen, že stále trváš na to chodit k nim. Ale komu neni rady...
A máte vyzkoušeno že konektor kabelu právě od tohoto dodavatele nezlikviduje protikus v autě? Dočetl jsem se na fórech takové informace, že levné čínské konektory nedodržují ani rozměry kolíků v konektoru a pokud se po nastrčení podaří ještě konektor vcelku vytáhnout, pak standardní konektor ze servisního VAGu už nemá v zásuvce kontakt, protože dutinky jsou roztažené. Nechci šetřit za každou cenu (aby to potom nebylo s výměnou zásuvky dražší).

Jednoho z těch servisáků jsem přiměl k tomu aby mi to privátně nalogoval (asi potřebují příjmy i pro sebe ne jen pro firmu).
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Nehnevaj sa na mna, ale si neskutocne naivny. Ten tvoj super servis ta odrbkava na kazdom kroku, doprosujes sa ako maly chlapec, medzi tym chces sam kupovat diagnosticky kabel. Daj si sem dopyt, ze potrebujes to auto pozret a urcite najdes fachmana, co ti to pozre a vela veci vyluci.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
kybosdieselpower
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 28 srp 2011, 07:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od kybosdieselpower »

dibarbora píše:Nehnevaj sa na mna, ale si neskutocne naivny. Ten tvoj super servis ta odrbkava na kazdom kroku, doprosujes sa ako maly chlapec, medzi tym chces sam kupovat diagnosticky kabel. Daj si sem dopyt, ze potrebujes to auto pozret a urcite najdes fachmana, co ti to pozre a vela veci vyluci.
Pokud vyjde kabel levněji než hodina garážmistra a získám tu informace co mám změřit, tak si to raději naloguji sám. Jednak to budu mít z první ruky a jednak to bude k dispozici až do dožití auta kdykoliv opakovaně. Kromě toho jsem tak trochu fanda do měření a auto jsem ještě neměřil, tak to bude další zajímavá zkušenost.
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

kybosdieselpower píše:A máte vyzkoušeno že konektor kabelu právě od tohoto dodavatele nezlikviduje protikus v autě? Dočetl jsem se na fórech takové informace, že levné čínské konektory nedodržují ani rozměry kolíků v konektoru a pokud se po nastrčení podaří ještě konektor vcelku vytáhnout, pak standardní konektor ze servisního VAGu už nemá v zásuvce kontakt, protože dutinky jsou roztažené. Nechci šetřit za každou cenu (aby to potom nebylo s výměnou zásuvky dražší).

Jednoho z těch servisáků jsem přiměl k tomu aby mi to privátně nalogoval (asi potřebují příjmy i pro sebe ne jen pro firmu).
Hele, kupoval jsem svůj právě na Aukru, tak dva roky zpátky, tenkrát ještě na Feldu 1.3 MPI. Mám stejně modrej a fakt nevim, jestli to je ten samej dodavatel ;) Ale řekl bych, že OBDII konektor je prostě OBDII konektor, aˇˇt ho vyrábí v ˇˇCíně nebo v Německu. Jelo mi to s Feldou, dvěma Fabkama 1.4, Octavie, Leony, Audiny A3. Nikdy jsem neměl problém ;)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

nu ja bych se pozastavil nad spotrebou 4.2l/100km
asi se ti ted motor za tu ekojizdu msti :)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

inak, ty to auto chces opravit alebo tu o tom chces 2 roky diskutovat ?
na autorizak sa vyser, alebo sa na to vyser uplne, ved to sa neda citat. (hm)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“