Napsal: 29 srp 2011, 19:14
takže nezakouři ani za studena ani na plny plyn jo?
Za studena na podlahu nešlapu, nechávám ho ohřát. Na bílou rukavičku to asi není, ale ve zpětným zrcátku to není vidět a emisema to prošlo bez připomínek.fenix85 píše:takže nezakouři ani za studena ani na plny plyn jo?
Vstřiky vyndat a nechat zkontrolovat třeba v BOSH servisekybosdieselpower píše:Jakým způsobem se kontrolují?fenix85 píše:a co vstřiky?po 300 000km by už si mohly zasloužit kontrolu
Kouřivost zkoušeli i servisní technici, fouká to z koncovky a dle svých zkušeností vyloučili i ucpaný tlumič.kibi píše:emisema by to prošlo i kdyby zahulil až ažat ti někdo sedne za volant a pošlape ti na plyn...ty dej ruku pod výfuk, zda funí ven....jinak kabel co funguje třebas zde:
http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=40
ale nejjednoduší by bylo zajet za nějakým servismanem třebas odsud z fora, který udělá pořádnej log a rovnou ho i zkoukne....rovnou může omrknout i vstřiky, turbo...skrátka udělat diagnostiku a né metodou pokus omyl měnit komponenty
A máte vyzkoušeno že konektor kabelu právě od tohoto dodavatele nezlikviduje protikus v autě? Dočetl jsem se na fórech takové informace, že levné čínské konektory nedodržují ani rozměry kolíků v konektoru a pokud se po nastrčení podaří ještě konektor vcelku vytáhnout, pak standardní konektor ze servisního VAGu už nemá v zásuvce kontakt, protože dutinky jsou roztažené. Nechci šetřit za každou cenu (aby to potom nebylo s výměnou zásuvky dražší).mir77 píše:LOG na tomhle autě uděláš snad i s obyčejným KKL kabelem z Aukra za pár šupů.
http://aukro.cz/usb-vag-com-obd-ii-kkl- ... 28737.html
Bohatě stačí VAG 3.04. Jestli ti v servisu tvrdí, že to nejde, tak lžou a nechtěj si s tím přidělávat práci. Jestli ti tvrdí, že to neumí, tak jseš blázen, že stále trváš na to chodit k nim. Ale komu neni rady...
Pokud vyjde kabel levněji než hodina garážmistra a získám tu informace co mám změřit, tak si to raději naloguji sám. Jednak to budu mít z první ruky a jednak to bude k dispozici až do dožití auta kdykoliv opakovaně. Kromě toho jsem tak trochu fanda do měření a auto jsem ještě neměřil, tak to bude další zajímavá zkušenost.dibarbora píše:Nehnevaj sa na mna, ale si neskutocne naivny. Ten tvoj super servis ta odrbkava na kazdom kroku, doprosujes sa ako maly chlapec, medzi tym chces sam kupovat diagnosticky kabel. Daj si sem dopyt, ze potrebujes to auto pozret a urcite najdes fachmana, co ti to pozre a vela veci vyluci.
Hele, kupoval jsem svůj právě na Aukru, tak dva roky zpátky, tenkrát ještě na Feldu 1.3 MPI. Mám stejně modrej a fakt nevim, jestli to je ten samej dodavatelkybosdieselpower píše:A máte vyzkoušeno že konektor kabelu právě od tohoto dodavatele nezlikviduje protikus v autě? Dočetl jsem se na fórech takové informace, že levné čínské konektory nedodržují ani rozměry kolíků v konektoru a pokud se po nastrčení podaří ještě konektor vcelku vytáhnout, pak standardní konektor ze servisního VAGu už nemá v zásuvce kontakt, protože dutinky jsou roztažené. Nechci šetřit za každou cenu (aby to potom nebylo s výměnou zásuvky dražší).
Jednoho z těch servisáků jsem přiměl k tomu aby mi to privátně nalogoval (asi potřebují příjmy i pro sebe ne jen pro firmu).