Já obdivuji důvěru při koupi "nového" motoru. Samozřejmě že jsou ještě plné stodoly nakradených zánovních motorů a dají se sehnat kompletní za směšnou cenu, ale proč jinak zbyde motor na prodej? Po havárii? Kolikrát bourá i auto, které má stočený tachometr , motor se umeje a prodá..Spíš mi bylo líto, když mi majitel servisu Škoda řekl, zajdi si dozadu do komory, jsou tam vyhozené motory a vezmi si co chceš, jinak to jde do šrotu...A co jsem tam viděl, to jsem čuměl co vyhazují...Ale to co jsem chtěl tam nebylo...A zadarmo nechci nic.
Měl bych celý AFN komplet se všim.
Pokud by byl zájem SZ,
Jsme tu slušní lidé na foru, takže záruka na funkčnost a stav samozřejmostí
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi