Stránka 3 z 5

Napsal: 08 říj 2011, 11:07
od jericho-3
Juro M, pokud ti nefičí okolo měrky oleje, není to tak tragické, to fučení ze zátky taky vytváří vačka, ale chce to sem tam vyčistit odlučovač oleje oddechu..,jestli není zalepený...

Napsal: 08 říj 2011, 12:11
od PavelSK
slovacek.milos píše:pokud dáš modrí čidlo je lety vyzkoušeno a na desátkách felicií že je to pro jejich majitele přínosem, do řj hlásí místo 8O teplotu 6O

mimo internetové teroretiky nepocitoval nikdo zvýčenou spotřebu naředěný olej nebo jiné problémy,

ty jdou upravit snímačem zátěže že se mu tři desetinky voltu uberou kontrolou pes vag, miloš
čize keď moje normálne zelené čidlo hlási teplotu pri zahriatom motore okolo 81-82stupňov tak je všetko v cajku? sjúpr.. tož som si myslel, že je to ešte o dákych 10stupňov menej, než má byť..

Napsal: 08 říj 2011, 12:23
od Juro M
jericho-3 píše:Juro M, pokud ti nefičí okolo měrky oleje, není to tak tragické, to fučení ze zátky taky vytváří vačka, ale chce to sem tam vyčistit odlučovač oleje oddechu..,jestli není zalepený...
Okolo mierky nefuci nic,ten odlucovac oleje oddechu neviem ani presne ktory je to a ani ako ho vycistit.

Napsal: 08 říj 2011, 12:41
od slovacek.milos
PavelSK píše:
čize keď moje normálne zelené čidlo hlási teplotu pri zahriatom motore okolo 81-82stupňov tak je všetko v cajku? sjúpr.. tož som si myslel, že je to ešte o dákych 10stupňov menej, než má byť..

termostat u tohoto motoru má otvírat při 85 tak teplota motoru 82 je v pořádku, pokud nasadíš čidlo modré bude v řj 6O a na přístojovce 82 ;)

Napsal: 08 říj 2011, 13:22
od PavelSK
čidlo mám riešené relátko a odpor, čize s týmto snáď už nemusím laborovať..

Akurát by ma zaujimálo - slovenskí internetoví teoretici mi hanili spôsob zapojenia relátka, že som ho dal na D+ z altíku.. môže to robiť v budúcnosti dáke problemy? (hm)

Zohriaty motor po naštartovaní si má držat zdvihnutý volnobeh cca minútu alebo by mal hneď padnúť? Lebo počul som už aj také aj onaké tvrdenia..

Posledná otázka - ako zistím, že mám v cajku presuvník predvstriku? Auto ide podla mňa fajn, ale sicher je sicher a chcu si to overiť ;)

Napsal: 08 říj 2011, 15:31
od slovacek.milos
když je ríno kosa a přidáš při rozjezdu je předsuvník slyšet mírně rachtá motor, pokud nic neslyšíš neřeš

u feld se požívali čtyři typy čerpadel lucas a chovají se trošku odlišně tak ty moudra co chytneš jspou velmi skreslené,



já si vzpoměl na jednu feldu která přisávala termoventilem na filtru paliva, mrknul jsem do ní vagem a teplota motoru byla mínus dvacet, dívám se na čidlo teploty bylo celokovové nikdy jsem takové neviděl,

borec z uherského hradiště,

jsem se ho ptal na spotřebu, starty, olej, a prej v pohodě no problém, 5.5 až 6.6l nafty, oůej měnil tak kolem 8OOO km, styrty i v zimě velmi dobré,

Napsal: 08 pro 2011, 09:55
od chucky1
Dobrý den,
potřeboval bych poradit. Mám felicii 1.9D 2000. Studená i teplá chytá bez problémů, ale bylo vadné čidlo teploty tak jsem ho vyměnil za Myele se zeleným kroužkem a vyměnil i termostat (pořád byl otevřený). Nyní je teplota vody na budíkách cca 90°C, ale na VAGu - adresa 41, blok 001 (jinam se ani nedostanu) se ukáže do max 58-59°C, otáčky volnoběh jsou 976-990. I když je motor teplý na těch 90°C a vypnu ho a hned jdu nastartovat, tak žhaví a na cca 10 min jdou zvýšené otáčky cca 1060 - 1090. To asi není normální a má to vliv i na spotřebu, která je cca 8 l. Prosím nevíte někdo co s tím ??

Napsal: 08 pro 2011, 10:17
od slovacek.milos
čidlo teploty je vadné odpovídá teplotě s modrým nebo žlutým kdoužkem to ukazuje o dvacet méně, ;)

Napsal: 08 pro 2011, 10:19
od chucky1
Díky za info, už ani nové věci nefungují, a to jsem nechtěl koupi čínu :-)

Napsal: 08 pro 2011, 11:34
od slovacek.milos
chucky1 píše:Díky za info, už ani nové věci nefungují, a to jsem nechtěl koupi čínu :-)
normální


problém treba hadat už v novom diely :)

Napsal: 12 pro 2011, 08:51
od chucky1
Ahoj,
tak jsem koupil opět nové čidlo a je to úplně stejné jako předtím. Nevíš co by s tím mohlo ještě jiného být ?, Díky za každý tip :-)

Napsal: 12 pro 2011, 10:19
od slovacek.milos
chucky1 píše:Ahoj,
tak jsem koupil opět nové čidlo a je to úplně stejné jako předtím. Nevíš co by s tím mohlo ještě jiného být ?, Díky za každý tip :-)

když dáš zelený kroužek tak ti v řj ukazuje cca 83 a modrý nebo žlutý 6O, při zahřátém motoru,

pro přístrojovku je odpor stejný,

jestli máš někde po ruce modrý zkus co ti v řj ukáže, jinak to chce mít simuoátor odporu, ohmetr, tabulku ocporu v závislosti na teplotě a schéma řj který pin de do řj,

Napsal: 12 pro 2011, 10:36
od chucky1
Tak to už je na mě moc měřit odpory :-( jinak jsem tam ale dal se zeleným kroužkem, proto mi to není jasné, proč neustále max 60°C na vagu a na budíkách 90°C :-(

Napsal: 12 pro 2011, 11:06
od slovacek.milos
chucky1 píše:Tak to už je na mě moc měřit odpory :-( jinak jsem tam ale dal se zeleným kroužkem, proto mi to není jasné, proč neustále max 60°C na vagu a na budíkách 90°C :-(
elektrika je prostě o měření, tam najdeš odpověd na otážku proč?

mi se ještě ale jen zdá,

jak je čidlo na olej tak pod ním je drátek hnědý konstra, odšroubuj a vyčisti,

Napsal: 12 pro 2011, 11:40
od chucky1
Já vím, ale moje znalosti nejsou zase tak dokonalé .. Každopádně drátek dneska pročistím a dám vědět. Fakt je že vyčištění kostry pomohlo od toho aby se mi brždění nerozblikali všechny blinkry :-) Zatím díky.