Stránka 3 z 3

Napsal: 18 zář 2011, 19:52
od krejča
hodnota +

Napsal: 19 zář 2011, 15:36
od krejča
tak panové tak tlaky 22,22.5,24,22 měřeno při 70stupňích cca. Zjistil jsem že píšou minimum 19,tak nevim no...

Napsal: 19 zář 2011, 16:06
od Marek_A4
Skusil by som to zmerat este studene, kedže mas problém hlavne kým je motor vychladnuty...aj všetky ostatne veci co si logoval, tak este raz zmerat studene hned po štarte

Napsal: 19 zář 2011, 17:08
od krejča
podle mě bude problem jinde.když rozpojim hadici treba z egru,nebo mezi to plastovou trubkou,tak tam mám normálně kapky vody.tak jsem odpojil minulej tejden egr a zaslepil a voda tam je pořád.tak mi to nedalo a teď po jízdě 50km v dešti jsem vyndal vzduchovej filtr a je celej mokrej!a v deklu taky.takže tam jde voda přes to nasavací hrdlo co je za světlem.protože neni možny aby v trubkách od intercooleru voda...jedině přes ten vzducháč.podle mě to kvůli tomu i pokuřuje...

Napsal: 19 zář 2011, 19:00
od krejča
tak zpátky jsem jel zase 50km a už tak nepršelo a doma po rozebrání filtr krásně suchej!!tak je mi jasný kde teď je ta voda z toho filtru!v těch trubkách ke cooleru!ta krabice co je za světlem je taky plná vody tak to zejtra rozeberu a uvidim.... :?

Napsal: 19 zář 2011, 20:44
od Cupra.TDI
Chalapy taky jsem koukl přesně na hodnoty byl to skoro studenej motor.

skup. 13. -1,0 -0,2 0,5 0,7
skup 23. -8,0 0,0 -5,0 -9,0

Co vy na to??

Napsal: 19 zář 2011, 20:50
od krejča
tu skupinu 13 máš skoro jak já-řekl bych že dobrý a 23 nevim

Napsal: 20 zář 2011, 10:53
od netopier
23 tiez dobre

Napsal: 20 zář 2011, 22:21
od Cupra.TDI
krejča píše:tu skupinu 13 máš skoro jak já-řekl bych že dobrý a 23 nevim
tak to vypadá, že máme stejnej problém :-)

koukal jsem ještě na Audiklubu a tam taky řešej něco podobnýho

ale píšou že by to mohla dělat nejvíc nafta, nebo snímač teploty paliva :-)

kdyžtak koukni: http://audiklub.cz/forum/tema/222458-bi ... reni-vyfuk

NETOPIER: Díky ;-)