Jaky podvozek ktery bude fungovat na G4

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Asi vyskusam tento: http://www.youtube.com/watch?v=zKO-tZGuFDg co myslite bude dobry :?
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

pablo1 píše:mam moznost kupit struny H&R 29767-2 sníženie 35mm ale neviem ci by to bolo dobre dat na origo tlmice lebo tie ma OK.Auto mam golf IV 66kw 1.9 tdi


toto nerob, tie tlmiče pôjdu do prdele s tými krátkymi pružinami.
s krátkymi tlmičami potrebuješ tlmiče s kratšou piestnicou.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

puci píše:toto nerob, tie tlmiče pôjdu do prdele s tými krátkymi pružinami.
s krátkymi tlmičami potrebuješ tlmiče s kratšou piestnicou.
Tak pístnice jdou relativně jednoduše zkrátit, takže se to dá. Ale myslím si, že ta životnost nebude tak zlá, protože tužší pružiny zase nepustí tlumič do takových pohybů jako na sérii. Ale jízdí vlastnosti budou asi nic moc.

Jinak Koni tlumiče a pružiny mám na jedničce golfu, je to celkem kámen, ale na oktávě nebo čtverce to třeba bude lepší.

EDIT: ještě bych dodal, že ty Koni maj nastavitelnou tuhost jen útlumu odskoku, útlum stlačení je daný z továrny a nejde měnit.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
karel samek
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 16 srp 2007, 17:49
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od karel samek »

RudisTDic píše:
puci píše:mám koni na fiate uno a je to tvrdé jak motokára, je síce pravda, že je to oveľa ľahšie auto ako octa, ale octu takto tvrdú si neviem ani predstaviť.
inak je to kvalitná značka.
No já měl TAtechnix a byl jak beton..tak chci něco komfortního,,ale aby to taky odvedlo svou práci..Tak nevím jestli KONI,který je i s pružinama,,nebo HP tlumiče a sériové pružiny.. jinak ten koni má štelovací tuhost..tak právě nevim..
pokud chces neco co funguje tak to bude vzdycky na ukor komfortu.hpcka my prisli strasne meky,takovy lepsi drahy seriovky.
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Takže koni jasná volba.. :D když to bude držet v zatáčce,tak tu hopsačku přežiju..
Octavia II RS
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Hpčka nijak nehopsají. Ale samozřejmě když někdo potřebuje kostitřas, je třeba použít něco tvrdšího a nebo udělat tlumiče z lešenářské trubky :-D
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Já jsem na HP najel 175 000 km samozřejmě ve felicii, vyměnil jsem je za treningové HP a opět jsem neudělal chybu. Měl jsem tu možnost se svézt s octávií combi s HP tady Vičiho a ten kdo tvrdí, že jsou měkký nebo podobný serii tak v životě s podvozkem HP nejel a nebo nemá ani páru očem tu vlastně mluví. Nebudu tu nikomu vnucovat svoje názory, sám taky řeším sportovní podvozek na svého Golfa IV, ale určitě vím že podvozky typu JOM, Super sport a podobně to nebudou. Raději si za kvalitu připlatím než honit machra za každou cenu jak mám auto snížený a jak jsem na tom ušetřil. Na podvozku a brzdách se šetřit nevyplácí.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
karel samek
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 16 srp 2007, 17:49
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Příspěvek od karel samek »

favo píše:Já jsem na HP najel 175 000 km samozřejmě ve felicii, vyměnil jsem je za treningové HP a opět jsem neudělal chybu. Měl jsem tu možnost se svézt s octávií combi s HP tady Vičiho a ten kdo tvrdí, že jsou měkký nebo podobný serii tak v životě s podvozkem HP nejel a nebo nemá ani páru očem tu vlastně mluví. Nebudu tu nikomu vnucovat svoje názory, sám taky řeším sportovní podvozek na svého Golfa IV, ale určitě vím že podvozky typu JOM, Super sport a podobně to nebudou. Raději si za kvalitu připlatím než honit machra za každou cenu jak mám auto snížený a jak jsem na tom ušetřil. Na podvozku a brzdách se šetřit nevyplácí.
zajimalo by me jestli si jel nekdy na podvozku protlum pana kristka?ja jsem pouze rekl muj nazor na hp.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Bohužel jsem na Protlumu nikdy nejel, ale slyšel jsem na něj jen chválu ovšem také s přídavkem, že je to o trochu lepší HP s cenou někde úplně jinde. Samozřejmě je otázkou zda se tu bavíme o podvozku pro tunery nebo pro závodníky. Tedy přeloženo z nabídky HP - sporting a nebo tréning či racing. Jde oto, že i mezi těmito kategoriemi je propastný rozdíl.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
houmik
Přispěvovatel
Příspěvky: 123
Registrován: 23 čer 2010, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: jizni Cechy

Příspěvek od houmik »

Mne teda HP jako nejaka houpacka neprijde. Mam je na pruzinach KW 55/55 a nemuzu si stezovat. ;) Jen me trosku mrzi, ze se nedaji stocit tolik jako klasicky stelovaky.
123.kluk
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 18 čer 2010, 09:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od 123.kluk »

favo píše:Bohužel jsem na Protlumu nikdy nejel, ale slyšel jsem na něj jen chválu ovšem také s přídavkem, že je to o trochu lepší HP s cenou někde úplně jinde. Samozřejmě je otázkou zda se tu bavíme o podvozku pro tunery nebo pro závodníky. Tedy přeloženo z nabídky HP - sporting a nebo tréning či racing. Jde oto, že i mezi těmito kategoriemi je propastný rozdíl.
Je to o hodně lepší HP, je fakt že p. Křístek je pravda ex.HP, ale osamostatnil se a šel vlastní cestou zatím co HP usnuly na vavřínech, ale časem to taky dohnaly. Pro běžné ježdění HP stačí, šunt to rozhodně není
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Otázka na jaké ježdění to čověk chce a jaký komfort od toho čeká. Křístek má jistě fajn výrobky. Ale v HPčkárně to taky přitvrdí atd když chceš... Ta jejich normální sada je moc fajn pro běžné použití. Nejde to urvat z cesty, pokud člověk není idiot, a komfort je pořád slušný.... Kostitřasy osobně nepreferuju, potřebuju ujet 1000km v kuse tak abych z auta vystoupil v pohodě, a ne KO...
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Vici píše:Otázka na jaké ježdění to čověk chce a jaký komfort od toho čeká. Křístek má jistě fajn výrobky. Ale v HPčkárně to taky přitvrdí atd když chceš... Ta jejich normální sada je moc fajn pro běžné použití. Nejde to urvat z cesty, pokud člověk není idiot, a komfort je pořád slušný.... Kostitřasy osobně nepreferuju, potřebuju ujet 1000km v kuse tak abych z auta vystoupil v pohodě, a ne KO...

..presne tak.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

HP bych fakt nehanil.jde o to v jake podvozkove kombinaci to clovek slozi.jake pouzije pruziny atd....Ja ted mam CUPRA silenbloky na predni i zadni naprave.masakr jak to drzi a tvrdost se pritvrdila-hlavne na zadku.
mam to v kombinaci eibach pruziny a 18 kola.
i tak mam nekdy pocit ze uz tak to je tvrde.tak ze si nedokazu predstavit jezdit normalne jeste s necim tvrdsim.to se ti pak sam rozebira interier za jizdy :D :D :D
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

když jsme u toho tak tu jeden podvozek na octavii sedan mám :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“