Opel corsa B 1.5TD-zvýšení výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
burton.b22
-
burton.b22
tak saci kso sem vycistil jeste trochu vytahnul cerpadlem bordel z nadrze takez to je oka v nedeli sem vyndal turbo a ro nevidim zatuhla regulace takez dalsi vykend ho musim rozdelat a uvidi se a pri te prilezitosti ho necham nove prevazit ale at na to tubo koukam jak koukam nidke nevidim nic cim bych mohl zvysit tlak vi to nekdo?
Vynda se takovej plastovej sracik z cerpadla, aby jsi mohl pridat vic nafty a pak si koupis na ebay Tcko (valve boost controller) na to napojis meric tlaku a otocis si kolik budes potrebovat. Tusim ze bezpecnej tlak byl 1.1bar.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Jj:))))
ke vsemu na turbo dieselu u corsy je "krasnej" pristup
ke vsemu na turbo dieselu u corsy je "krasnej" pristup
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Kdysi jsem cetl, ze vetsi trysky u komurky nepomahaj, ale mozna se pletu. A ten boost control je mechanicka vec, ktera jde klidne i na tu X17DT (myslim ze X17DT je isuzu).
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
jo sorry to jsem prehlidl ze jsi psal DTL, no ta to musis pres chip.
OPRAVA: Ted co googluju tak tenhle motor je komurka a dokonce se daval i do Astry Gckovy, par jsem jich TDckovejch videl.
Ale nevim jestli tam neni treba nejak elektricky cerpadlo.
OPRAVA: Ted co googluju tak tenhle motor je komurka a dokonce se daval i do Astry Gckovy, par jsem jich TDckovejch videl.
Ale nevim jestli tam neni treba nejak elektricky cerpadlo.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
No zrovna tenhle werk bych moc nedrazdil a byl rad, ze to cvrdlika jak ma:)
EDIT: Na peknej vykon si porid Gckovou astru DTI 2.2 s boschem.
Ma znamej a jede pekne a spotreba do 7l a to tomu naklada.
EDIT: Na peknej vykon si porid Gckovou astru DTI 2.2 s boschem.
Ma znamej a jede pekne a spotreba do 7l a to tomu naklada.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
polop píše:Jo ono to znát je ale je to takový pozvolný nástup.Možná jsem od toho čekal jen silnější turbo nástup jak to je u té 1.7 co jsem se svezl.Uvidíme co s tím udělá chladič vzduchu.Pak jsem se dopídil toho že tam pasuje turbo z isuzu 1.7.Tlačí prý o něco víc.
Ahoj,z 1.7td sice tlačí víc ale nesedí na sebe příruby výfuku a ani na motoru.Motor to vydrží,jediný o co bych se bál jsou ložiska na klice když má ten motor více najeto.
lexusai