Opel corsa B 1.5TD-zvýšení výkonu

Moderátoři: šulda, Moderátoři

burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Zkus vyčistit sací koš v nádrži. Já jsem ho nedávno čistil a byl tam pěkný humus. Je tam jenom takové malé sítko bylo uplně ucpané takovým rosolem. Hodně se to potom zlepšilo auto jde hezky za plynem. Mám 1.7D.
bawo
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 13 pro 2011, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od bawo »

Dík :-). A jakpak se k tomu sítku dostanu?
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

bawo píše:Dík :-). A jakpak se k tomu sítku dostanu?
Pod zadním sedadlem je víčko-odšroubovat, podním jsou dvě hadičky-odpojit potom je třeba pootočit takovým plechem je to tím zajištěné. Potom už jenom vytáhnout celý sací koš a potom ho rozdělat.
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

tak saci kso sem vycistil jeste trochu vytahnul cerpadlem bordel z nadrze takez to je oka v nedeli sem vyndal turbo a ro nevidim zatuhla regulace takez dalsi vykend ho musim rozdelat a uvidi se a pri te prilezitosti ho necham nove prevazit ale at na to tubo koukam jak koukam nidke nevidim nic cim bych mohl zvysit tlak vi to nekdo?
polop
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 28 lis 2011, 14:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od polop »

Jedině tím boost controlem.Už jsem se po tom taky pídil. :)
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Vynda se takovej plastovej sracik z cerpadla, aby jsi mohl pridat vic nafty a pak si koupis na ebay Tcko (valve boost controller) na to napojis meric tlaku a otocis si kolik budes potrebovat. Tusim ze bezpecnej tlak byl 1.1bar.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 482
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

na vstrikovacim cerpadle predpokladam k tomu je taky krasnej pristup
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Jj:))))
ke vsemu na turbo dieselu u corsy je "krasnej" pristup :D
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

jaký větší trysky mám dát na X1,7DTL pásli by třeba z 2litru?

...a tady u toho motoru funguje taky něco jak ten "boost control" ? :D
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Kdysi jsem cetl, ze vetsi trysky u komurky nepomahaj, ale mozna se pletu. A ten boost control je mechanicka vec, ktera jde klidne i na tu X17DT (myslim ze X17DT je isuzu).
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

aha ... já celou dobu žiju v domění, že X1,7DTL (opel ne isuzu) je přímý vstřik :-)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

jo sorry to jsem prehlidl ze jsi psal DTL, no ta to musis pres chip.

OPRAVA: Ted co googluju tak tenhle motor je komurka a dokonce se daval i do Astry Gckovy, par jsem jich TDckovejch videl.
Ale nevim jestli tam neni treba nejak elektricky cerpadlo.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

jasný, mám ho v G astře, a je tam elektrický čerpadlo...takže říkáš komůrka? tak to asi nebude moc performance :)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

No zrovna tenhle werk bych moc nedrazdil a byl rad, ze to cvrdlika jak ma:)

EDIT: Na peknej vykon si porid Gckovou astru DTI 2.2 s boschem.
Ma znamej a jede pekne a spotreba do 7l a to tomu naklada.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
lexusai
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 30 led 2012, 17:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od lexusai »

polop píše:Jo ono to znát je ale je to takový pozvolný nástup.Možná jsem od toho čekal jen silnější turbo nástup jak to je u té 1.7 co jsem se svezl.Uvidíme co s tím udělá chladič vzduchu.Pak jsem se dopídil toho že tam pasuje turbo z isuzu 1.7.Tlačí prý o něco víc.

Ahoj,z 1.7td sice tlačí víc ale nesedí na sebe příruby výfuku a ani na motoru.Motor to vydrží,jediný o co bych se bál jsou ložiska na klice když má ten motor více najeto.
lexusai
Odpovědět

Zpět na „Opel“