[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Opel corsa B 1.5TD-zvýšení výkonu - Stránky 3
Stránka 3 z 4

Napsal: 14 pro 2011, 14:26
od burton.b22
Zkus vyčistit sací koš v nádrži. Já jsem ho nedávno čistil a byl tam pěkný humus. Je tam jenom takové malé sítko bylo uplně ucpané takovým rosolem. Hodně se to potom zlepšilo auto jde hezky za plynem. Mám 1.7D.

Napsal: 16 pro 2011, 21:48
od bawo
Dík :-). A jakpak se k tomu sítku dostanu?

Napsal: 16 pro 2011, 22:24
od burton.b22
bawo píše:Dík :-). A jakpak se k tomu sítku dostanu?
Pod zadním sedadlem je víčko-odšroubovat, podním jsou dvě hadičky-odpojit potom je třeba pootočit takovým plechem je to tím zajištěné. Potom už jenom vytáhnout celý sací koš a potom ho rozdělat.

Napsal: 18 pro 2011, 20:46
od JHBullit
tak saci kso sem vycistil jeste trochu vytahnul cerpadlem bordel z nadrze takez to je oka v nedeli sem vyndal turbo a ro nevidim zatuhla regulace takez dalsi vykend ho musim rozdelat a uvidi se a pri te prilezitosti ho necham nove prevazit ale at na to tubo koukam jak koukam nidke nevidim nic cim bych mohl zvysit tlak vi to nekdo?

Napsal: 19 pro 2011, 07:12
od polop
Jedině tím boost controlem.Už jsem se po tom taky pídil. :)

Napsal: 19 pro 2011, 07:48
od batoo
Vynda se takovej plastovej sracik z cerpadla, aby jsi mohl pridat vic nafty a pak si koupis na ebay Tcko (valve boost controller) na to napojis meric tlaku a otocis si kolik budes potrebovat. Tusim ze bezpecnej tlak byl 1.1bar.

Napsal: 19 pro 2011, 08:10
od JHBullit
na vstrikovacim cerpadle predpokladam k tomu je taky krasnej pristup

Napsal: 19 pro 2011, 08:13
od batoo
Jj:))))
ke vsemu na turbo dieselu u corsy je "krasnej" pristup :D

Napsal: 22 pro 2011, 18:04
od Ferenzzo
jaký větší trysky mám dát na X1,7DTL pásli by třeba z 2litru?

...a tady u toho motoru funguje taky něco jak ten "boost control" ? :D

Napsal: 22 pro 2011, 18:09
od batoo
Kdysi jsem cetl, ze vetsi trysky u komurky nepomahaj, ale mozna se pletu. A ten boost control je mechanicka vec, ktera jde klidne i na tu X17DT (myslim ze X17DT je isuzu).

Napsal: 22 pro 2011, 18:21
od Ferenzzo
aha ... já celou dobu žiju v domění, že X1,7DTL (opel ne isuzu) je přímý vstřik :-)

Napsal: 22 pro 2011, 18:22
od batoo
jo sorry to jsem prehlidl ze jsi psal DTL, no ta to musis pres chip.

OPRAVA: Ted co googluju tak tenhle motor je komurka a dokonce se daval i do Astry Gckovy, par jsem jich TDckovejch videl.
Ale nevim jestli tam neni treba nejak elektricky cerpadlo.

Napsal: 22 pro 2011, 18:28
od Ferenzzo
jasný, mám ho v G astře, a je tam elektrický čerpadlo...takže říkáš komůrka? tak to asi nebude moc performance :)

Napsal: 22 pro 2011, 18:32
od batoo
No zrovna tenhle werk bych moc nedrazdil a byl rad, ze to cvrdlika jak ma:)

EDIT: Na peknej vykon si porid Gckovou astru DTI 2.2 s boschem.
Ma znamej a jede pekne a spotreba do 7l a to tomu naklada.

Napsal: 30 led 2012, 21:34
od lexusai
polop píše:Jo ono to znát je ale je to takový pozvolný nástup.Možná jsem od toho čekal jen silnější turbo nástup jak to je u té 1.7 co jsem se svezl.Uvidíme co s tím udělá chladič vzduchu.Pak jsem se dopídil toho že tam pasuje turbo z isuzu 1.7.Tlačí prý o něco víc.

Ahoj,z 1.7td sice tlačí víc ale nesedí na sebe příruby výfuku a ani na motoru.Motor to vydrží,jediný o co bych se bál jsou ložiska na klice když má ten motor více najeto.