Stránka 3 z 4

Napsal: 17 pro 2011, 21:35
od amater
octa8 píše:Nez sezenu volnobezku...
hovoris ako keby bol rok 1985.... vtedy otcovi ukradli palec rozdelovaca zo 120-cky a trvalo dva tyzdne kym zohnal novy......
cele je to robota mozno na dve hodky a za par supov, volnobezku kupis u hocktoreho predajcu autodielov a ak auto tak potrebujes ako hovoris tak sa ti o tom neoplati spekulovat, proste to treba spravit a jazdis bez problemov dalej....

Napsal: 19 pro 2011, 14:18
od octa8
Tak mám v aute zpět původní špatný tlumič... Co říkáte, ten nový, zlomený napínák řemene, když jej nechám svařit, je to dobrý nápad?

Napsal: 19 pro 2011, 17:50
od octa8
Nikdo nemá zkušenosti?

Napsal: 19 pro 2011, 18:53
od senioring1
mám bohaté skúsenosti s tým, že ak akúkoľvek opravu nespravíš poriadne na prvý krát, potom sa k nej musíš aj tak vrátiť a v konečnom dôsledku to stojí viac ako keby si zainvestoval hneď. Ak sa ti rady ktoré si dostal nezdajú dobré , tak potom skús porozmýšľať nad tým čo by stál altík, remeň, prípadne ďalšie škody ktoré by sa mohli stať a porovnaj ich z cenou za vozenie sa taxíkom na jeden deň , pretože ako si čítal oprava je jednoduchá a trvá pár hodín (ak to vieš). Podľa toho čo som čítal a aké rady potrebuješ, sa prihováram za to, aby si to dal niekomu spraviť a Ty sa môžeš dívať ako na to . Pravdou je to, čo som tu niekde čítal , že keď chceš mať opicu, musíš mať na banány.

Napsal: 19 pro 2011, 18:56
od Huml
octa8 píše:Tak mám v aute zpět původní špatný tlumič... Co říkáte, ten nový, zlomený napínák řemene, když jej nechám svařit, je to dobrý nápad?
vyprdni se na to, jak jsem ti psal, až vyměníš volnoběžku, z toho novýho prasklýho přehoď tlumič a kladku a napínák bude zase jak novej

Napsal: 21 pro 2011, 19:46
od johnyvine
co som hore spominal ten napinak, nebol to ten problem..

Problemom bola volnobezka alternatora ktoru sme vymenili s kamaratom, bola uz uplne hotova a remenica mala dost velku axialnu volu. drzal ju len drazkovy remen, najprv to hvizdalo po nastartovani, po pridani plynu sa to stratilo. par dni dozadu to ostalo uplne ticho, cize lozisko uz bolo uplne pomleté :o teraz je uz klud
Obrázek

Napsal: 23 pro 2011, 18:09
od octa8
Ještě zvažuju, zda koupit alternátor nebo jen volnoběžku. Alternátor asi už něco bude pamatovat, tak ať pak nemám volnoběžku navíc, když je součásti altíku: http://www.cc-autodily.cz/alternator-120a-bosch
Kolik km tak altík vydrží? Asi budou nejvícetrpět ložiska. A když je nejspíše volnoběžka špatná, tak ložiska asi trpí.

Napsal: 30 pro 2011, 21:17
od caryo
Když se tady řeší ty napínáky, je nějaký zásadní rozdíl mezi napínákem na první motory AGR v Octaviích a novějším typem s tlumičem vibrací pro ostatní motory?
Je mi jasné, že tlumič zajišťuje lepší přítlak na řemen, ale je k použití novějšího typu ještě nějaký jiný důvod? Na pohled vypadají oba napínáky stejně, mají i stejný způsob upevnění. Tak proč se nepoužívá starší jednodušší typ?

Napsal: 04 led 2012, 11:17
od octa8
Tak jsem se nakonec rozhodl pro nový altík, ať pak nemusím řešit další opravu. Koupil jsem teda nový, ale bohužel došel s prasklou krytkou volnoběžky. Co mi poradíte, zelepit nebo vrátit? Co je pod krytkou nevím...Ať krytka neodpadne a volnoběžka se brzy nezničí.

Napsal: 04 led 2012, 11:20
od octa8
Obrázek

Napsal: 04 led 2012, 13:40
od rehak6co
To reklamuj jestli chceš, podle mě nic zásadního, nebo dej krytku ze staré... Kolik máte najeto když řešíte ty volnoběžky?

Napsal: 04 led 2012, 13:46
od octa8
Ale co se skrývá pod krytkou? Když spadne, nedostane se tam nečistota? Volnoběžku jsem neřešil, měl jsem špatný tlumič kmitů, dal jsem ho nový a ten praskl...proto volnoběžka. KM, auto nemám odnovoti, a jestli byl měněn tedy nevím...

Napsal: 04 led 2012, 21:26
od dhfool
octa8 píše:Ale co se skrývá pod krytkou? Když spadne, nedostane se tam nečistota? Volnoběžku jsem neřešil, měl jsem špatný tlumič kmitů, dal jsem ho nový a ten praskl...proto volnoběžka. KM, auto nemám odnovoti, a jestli byl měněn tedy nevím...
:?

Asi bych se hluboce zamyslel, jestli bych se s tvýma znalostma pouštěl do opravy auta... No, kdo chce kam...

Pod tou krytkou pochopitelně nic není, kryje jen tu volnoběžku, aby to šlo někdy v budoucnu zase povolit. Tu výměnu alt. si budeš dělat taky sám???

Napsal: 04 led 2012, 21:34
od octa8
dhfool píše:
octa8 píše:Ale co se skrývá pod krytkou? Když spadne, nedostane se tam nečistota? Volnoběžku jsem neřešil, měl jsem špatný tlumič kmitů, dal jsem ho nový a ten praskl...proto volnoběžka. KM, auto nemám odnovoti, a jestli byl měněn tedy nevím...
:?

Asi bych se hluboce zamyslel, jestli bych se s tvýma znalostma pouštěl do opravy auta... No, kdo chce kam...

Pod tou krytkou pochopitelně nic není, kryje jen tu volnoběžku, aby to šlo někdy v budoucnu zase povolit. Tu výměnu alt. si budeš dělat taky sám???
No, vidím, že všichni nejsou přívětiví...se divím, že tady vůbec píší...
Jasně že si dělám téměř vše sám, si najdi mé dotazy, to snad nebude problém...si je najít, ne?
Samozřejmě se zde radím, ať vím, co mě čeká. A děkuji za to všem, i nevrlým:o).

Napsal: 17 led 2012, 19:53
od gabo00000
nema niekto po ruke na rychlo schemu drazkoveho remena na O1 s klimou...nechapem ako môzem byt taky blb ze ho nedokazem nahodit. diky