Tesnenie pod hlavou Fabia 1,9 tdi AXR + chip
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
tuner
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Proc by ti mela voda vybuchovat? Na ochlazeni motoru staci jen par deci studene vody z chladice, zvlast ted v zime.Termostat otevre ochladi motor a zas zavre. Evidentne ti to funguje dobre, jinak by jsi motor uz davno uvaril a nebo neohral
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
-
whitefabiaRS
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 262
- Registrován: 22 dub 2011, 09:49
- Bydliště: NZ
podle dílenské příručky máš koupit jinou hlavu, ale ofrézování není problém, když to necháš udělat někde, kde se tím zabývajíFabia353ZZ píše:V dieleneskej prirucke sa pise ze frezovanie hlavy pri diesli neni povolene..Ako to mam pochopit?
Huml píše:takto to funguje správně, se zobrazováním na tom teploměru, od 75-105°C se jedná o běžnou provozní teplotu motoru, kdybys to trápil dál, vylezla by i ta rafika, podle všech příznaků jak to popisuješ máš opravdu špatný těsnění pod hlavou, nejčastěji to foukne na druhým nebo třetím válci, hlavu bych určitě přefrézoval, přeci jen si to tam profoukne mezeru
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
No vsak to by sa lubilo skodovke kupovat hned noev hlavy za 1800 eur
..No som to skusal znovu teraz po dialnici pianko iba 130 max teplota skocila max na 95°C a zohrial sa aj chladic komplet zeravy po 25 km ventilator nezopinal ale ani pri 108°C rano takze asi bude naprd aj cidlo na chladici ale ked som otvoril pomailnky expanzku tak voda vystupila az hore a isli bubliny takze je top jasne a keby som tomu osolil zase na 180 tak mi urcite vystreli vodu von z expanzky talze vsetko funguje tak ako ma len to tesnenie nie asi 
[quote="Huml"][quote="Fabia353ZZ"]V dieleneskej prirucke sa pise ze frezovanie hlavy pri diesli neni povolene..Ako to mam pochopit?
[
[quote="Huml"][quote="Fabia353ZZ"]V dieleneskej prirucke sa pise ze frezovanie hlavy pri diesli neni povolene..Ako to mam pochopit?
[
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Bolo to nakoniec tesnenie pod hlavou ale ked som menil chladic hop alebo trop tak bol zaneseny a asi o 1kg tazsi ako novy aj ten asi tam niekto nalial tu sracku na pretesnenie.Mal som podfuknute tesnenie na druhom valci!!Odvtedy pokoj..
Naposledy upravil(a) Fabia353ZZ dne 16 dub 2013, 08:23, celkem upraveno 1 x.
bylo to teda fakt chladičem?mam podobný problém,ale na passatu,když tomu dávám tak sou hadice tvrdy jak šutr a teplota leze přes kilo,a vodu to hazí ven přepadem,pokud jezdím normalně tak je vše v pořadku,co tipujete chladič nebo hlava?
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
no u passata se to zkouší celkem blbě,vzadu viskoza a el ventilator a vpředu klima chladič,ale dřív tento problem nebyl,najel sem po čipu cca 15 tisic a vše fungovalo jak mělo,žadny utěsnovače a podobne sajrajty sem nepřidaval,ja osobně typuju hlavu,páč nvm zčeho by se to ucpalo,a auto topí krásnědav55 píše:takove zavery me bavi. on pred tim nikdo nezkousel zda je chladic funkcni?
seat exeo ST 125kw
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
vw passat B5,1,9tdi,ajm,gt 1749VA,egr off,kat off
GOLF IV 1,9 TDI 81kw ..... Páni. Poprosím o radu. ide o tom že sa pred rokom menilo tesnenie pod hlavou. kôli vyhadzovaniu vody pri velkej záťaži z expanzky. teraz robí to iste. ak však otvorím expanzku o 3 závity tak je všetko v pohode, akurát teplota mi sem tam nejde ani na 90 ale to som bol do dnes zmierený že som asi kúpil naprd čidlo, ktoré som menil pri výmene tesnenia pod hlavou.
Dnes sa zohrialo na 70 a na cca 10 min na 80 a zas padla teplota na 70 stupňov.
Po prejdení 40 km som zastavil. chytil hadicu od termostatu a vlažná, hadica od chladiča teda vrchná vrelá aj prepadová hadica vrelá.
Chladič som skúšal kde a či je teplý a ked som stál pred autom tak na pravej strane hore bol najteplejší a čím som išiel dole a doľava tak chladol....
Čo to znamená???? chladič v Péčku aj s termostatom ?
Ďakujem za informácie
Dnes sa zohrialo na 70 a na cca 10 min na 80 a zas padla teplota na 70 stupňov.
Po prejdení 40 km som zastavil. chytil hadicu od termostatu a vlažná, hadica od chladiča teda vrchná vrelá aj prepadová hadica vrelá.
Chladič som skúšal kde a či je teplý a ked som stál pred autom tak na pravej strane hore bol najteplejší a čím som išiel dole a doľava tak chladol....
Čo to znamená???? chladič v Péčku aj s termostatom ?
Ďakujem za informácie
Golf IV 1,9 TDI 81 kw, EGR - OFF už nie , Teraz Octavia 2 2,0 TDI DSG
Ešte hore k príspevku. teraz sa mi okrem vyhadzovania vody pod velkou záťažou deje to, že večer odstavím, je jedno koľko som najazdil za ten deň, ráno naštartujem a chýba voda, otvorim nádržku voda vybehne hore cca o 1-2 cm ako kedy a zas je pokoj. toto sa opakuje takmer každé ráno. ked ju však povolím o 3 závity všetko je v poho...a teraz som bol v meste teplota 90 a hadice tak isto ako som hore písal...
Golf IV 1,9 TDI 81 kw, EGR - OFF už nie , Teraz Octavia 2 2,0 TDI DSG
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Mne to tiež islo do extremu iba vtedy ked som dlho jazdil že sa to poriadne prehrialo alebo že som tomu naložil tak vtedy sa ta voda varila a vyhodilo mi to cez expanzku inak to jazdilo normalne 90°c ale vonku bola jar cize v lete by sa to uvarilo urcite aj za normalnej jazdy .Neviem ak mas tvrde hadice a ked tomu nakladas a na VAG ti pocas jazdy vyhadze vodu az na 108°c ako aj mne tak je to v hajzlu..POzri este ked mas nastartovane ci ta hadicka z ktorej to z vrchu tecie do expanzky či vnej cez tu priesvitnu cast vidis ci tecie voda prerusovane cize s bublinami alebo tecie pravidelne bez bublin.Mne sa stalo že mi niekedy ani netiekla ale to sa stale a stale zhorsovalo čiže na zaciatku som lamentoval tiez ako aj ty a menil kade co a nakoniec to bolo to tesnenie.To je tym ich super skalibrovanym ukazovatelom vody ktory ukazuje od 68°C az do 110°c stale 90°c a potom ty tomu nalozis ze vsak mam zohriate a prd makovy ked som to v zime meral tak na palubaku 90°C na pc 68°C a kym to vyskakalo v zime na 90°C musel som prejst este dalsich 11Km po dialnici mam aj EGR off + zaslepeny tak sa to dlshie v zime zohrieva ale proste budik klame a to bola zohriata iba voda a co olej :)No treba si nato davat pozor odvtedy si davam uz pozor :)A to stym chladicom presne ako aj ja hore v pravo vreli a potom studeny
uplne presne ako u mna len vtedy mi nikto nevedel poradit lebo tiez mi to nehadzalo vodu do oleja ani opacne len to proste robilo taketo hovadiny :)Menil som tiez aj termostat ,chladic ,vodnu pumpu ,nadobku a nakoniec ma to cele stalo skoro 700 eur aj s robotou .ciže komplet hlava vymenil som uz aj zhavice ,tesnenia pod vstreky,natiahli sa nam sroby na utiahnutie vacky,museli ist nove!!12 srbov 80Eur!! + nove loziska na vacku ,simeringy zabrusit hlavu ,vetily no konecna. 
Dakujem za radu, ale ja som to tesnenie menil pred cca rokom...a po už par mesiacoch od výmeny mi to robilo tieto veci takže ked tak nebude ani zle tesnenie pod hlavou ako samotná hlava......ale aj tak najprv vymením chladič , pretože pokial viem tak má mať po celj ploche rovnaku teplotu +-pár stupnov ale to asi rukov nezistíš a potom uvidíme a vodnú pumpu budem menit aj s rozvodmy. len čakám čo ešte zistím a či nepomôže ten chladič .....nebudem teraz davat dole hlavu a menit popri tom rozvody ked nieje isté či je to vnej 
Golf IV 1,9 TDI 81 kw, EGR - OFF už nie , Teraz Octavia 2 2,0 TDI DSG
Jestliže motor foukne sem tam do vody, jsou právě tyhle problémy.Koloběh vody je narušen, chladič nestejnoměrně ohřátý, jednou topí, jednou ne, teplota se mění...Ale samozřejmě tyhle problémy může dělat i protáčející se pumpa a zanesený chladič...Babo raď.., jestli předtím byla tlakována/srovnána/ hlava, pečlivě vyměněno těsnění, tak bych se podíval, zda voda vůbec koluje bez přerušení...
nepropadat panice...