Focus c-max 1,6tdci 80kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prečo by zrovna teraz malo preleteť niečo cez turbo ked tam bolo staré vtedy to malo preletieť to mi pride ako veliká náhoda... Vytiahni žhaviče skontroluj či su celé a zhod víko hlavy a skontroluj či su tam vahadlá aj misky komplet a hned budeš vedieť či klamá alebo nie. A hlavne si to nafoť pripadne dotiahni chlapa s tej fiirmy nech ti ukáže kde ti chýba zhavič či miska...jeden ku mne prišiel mal nové turbo origo a proste pískalo jak blázen výkonovo super len strašný piskot ked začalo tlačiť.Proste bolo vadné. Takže aj repas može poddať.pokial zaleješ turbo a skontroluješ trubku privodu a odvodu oleja a maže to kurva musí to isť.
ty žhaviče zkusím vytočit a kámoš se mi nabídl že mi půčí kamerovej endoskop sundám parohy a zkusím kuknout kam se dostanu a ještě mě napadlo zašmátrat magnetem ve fapu pokud tam něco vlítlo musí to být tam ale už ted tomu neveřím jen mě to hodně mrzí fakt jsem jim věřil je to škoda kdyby řekli tisíc kč tak to zkousnu ale 6 hold česká republikaa pokud to bude všechno ok tak už mi nezbývá nic než vždy kupovat turba nové 

Ještě jsem se k tomu fordu nedostal mám moc jiné práce zítra na tu trubku mrknu myslíš tu trubku od spodu cooleru do saní a drží v místě mezi motorem a převodovkou? nenapadlo mě ji nějak pečlive prohlížet nic nesyčelo a tu harmoniku jsem kontroloval byla v pohoděAndre píše:Už jsi prohlížel tu trubku? Jestli není prasklá u držáku?
Nedalo mě to šel jsem ji ještě zkontrolovat je na ní navařenej držák co jí drží a na hoře držák plast.krytu motoru zdálo se mi opravdu že vedle sváru je trhlinka tak jsem ji ucpal a fouknul kopresorem nic je v pohodě za nějakej čas by ale asi mohla rupnout jinak když toho forda vidím tak se mi chce zvracet
Mastná není je suchá ted mi volal pán který repasoval to turbo a dělal prohlídku po pádu toho turba je možný aby něco prolítlo přes výfukovou turbínu aniž by ji viditelně poškodilo? tvrdí mi že se to šprajclo v oblasti regulace ohnulo to jednu lopatku která následně tlačila na turbínu a zastavila ji mám prý sundat hlavu může mít pravdu?Díky za odpověďAndre píše:Je na ní mastnota?
tak to ti nezávidím a chudák majitel ten se s toho vyvrátí.Marek67 píše:Mastná není je suchá ted mi volal pán který repasoval to turbo a dělal prohlídku po pádu toho turba je možný aby něco prolítlo přes výfukovou turbínu aniž by ji viditelně poškodilo? tvrdí mi že se to šprajclo v oblasti regulace ohnulo to jednu lopatku která následně tlačila na turbínu a zastavila ji mám prý sundat hlavu může mít pravdu?Díky za odpověďAndre píše:Je na ní mastnota?
Tak jsem dokončil prohlídku žhaviče jsem měl po jednom venku v pořádku konce měli cihlovou barvu žádný karbon elektricky taky ok na vahadla jsem se díval jen na výfukovou část taky bez problémů ještě jsem měl venku EGR ventil zkoušel jsem ten ventil a krásně sním jde hýbat taky žádný karbon jen trochu sazí klasika vše na tom motoru je čisté není nic zarostlé usazeninami ten ůdaj na tachometru 104 tisíc bude asi sedět do fapu jsem se díval kamerou nic tam neleželo nenašel jsem ani jednu dírrku ucpanou samozřejmě že 100% jistotu bych měl jen když bych tu hlavu sundal ale majitel si to nepřeje a mě to taky přijde zbytečný pojedu se kouknout na to rozebraný turbo ať si udělám obrázek pokud mi to dovolí a podle toho budu dál postupovat jen jestli už nebude nějak poléčený a nachystaný pro jejich prospěch ale všechno vypadá na to že u toho stejně budu blbec jenom já rok 2012 pro mě opravdu hezky začíná super
Znovu se zeptám je možné aby něco ať už kovového nebo hodně tvrdý karbon mohlo vlítnout do turbíny v regulačce se motat rozdrtit na menší kousky zničit náběhový hrany výfuk turbíny tzn nebylo vidět opotřebení této turbíny v části kde je vidět po vytáhnutí z motoru a potom vylítnout ven přes FAP a přitom zbůsobit uplný zastavení turbíny ? Tak mi to bylo řečený znovu a podrobněji to je spíš otázka na lidi kteří dělají repase
pripada mi to jak sci fi pribeh. takovy rozbor proc se to stalo bych zkousnul snad u rakety z nasa.. stejne tak nechapu spojitost s praskolou trubkou od koleru.. praskla je totiz na kazdym 2 a jezdi vesele dal.. nejdriv byla tlusta ta praskala jak o zivot pak ford udelal zamenu a je tenci a ta uz tolik nepraska... mam manika kterej ke mne jezdi s timhle peklem a ma kolem 200tis a trubku prasklou uz asi od 30 tisic uz sem mu ji tak 5 X varil a priste mu ji zavarim taky protoze proste odmita dat pomalu 4 tisice za kus trubky ktera zase praskne(jeho rozhodnuti) protoze ji kreteni dali na pevno k motoru bez silentbloku na 2 sroubky. kazdopadne chci rict ze turbo je puvodni pri prvni vymene sem vyrval sitko a dal sem prepad z pezota a olej po 10 tis.. ano vim ze v tisu na to ford upozornuje ale zaroven tech trubek sem videl prasklejch tolik a turba na nich jezdi ze moc neverim v nejakou souvislost navic ta praskla trubka to neni jako praskla hadice to je mini dirka
Naposledy upravil(a) papouch22 dne 06 led 2012, 22:17, celkem upraveno 1 x.
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi