jake trysky na PD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Kornout píše:žížalovi se po... dřív něco jiného, filtr to nebyl, ale něco o pístu jsem slyšel (LOL)
Moment, takze to nebyly ojnice? Nebo to bylo na te 1,4 R3?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Na Golfu jsem propálil píst neuváženým používáním nitra. Pak se zkoušely trysky a přišlo se na to, že chyba byla ve vstřikovači. Zničeho nic mi vylítlo egt a já si toho nevšiml. Radši jsem koukal na cestu (0-200+ nitro on mezi vesnicema) fotky mám v tématu na "domovském" portále ;) jinak s češtinou to je spíš sranda :) to neni téma na hádku. Jo a do filtru myslím za filtr.
:-@
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

nejsem-naivka píše: Kolik je strop na FB 783?
Pisu, ze: "Pushing the R783’s well over the limits" s vysledkom 304hp/530Nm
Obrázek
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

to je ono :) díky
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

co je potreba kdyz se meni jen trysky?nejaky material gumicky a srouby nebo se to menit nemusi??popr.kde se to da sehnat??Asi budu muset zainvestovat brzda me moc nepotesila:-(
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

nejsem-naivka píše:Na Golfu jsem propálil píst neuváženým používáním nitra. Pak se zkoušely trysky a přišlo se na to, že chyba byla ve vstřikovači. Zničeho nic mi vylítlo egt a já si toho nevšiml. Radši jsem koukal na cestu (0-200+ nitro on mezi vesnicema) fotky mám v tématu na "domovském" portále ;) jinak s češtinou to je spíš sranda :) to neni téma na hádku. Jo a do filtru myslím za filtr.
Dobra, dik za info. Ja si rikal, ze strikat to pred filtr by bylo i pod tvou uroven "amaterismu". A mimochodem, pokud to neni know-how, chapu to dobre, ze do filtrboxu?
Ja jen, kdyz se dostaneme k memu "odvaznemu pristupu", tak ja osobne bych to vstrikoval pred turbo (drzak trysky ve stredu ala znak MB) + tak 20-50cm pred IC ... v pripade hardcore aplikace bych zvolil vicebodovy vstrik do komoroveho sani.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Dík za poklonu :D abych to uvedl na pravou míru, tak zkoušelo se to tady u nás na různých autech tímhle způsobem, protože každej je zvědavej jak to pojede, že jo. V Golfu to bylo normálně "nainstalovaný", bomba v autě, magický tlačítko na volantu, solenoid u motoru a tryska do sacího potrubí. Ale jsme nějak OT :)
:-@
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

kdyby mi aspon nekdo odpovedel :-DDD
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Hegesak: Trysky v PD vstřikovači si asi sám těžko vyměníš, musíš na to mít přípravek, navíc je musíš posléze seřídit. Dej to k někomu udělat a budeš mít aspoň klidné spaní. :D
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

nerikam ze to budu delat ja!Jen se ptam jestli se musi menit gumicky a ty srouby.Nekdo mi tvrdi ze jo nekdo ze ne a bohuzel ten kdo to bude delat nema kde sehnat ty gumicky a ty srouby tak proto ;)
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Měnit by se to určitě mělo, ty gumičky seženeš normálně ve škodovce nebo VW servisu.
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Gumičky koupíš všude v autodílech, buď Elring nebo Bosch tady je číslo
1 417 010 997
:-@
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

mně usazoval trysky do PD vstřikovačů kámoš - je to pěkná pakárna, materiál jsem kupoval zde na foru, tuším od Mirkax, ale i zde se dají:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=sada

nebo jak psal Žížala ;)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

jj a ty srouby?prej jeden stoji nejakych 80 KC je treba to menit?to je asi jen jestli se utrhnou ne?
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

jeste jen jak hodne se projevi spotreba pri normalnim provozu?nemluvim pri ostrejsi jizde...
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“