Hoši naposledy:Podle toho to dělám u snad 30x a vždy OK.
Postup:
-----------------------------------------Vůz s ESP-------------------------------------------
Provést kalibraci snímačů (v servisní síti):
1. Podvolantový snímač musí být bez chyb v chybové paměti, volant musí být +/-20° od mechanické nuly, nezablokovaný imobiliser, rychlost vozu 0 km/h.
2. Zapnout klíčky
3. Přes V.A.S. tester zadat: Brzdy - adresa: 03
4. Pootočit volantem cca o 15° vlevo a vpravo a vrátit do nulové polohy.
5. Funkce: 11 nebo 16 login zadat číslo „40168“
6. Funkce: 04 základní nastavení - kanál 60 (podvolantový snímač- LWS)
7. Funkce: 11 nebo 16 login zadat číslo „40168“
8. Funkce: 04 základní nastavení - kanál 63 (snímač příčného zrychlení)
9. Funkce: 11 nebo 16 login zadat číslo „40168“
10. Funkce: 04 základní nastavení - kanál 66 (snímač tlaku)
11. Funkce: 11 nebo 16 login zadat číslo „40168“
12. Funkce: 04 základní nastavení - kanál 69 (snímač podélného zrychlení jen 4x4)
13. Funkce: 06 ukončení komunikace
14. Rozjetí vozu přímou jízdou přes cca 20km/h - poté provést nastavení dorazů servořízení.
Pozn.: zkoušky ESP MK60 jako celku jsou uvedeny v „Bandendeprüfspezifikation“
cosby: to je hezký, ale to je postup na nastavení snímačů s kterýma problém není a vše se nastavilo bez problému. O jízdním testu ESP nic nepíšeš a s tím je problém.
Ale ne u mě, vše jsem nastavil a nejde se zbavit toho testu. Dal jsem si RS budíky a bylo potřeba to vše znovu nastavit, opět jsem vše nastavil a stejně test ESP nejde dodělat nebo se ho zbavit.