Stránka 3 z 3

Napsal: 25 úno 2007, 22:16
od chucky
Huml píše:navážu na ten nadpis, co je dobrý udělat pro zvýšení výkonu co třeba toto
Obrázek
a ještě toto by taky mohlo pomoct
fuuj takovy špinavy umyvadlo bych si do auta nedal (noteeth)

Napsal: 25 úno 2007, 22:22
od BH motor
Huml píše:navážu na ten nadpis, co je dobrý udělat pro zvýšení výkonu co třeba toto
Obrázek
a ještě toto by taky mohlo pomoct
Obrázek
IC je fajn aale pozor na turbodieru/ TURBOJAMU/ bude to mat neskorsi nabeh. A ten zotrvak je fajn, ale zvis si volnobeh tak na 1050 aby ti dynamicke razy motora neodrovnali hlavnu hriadel na prevodovke ked tam bude900 rpm. A tak isto si pozri koeficienty rovnomernosti chodu motora. tten zotrvak sa hodi skor na benzin :)

Napsal: 25 úno 2007, 22:42
od Huml
já doufám, že na volnoběh to bude jezdit co nejmíň :)

Napsal: 25 úno 2007, 22:45
od BH motor
ako vidim to ic tak mi je to uplne jasne. ale daj s neho 30 percent dole. bude to lepsie.

Napsal: 04 bře 2007, 00:21
od garage
Nemam slov (LOL) razit heslo ze cim vetsi tim lepsi nebyl bych si tak jist a to same mohu rict o tom cim vice tim lepe nekdy i mene znamena vice a zde obzvlast (noteeth) (noteeth)

Napsal: 04 bře 2007, 12:37
od miro TDI
už se poprali :o

Napsal: 04 bře 2007, 12:48
od BH motor
miro TDI píše:už se poprali :o
vydrz to az na strane 6. :D