Stránka 3 z 4

Napsal: 10 úno 2012, 07:30
od Milik607
co jsem četl,tak vlek má 500kg a celková hmotnost je 2000kg já myslel že passat bude mít tažný aspon na dvě tuny

Napsal: 10 úno 2012, 08:57
od Martin Kanňuch
Passat b5 ma 1700kg na brzdeny prives ak zozenies jednoosi vlek tak stym kludne mozes tahat ten ma samotny asi 300kg.

Napsal: 10 úno 2012, 21:53
od TK
Milik607 píše:co jsem četl,tak vlek má 500kg a celková hmotnost je 2000kg já myslel že passat bude mít tažný aspon na dvě tuny
Kamaráde ty mi dáváš. Pojedeš na soutěž pašíkem a nářadí, phm, kola a další vybavení pošleš asi PPLkou, nebo to povezou mechanici v baťohu vlakem (rofl)

Napsal: 10 úno 2012, 22:10
od CATDAVID
Tohle je komedie :D

Napsal: 10 úno 2012, 22:13
od Milik607
:P začátky jsou krušný no

Napsal: 10 úno 2012, 22:27
od CATDAVID
Hele ti poradim ,Huml má možná ještě GIII TDI na okruhy,foto najdeš v sekci ,akce a srazy -LE BRNO 2009.Bylo to na prodej,tak kup hotové auto sežeň si na VW clubu papíry s autem ,přehoď značky a můžeš jezdit po cestě jak oživot,když tě chytnou dostaneš flastr,když něco uděláš,tak se na tebe pojišťovna vykašle a jseš v prd.
Druhá možnost je si koupit od geriiho vw golf 4 kitcar TDI. :D
Nedávno taky prodával Čajíček fabii 4x4tdi,ale ta je už fuč.
Ještě bych ti mohl prodat golfa,ale já osobně si myslím,že si znás děláš cecky. :lol2:

Napsal: 10 úno 2012, 22:30
od TK
Pokud to chceš pojmout takhle, tak poměr finance a zážitek bude o hov... Pokud máš finance, tak si pronajmi nějaké auto na hobbyrally od teamu, který v tom už umí chodit a dál nešpekuluj a užij si to. Jinak tě to bude stát spoustu peněz a výsledek bude 0 a až na to příjdeš tak si budeš drbat hlavu a budeš si říkat co jsi si mohl užít za peníze, které jsi vyhodil z okna.

Napsal: 10 úno 2012, 22:37
od CATDAVID
Milik607 píše::P začátky jsou krušný no
Můžu se zeptat kolik je ti let a co studuješ?

Napsal: 10 úno 2012, 22:38
od Milik607
To máš taky pravdu...no uviím časem,jak to bude s penězma atd...to je dneska nejdůležitější....jinak to s tím přihlášením už mě asi přešlo,protože by to byl fakt asi problém a hlavně nákladný

Napsal: 10 úno 2012, 22:41
od Milik607
Studoval jsem střední obor autotronik a dělám výškový práce při stavbě bioplynových stanic,je mi 22 :P :P :P :P :P

Napsal: 10 úno 2012, 22:42
od CATDAVID
Tak začni šetřit. (rofl)
Podle těch plánů jsem myslel,že jseš aspoň ve vládě. ;)

Napsal: 10 úno 2012, 22:48
od Milik607
tak já ted prvně řeším možnosti,abych vůbec věděl jak to jde či nejde atd...teprve se do všeho dostávám a dřív jsem si myslel že je to jednodužší, ale pan Král mi trošku ve všem udělal jasno za což mu děkuju. Já si totiž do dnešní doby myslel,že když si nechám udělat rám od renomovaný firmy nebo od někoho kdo na to dá certifikát,že to dostanu přes stk a do papírů ale ono je to všechno úplně obráceně.....je to u nás všechno na hovno....

Napsal: 10 úno 2012, 23:08
od TK
Milik607 píše:tak já ted prvně řeším možnosti,abych vůbec věděl jak to jde či nejde atd...teprve se do všeho dostávám a dřív jsem si myslel že je to jednodužší, ale pan Král mi trošku ve všem udělal jasno za což mu děkuju. Já si totiž do dnešní doby myslel,že když si nechám udělat rám od renomovaný firmy nebo od někoho kdo na to dá certifikát,že to dostanu přes stk a do papírů ale ono je to všechno úplně obráceně.....je to u nás všechno na hovno....
Ono to neni na ho... Jak by jsi se tvářil na to, že by ti nějaký pošuk s vyrámovaným autem praštil do auta tvé manželky a ona díky absenci deformačních zón a jiné tuhosti karoserie toho auta tu nehodu nepřežila. Není všechno jen černobílé. Nebo naopak, že by jsi jel v takovém autě na nákup někde to přehnal a tvoje manželka by si jí vyšila o rám, tak nešťastně, že by v tom autě zůstala. O tom je třeba i stavba závodního auta. Nemužeš se řídit jen tím, že to auto má být rychlé, ale také musíš řešit spoustu okolností, které by mohli nastat. A to se týká bezpečnosti, nebo spolehlivosti auta.

Napsal: 10 úno 2012, 23:13
od Milik607
Tohle všechno chápu a taky to mám na mysli,souhlasím s tebou plně....každá věc má to svý prostě,závodní auto to je jak zbraň....záleží kdo to má v rukou.....pravda je že pilot nebo řidič auta nejni vždy pánem situace a na to člověk musí stále myslet.....to samý,lidi na rally. někdo stojí tam kde má a pokaždý se najde dement kterej musí bejt prostě někde jinde než ostatní a první auto vylitne a je po něm.........takovejhle člověk by to rally neměl ani sledovat z obyvaku

Napsal: 10 úno 2012, 23:23
od TK
S bezpečností diváků na rally je to vůbec na ho... Můj kamarád a bývalý závodník Roman Siegel šel 100 m od trati a dostal kolem, které upadlo Karlu Trojanovi a skončil se zlomenou páteří v nemocnici. Při tak extrémní záležitosti jako je rally není divák v bezpečí snad nikdy.