Stránka 3 z 5

Napsal: 12 úno 2012, 21:56
od Milik607
co máš za auta? a jaká je cena?

Napsal: 12 úno 2012, 22:07
od Jayson
TK píše:
Milik607 píše:no já nevím,já myslím že by to šlo do těch 150. auto sežne za 20,weber 10 tis,hewland 20tis,rám 25tis úpravy motoru,nevím co všechno by na tom šlo udělat...tlumiče 12tis s pružinama.......
Mohl by jsi mi prosím sehnat ten Hewland za 20 tis. a aby byl trochu slušný. Beru jich rovnou 20 ks. Dále bych si objednal ty soutěžní tlumiče za 12 tis. také 20 sad a pro tvého kamaráda a tebe mám radu zadarmo. Vys.... se na to. Nemáte nejmenší ponětí co to je závodění, jak postavit auto a jak ho servisovat. Pokud chceš do něčeho takového jít tak nastuduj: Národní sportovní řády, Standardní propozice, Přílohu J FIA předpisů, homologační list pro dané vozidlo a v neposlední řadě vznik sportovního vozidla jak v Silničním zákoně tak v Národních sportovních řádech. A až si budeš myslet, že to máš nastudovaný tak kontaktuj někoho kdo se v tom vyzná, ten ti řekne, že víš prd a začni studovat znovu. A až potom si kup nějakou starou soutěžní plečku za těch 150 do který dáš dalších 150, aby se v tom dalo jezdit.
Já bych řekl, že autor vlákna to, co slyšet nechce, tak neslyší. On prostě čeká, až někdo příjde, řekne mu "jdi do toho" aby mohl začít cpát peníze do nesmyslu.

Napsal: 12 úno 2012, 22:09
od marena tdi
nevim jak ted ale pred nejakym rokem zpatky byla moznost si zapujcit za 30 000 kč na 1 den vrcharske EVO 8 .v cene byl mechanik a pripravene auto.

Napsal: 12 úno 2012, 22:13
od turbo kamna power
Jayson píše:Já bych řekl, že autor vlákna to, co slyšet nechce, tak neslyší. On prostě čeká, až někdo příjde, řekne mu "jdi do toho" aby mohl začít cpát peníze do nesmyslu.
Já myslím, že si každej musí alespoň jednou za život postavit nějakou nesmyslnou káru a nacpat do ní spoustu peněz, jinak nepozná, co je život :D
Ale myslet si, že postavím závoďák za 150tis. kč je úsměvné. Na druhou stranu za tyhle peníze pořídíš slušný sportovní auto a odjedeš celou sezónu nějakých hobby vrchů -> což asi nejlepší začátek pro závodění

Napsal: 12 úno 2012, 22:15
od gerii
dvoukolku, ctyřkolku, placku...

Napsal: 12 úno 2012, 22:21
od luke.bean
marena tdi píše:nevim jak ted ale pred nejakym rokem zpatky byla moznost si zapujcit za 30 000 kč na 1 den vrcharske EVO 8 .v cene byl mechanik a pripravene auto.
nojo,ale na kopci najedeš pár kilometrů za den,kdežto na nějaký amatérský soutěži to může být třeba až 100 ostrých km ..

jinak pokud by stavěl feldu, tak věřím tomu , že by postavil hezký auto se kterým by se hezky povozil okolo těch 150 tis kč ,ale na celkový umístění pomýšlet asi nelze v dnešní době kde v každé soutěži je minmálně 10 lancerů a stiček (LOL) (LOL)

Napsal: 12 úno 2012, 22:28
od TK
marena tdi píše:nevim jak ted ale pred nejakym rokem zpatky byla moznost si zapujcit za 30 000 kč na 1 den vrcharske EVO 8 .v cene byl mechanik a pripravene auto.
Za 30 tis. ano, ale to je za auto které sjede z plata a má čtyři kola a rezervu. Sotva se po ránu oteplí tak si necháš nazout jinou směs. Pak začne pršet a nazouváš další sadu atd. a ve výsledku jsi tam za 80 tis. a to to nesmíš ani škrábnout. A to nepřemýšlím nad pojištěním, nebo kaucí. Mě vyjde jeden rallysprint s dieselovou Fábií na 50 - 60 tis. a budu půjčovat auto za 30.

Napsal: 12 úno 2012, 22:31
od marena tdi
ale kdyz to vezmes ze mas kluka co by chtel jezdit ale nevis jestli na to ma a mas penize muzes mu pronajmout staj.
ano mas pravdu ze na kopci toho tolik nenajezdis jak na nejake soutezi rally.
ja jsem v roce 1998 zacal stavet skodu 130 L/A na kopce.uz v te dobe kdy slo jeste neco sehnat za normalni penize to vyslo na 300 000 kč.
a to jsem si to skladal sam .2 roky stavene v garazi. :D
jezdi k nam na servis znamy co sklada a renovuje veterany.vetsinou skody 130 rs.jak se ptam co kolik stoji jde mi s toho hlava kolem.to uz neni pro normalniho smtelnika.
staveli jsem nasemu zakaznikovi opel kadett 2.0 gsi. 1 rok prace a to mel jen na hobby zavody a taky jsme byli na +- 250 000 kč.

Napsal: 12 úno 2012, 22:35
od marena tdi
TK píše:
marena tdi píše:nevim jak ted ale pred nejakym rokem zpatky byla moznost si zapujcit za 30 000 kč na 1 den vrcharske EVO 8 .v cene byl mechanik a pripravene auto.
Za 30 tis. ano, ale to je za auto které sjede z plata a má čtyři kola a rezervu. Sotva se po ránu oteplí tak si necháš nazout jinou směs. Pak začne pršet a nazouváš další sadu atd. a ve výsledku jsi tam za 80 tis. a to to nesmíš ani škrábnout. A to nepřemýšlím nad pojištěním, nebo kaucí. Mě vyjde jeden rallysprint s dieselovou Fábií na 50 - 60 tis. a budu půjčovat auto za 30.
jj dnes je jina doba.tohle byla aktualni cena v roce 2007 na slovenskem vrchu JANKUV VRSOK.osobne jsem mluvil s clovekem ktery to takhle koupil svemu synovi.pochopitelne zakulisi teamu netusim .s timhle se mi uz nepuchlubil.

Napsal: 12 úno 2012, 22:45
od luke.bean
Marena : taky je otázka jestli to stavíš na mistrovství světa nebo na hobíky...

můžeš si koupit tlumiče proflex za 110 tis na feldu a nebo se spokojit s HP sk.N za 25 tis ... o tom to všechno je ... převodovku taky nepotřebuješ hewlanda , stačí dát převody, popřípadě jen vymyslet nějakej hezkej sptálej převod ;)

motor jakbysmet , 150 PS v 1.6 už nebude úplně spolehlivý a bezúdržbový jako 100PS ke kterým ti stačí opravdu málo úprav a odjezdíš s tím několik sezón ... měl jsem podobný low-cost auto a opravdu se s tím dá hezky povozit ;)

Napsal: 12 úno 2012, 23:00
od TDI tech
Nieje tomu ani tak davno co sa okolo jedneho znameho jazdca motali taky mlady chlapci, borci, majstri sveta a zistovali co a ako. Ten dotycny to jednemu znich vysvetlil velmi jednoducho a jasne. Povedal mu: "chlapce, ked sa chces iba povozit, tak ti staci 10.000eur, ale ked chces vyhravat tak neviem ci ti 100.000eur bude dost" Myslim ze k tomu niece viac co doadat.

Napsal: 12 úno 2012, 23:55
od TK
luke.bean píše:Marena : taky je otázka jestli to stavíš na mistrovství světa nebo na hobíky...

můžeš si koupit tlumiče proflex za 110 tis na feldu a nebo se spokojit s HP sk.N za 25 tis ... o tom to všechno je ... převodovku taky nepotřebuješ hewlanda , stačí dát převody, popřípadě jen vymyslet nějakej hezkej sptálej převod ;)

motor jakbysmet , 150 PS v 1.6 už nebude úplně spolehlivý a bezúdržbový jako 100PS ke kterým ti stačí opravdu málo úprav a odjezdíš s tím několik sezón ... měl jsem podobný low-cost auto a opravdu se s tím dá hezky povozit ;)
No a to co jsi napsal je ten největší průser co může člověk udělat. Vezmeme tu převodovku: Na mojí Fábii se dá pořídit ( pouze kolečka ) synchronní skládačka za 35 tis. Po pár závodech zjistíš, že je Hewland o 1 sec. na km rychlejší, že tě všichni řežou a pořídíš si ho za 125 tis. Skládačku prodáš a protože je jetá a hlavně na ho... tak jdeš pod cenu, dáš jí za 15 tis. nějakýmu zoufalci, který na to ještě nepřišel a zrovna jsi vytekl 20 tis. a prosr...l pár závodů. A to je stejné s autem, motorem, podvozkem, pneu a ze vším na co sáhneš. Když chce být člověk rychlý tak musí přemýšlet úplně jinak. Když jsem začínal s rally tak jsem počítal s 15 tis. na závod a protože chci být rychlý tak to je dnes 50 tis.

Napsal: 13 úno 2012, 08:54
od TDI tech
to TK: samozrejme ze s technikou ktora tvori iba zlomok ceny tej s ktorou sa uz da poobzerat po prvej 10tke v absolutnom poradi, nemas sancu. Ale v kazdej sutazi sa da spravit si taky maly neoficialny pohar low cost techniky. Jednoducho zopar socialok sutazi medzi sebou navzajom. Ale ajtak si myslim ze pre Milik607 ked uz konecne dostane rozum by boli financne najrealnejsie dva alternativy. Bud kopce alebo hobby autokros.

Napsal: 13 úno 2012, 09:30
od Milik607
To jak tu píšete,že na těch hobíkách je deset lanceru a stiček,tak to je pravda,a hodně lidí co má tohle auto tak pro ně třeba nemá ani takovou hodnotu,jako by si to koupil někdo kdo vydělává 15tisíc měsíčně,a takovej člověk se toho nebojí a jede na krev.....takže si myslím že levný rally je si prostě jen tak zazávodit,zažít tu atmosferu rally a k tomu mu stačí auto za 20 tisíc ,nádrž benzinu,helma a trošku zkušeností a odvahy....když by chtěl člověk jezdit na bednu,tak by to musel bejt člověk kterýmu nebude dělat problém rozjebat lancera nebo stičko a mít na podvalu druhý a nebo mít love na to,aby v zápětí druhý pořídil....a ono tohle všechno začíná u pneumatik,člověk co jede pro zábavu a aby se svezl,tak dotáhne auto a na tom má něco obutýho co někde levně sehnal nebo někde našel,a odjezdí na tom třeba 4-5 závodů,ale ten kdo chce bodovat tak přijíždí na rally a veze ssebou gumy všech možnejch i nemožnejch směsí a když prohlíží trať tak už i zjišťuje co bude optimální volba atd...a samozřejmě je s tím autem úplně jinak zžitej a všechno má na milimetříky nastavený aby mu vyhovovalo....

Napsal: 13 úno 2012, 10:01
od L.U.C.A.S.123
jestli chceš tak mám ted na prodej 3dveř civica1.4 chiplou na cca 100 koníků z roku 97 celkem je to i líbivé to autí a hobíky taky jezdí a jede celkem dobře cena je 20000 což je na rozbití ažaž