Stránka 3 z 3

Napsal: 25 úno 2012, 21:09
od subz3ro_tdi
A financne naklady cca. kolko?

Napsal: 26 úno 2012, 10:16
od Marek77
Tak tohle je veliká krása.....

Inu když se to umí, není co řešit ;-).

Napsal: 26 úno 2012, 13:17
od reesha
Badumi1 píše:Niee :) Vsetko na mieru ale IC mali uz pripraveny, ostatne sa pospajalo s novymi trubkami. Teplota z okolo 80 klesla na cca 30-35.
No, bylo by dobré sdělit, jestli se bavíme o teplotách na silnici nebo na brzdě. Pokud na brzdě, zajímalo by mne, jak moc je to porovnatelné s měřením na silnici. Málokdo má totiž dostatečné chlazení a dokáže simulovat podmínky na silnici.
Potom se stane, že na silnici jsou výkony srovnatelné, ale na brzdě se to neuchladí.

Napsal: 26 úno 2012, 13:30
od Badumi1
reesha píše:
Badumi1 píše:Niee :) Vsetko na mieru ale IC mali uz pripraveny, ostatne sa pospajalo s novymi trubkami. Teplota z okolo 80 klesla na cca 30-35.
No, bylo by dobré sdělit, jestli se bavíme o teplotách na silnici nebo na brzdě. Pokud na brzdě, zajímalo by mne, jak moc je to porovnatelné s měřením na silnici. Málokdo má totiž dostatečné chlazení a dokáže simulovat podmínky na silnici.
Potom se stane, že na silnici jsou výkony srovnatelné, ale na brzdě se to neuchladí.
Su to hodnoty namerane a porovnane len na brzde. Mozem zmerat teplotu na ceste aka je aktualne. Bavime sa o teplotach pred a po cize ked predtym bola vysoka a po uprave klesla o viac nez polovicu, uspech je na mieste. Btw vyborny priebeh vykonu za 4000 otackami co si spravil.

Napsal: 26 úno 2012, 15:43
od reesha
Badumi1 píše:
reesha píše:
Badumi1 píše:Niee :) Vsetko na mieru ale IC mali uz pripraveny, ostatne sa pospajalo s novymi trubkami. Teplota z okolo 80 klesla na cca 30-35.
No, bylo by dobré sdělit, jestli se bavíme o teplotách na silnici nebo na brzdě. Pokud na brzdě, zajímalo by mne, jak moc je to porovnatelné s měřením na silnici. Málokdo má totiž dostatečné chlazení a dokáže simulovat podmínky na silnici.
Potom se stane, že na silnici jsou výkony srovnatelné, ale na brzdě se to neuchladí.
Su to hodnoty namerane a porovnane len na brzde. Mozem zmerat teplotu na ceste aka je aktualne. Bavime sa o teplotach pred a po cize ked predtym bola vysoka a po uprave klesla o viac nez polovicu, uspech je na mieste. Btw vyborny priebeh vykonu za 4000 otackami co si spravil.
Díky. Jen se snažím poukázat na to, že to nemusí být tak, jak to vypadá. Pokud pustím jen čelní ventilátor který mi fouká na chladič vody, nechladí se dostatečně boční IC a pak samozřejmě mohu dostat teploty vysoké. Na silnici ovšem mohou být o třetinu nebo polovinu nižší.
Pokud změníš umístění IC, a používáš jen čelní ventilátor s hlavním proudem na chladič vody, tak to samozřemě musí chladit lépe, i kdybys tam dal menší IC.

Když už tady píšeš, tak snažím dobrat toho, na kolik je to objektivní v porovnání použití vozidla na silnici.

Z toho důvodu mámě několik ventilátorů, i tak je obtížné nasimulovat podmínky na silnici.

Jinak snížení teploty je samozřejmě přínosem - jak píšeš. Je otázka, zda-li porovnání změn reflektuje realitu.

Napsal: 26 úno 2012, 15:58
od Badumi1
B8 ma len jeden IC v strede. Firma ktora montovala chladic ma podobne zariadenie ako Profituning v BA ktore dokaze simulovat realne podmienky na ceste cize prudenie vzduchu je objemne dostacujuce. Ak by boli IC po stranach ako napr v B7 tak by to bolo inak s pouzitim len jedneho ventilatora s mensou kapacitou. Nic to nemeni na veci ze je to vylepsenie auta bez zasahu do zivotnosti.

Napsal: 26 úno 2012, 16:43
od reesha
Badumi1 píše:B8 ma len jeden IC v strede. Firma ktora montovala chladic ma podobne zariadenie ako Profituning v BA ktore dokaze simulovat realne podmienky na ceste cize prudenie vzduchu je objemne dostacujuce. Ak by boli IC po stranach ako napr v B7 tak by to bolo inak s pouzitim len jedneho ventilatora s mensou kapacitou. Nic to nemeni na veci ze je to vylepsenie auta bez zasahu do zivotnosti.
Dobrá, nevěděl jsem co je to za auto. Pokud se jedná o výměnu chladiče na stejném místě, mělo by být měření vcelku vypovídající. Díky za vysvětlení.

Napsal: 12 bře 2012, 04:19
od JasteR
Kurva luxusni.. moje snovy auto bila A5 v Slajne.. uprimna zavist ;) ;)

Napsal: 12 bře 2012, 18:16
od Lusťa
taky jsme chtěl bílou, ale co, tohle taky uplná hrůza neni, nějak se s tim vypořádám asi

Napsal: 12 bře 2012, 18:42
od Badumi1
dolar100 píše:
Thomy píše:
Forest píše:@dolar100: ... treba jsem Tvuj prispevek nepochopil spravne ale pokud ano: jak pozna, zda to kouri nebo ne kdyz ma DPF? :roll:
Až odejde DPF (noteeth)
presne na toto som myslel, nebolo by mi jedno ze mam big smoke tuning len preto ze mi to vychyta DPF. Neviem ci to tuner vie odhadnut aj ked nema moznost kontroly cmudu opticky.
Staci si dat lambdu pred DPF a vie zmerat dymivost auta. Usetris tak DPF a nebude sa ti to aspon zasierat.