Stránka 3 z 3

Napsal: 19 bře 2012, 19:44
od Pasat TDI PD 96 kw
nikdo žádný nápad????? co způsobý u tohodle auta že nejde vypnout motor klíčkem??? diagnostika bez závad a kontrola akčních členů ok!!!! a tet babo RAD!!!!

Napsal: 19 bře 2012, 21:47
od jericho-3
Dal bych kontrolku na přívod proudu i kostru k čerpadlu a snímač na svíčkový kabel /třeba stroboskop/ , nastartoval a koukal když to chcípne, co skončilo, jestli benzin, nebo jiskra nebo obojí...

Napsal: 20 bře 2012, 22:18
od Pasat TDI PD 96 kw
když to chcípne nejde napětí na řj tzn nejde jiskra ani čerpadlo když tam napětí přivedu tak vrčí čerpadlo a jde napětí na zapal cívku ale auto stejně nejde nastartovat!! další napady?????

Napsal: 22 bře 2012, 20:23
od JOKINO1982
skontroluj si 12v na pinoch 13,1,9 na hlavnom rele co je pod rj je to napajanie vstrkovacov,zap cievka a palivove cerpadlo jeden hrot minus pol baterie a druhy na piny 13,1,9 pri zapnutom kluci musis namerat 12v ak nie hladaj problem v rele,rj,napajani rj popripade ti to moze blokovat immo ale to by neslo stale

Napsal: 09 dub 2012, 20:54
od Pasat TDI PD 96 kw
tak jestli to někoho zajímá tak vyřešeno!!!!! dělala to spínačka!!!

Napsal: 10 dub 2012, 05:25
od pavel9270
No vidíš všetko to bolo iba o meraní. Nikto kto nie je pri aute ti to nevyrieši, takže všetko bolo iba na tvojej šikovnosti a skúsenostiach.

Napsal: 25 kvě 2012, 21:03
od Ferrari1980
Pasat TDI PD 96 kw píše:tak jestli to někoho zajímá tak vyřešeno!!!!! dělala to spínačka!!!
A ver,a lebo never, pri tvojom príspevku z 19.3. ma to presne napadlo - čo taká spínačka...

Napsal: 28 led 2013, 22:17
od Re-volt
Pasat TDI PD 96 kw píše:tak jestli to někoho zajímá tak vyřešeno!!!!! dělala to spínačka!!!
Mám neco obdobného na tom samém autě... Co nešlo ze spínačky? 15?30?50 ? Jak to bylo? Mě to za tepla dlouho točí než chytne,nekdy zase na drc... vypadá to taky na nějaký kontakt.Díky moc.