Stránka 3 z 3

Napsal: 05 dub 2012, 20:02
od popan
jojo mam tam částicovej filtr,ale počítám že každou chvilku odejde,tak ho nechám zrušit,a co sem se tady dočet tak to KKK co tam mam stojí za p...,tak přemejšlim že bych tam dal silnější a dobrej čip,proto zjištuju jak složitá zástavba

Napsal: 11 dub 2012, 09:25
od LadikASZ
Otázka na FUNa.. Ten jediný to asi bude vědět.. Pořád mě zajímá rozdíl mezi novým VB a kompletně repasovaným VB(když se dá nový uzel,atd.-zůstanou jen původní "obaly"). Myslím rozdíl v průběhu,ladění, naměřeného výkonu.. Zkrátka jestli když je nové přesně o POLOVINU dražší, co to přináší za výhody.. Jestli mě chápeš.. Jestli repasované od Andreho natlačí o 5 koní méně než nové-dvakrát dražší, tak to asi nemá smysl..?? Ale rád si poslechnu fakta a ne teorie.. Děkuji Ti

Napsal: 11 dub 2012, 10:12
od MirekX
už to Fun někde psal. Garret nedodává náhradní díly na tato turba, takže ten uzel originál neseženeš. Bude to uzel v náhradě a je otázka v jak kvalitní náhradě. Může to být jako originál a nebo taky ne....

Napsal: 11 dub 2012, 19:22
od toby66kw
Jde o statory , jak vejfukové tak kompresorové části.

Pokut se turbo jednou rozpadlo,poškodilo plochy těšně kolem rotorů .
Pak se musí uhladit = ubude matroš a zvětší se vůle = efektivita je tatam.

Napsal: 11 dub 2012, 19:45
od 1pavel
toby66kw píše:Jde o statory , jak vejfukové tak kompresorové části.

Pokut se turbo jednou rozpadlo,poškodilo plochy těšně kolem rotorů .
Pak se musí uhladit = ubude matroš a zvětší se vůle = efektivita je tatam.
pokud neprdne hřídelka tak se plochy nepoškodí , i při prdnutí hřídelky se to většinou nepoškodí , ale je mi to záhadou výfuková vrtulka je tak tvrdá že nejde obrábět a jen těžko brousit , přitom litina netknutá a lopatky obroušené

Napsal: 11 dub 2012, 20:06
od subz3ro_tdi
1pavel píše:je mi to záhadou výfuková vrtulka je tak tvrdá že nejde obrábět a jen těžko brousit , přitom litina netknutá a lopatky obroušené
Pri izbovej teplote je to tvrde, ale ako sa to zohreje na 800 st.C tak sa roztiahne mriezka a zoslabnu vazby medzi atomami... u housingu to zrejme nie je taky problem, kedze sa jedna o velku rovnu plochu, ale u lopatiek statora sa jedna o tenke ostre hrany... aspon tak som si to logicky odvodil ja, ked som presne nad tymto rozmyslal 8)