To nedokazu rict, pokud nemas DPF filtr je zbytecny lejt tam drahou 5w30 507.00. Bohate staci 5w40 505.01 a menit po 15tis.mauditt píše:Ďakujem. Aké lepšie vlastnosti má 505.01 pre pevné intervaly na rozdiel od 507.00 ?slovacek.milos píše:mauditt píše:Bol som nedávno v škodovke a tvrdil mi servisný technik, že ak mám nastavený skrátený interval servisný 1x ročne takže je lepšie dať olej so špecifikáciou VW 505.01 (resp. 505.00) a nie 507.00. Chcem sa preto poradiť s vami, či mal pravdu alebo nie a prečo..neverím mu totiž. V knihe k autu mám predpísaný 507.00 , ktorý je zo skúseností podľa Vás lepší a prečo ?
Vopred ďakujem.
Motor BXE, s pevným intervalem údržby VW 505 01
Motor BXE, s flexibilním intervalem údržby VW 506 01|VW 507 00
Co dovede Castrol
Moderátoři: šulda, Moderátoři
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33799
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Thomy"][quote="slovacek.milos"]
dávám mogul
ještě jsem si vzpoměl že jeden borec asi pikaso v naftě se vrátil že mu to ten olej začalo chlastat, jinak jezdil od výměny do výměny,
ale zas borec velmi úsporný jen výměna oleje vždy přetáhl a maximálně vyfoukat vzducháč a změřit chladící kapalinu jinak k autu nic necítil
dávám mogul
ještě jsem si vzpoměl že jeden borec asi pikaso v naftě se vrátil že mu to ten olej začalo chlastat, jinak jezdil od výměny do výměny,
ale zas borec velmi úsporný jen výměna oleje vždy přetáhl a maximálně vyfoukat vzducháč a změřit chladící kapalinu jinak k autu nic necítil
