Stránka 22 z 187
Napsal: 06 črc 2010, 22:02
od LibangVW
http://ibang.rajce.idnes.cz/TDI_AHU/
7 z 8 hydrostelu popraskanych , pisty jsou lehce tuknuty as od 3 ventilu ale nic jim neni , ojnicim a ventilum taky nic neni , vysledek praskleho rozvodoveho remenu na AHU ... udelame hlavu a jizda ... AHU 350tis
Napsal: 06 črc 2010, 22:14
od Tomas.cz
Takže nový hydra a frčí dál?
Napsal: 06 črc 2010, 22:24
od LibangVW
novy hydra , lizne se to , zabrosi se sedla a jizda

nesmrtelny motory

Napsal: 25 zář 2010, 06:16
od ROMEK
tak co mna dneska dostalo je FABIA II rok výroby 2008 a káble v prechodke polámné jak u Pasatu 98

Napsal: 25 zář 2010, 08:11
od fabiátor
Pri vymene trysek zjistena zajimava vec

Holt kdyz se nekomu hodi domu srouby, tak se namontujou do zdrojovyho motoru ty co dum/dilna da. Ze skrz tu hridel a sroub vede mazaci kanal je jedno, sak ono se na to hned neprijde a za cas se majitel vrati s vylagrovanym motorem a vyrobce na tom tak jako tak vydela. Podotykam auto ma prvniho majitele, predtim jezdilo jako referentske vozidlo primo v MB.

Napsal: 25 zář 2010, 12:54
od Golf-GT
kaad píše:Marek77 píše:Tak tohle se opravdu jen tak nevidí ..................
A co to bylo za motor ? Já jsem řešil Opel mnohokrát (Kadett , Astra) a vždycky se to koplo.
Je to 1,6 osmiventil. Ten se nepotká. Pokud by to byl 16V, tak to by měla holčina smůlu.
16-ti ventil se potká snad pokaždý, nebo jen super motory od opelu
Napsal: 25 zář 2010, 13:04
od Golf-GT
midnight_man píše:Sranda by to bola keby to auto nemalo 220 koni

Na zabitie..nechapem človeky ktorý si na takom aute dovolí spraviť niečo podobné.
ale jezdilo to

Napsal: 29 zář 2010, 21:40
od Ladas
po montáži "zdravého" turba se projevila závada bez regulace VTG auto jede turbo tlačí 2300 s regulací výkon zmizne turbo tlačí 1200max
turbo použito z motoru kde byla prasklá vana a pán ho zadřel respektive prohlásil že jakmile to přestalo jet zastavil a vypnul motor...
píst z motoru kde "pán zastavil když to přestalo jet" nutno dodat že byla díra v bloku a ojnice nasračku ale to je asi zřejmé z foto.....
Boďá ho viděl osobně ani na takového mistra nevypadal

Napsal: 30 zář 2010, 07:23
od este
Napsal: 30 zář 2010, 16:01
od Golf-GT
Ladas píše:
po montáži "zdravého" turba se projevila závada bez regulace VTG auto jede turbo tlačí 2300 s regulací výkon zmizne turbo tlačí 1200max
turbo použito z motoru kde byla prasklá vana a pán ho zadřel respektive prohlásil že jakmile to přestalo jet zastavil a vypnul motor...
píst z motoru kde "pán zastavil když to přestalo jet" nutno dodat že byla díra v bloku a ojnice nasračku ale to je asi zřejmé z foto.....
Boďá ho viděl osobně ani na takového mistra nevypadal

ten píst se mi líbí

to je nějaký japonský sport tuning kit?
Napsal: 30 zář 2010, 16:11
od lucky.jack
Golf-GT píše:Ladas píše:
po montáži "zdravého" turba se projevila závada bez regulace VTG auto jede turbo tlačí 2300 s regulací výkon zmizne turbo tlačí 1200max
turbo použito z motoru kde byla prasklá vana a pán ho zadřel respektive prohlásil že jakmile to přestalo jet zastavil a vypnul motor...
píst z motoru kde "pán zastavil když to přestalo jet" nutno dodat že byla díra v bloku a ojnice nasračku ale to je asi zřejmé z foto.....
Boďá ho viděl osobně ani na takového mistra nevypadal

ten píst se mi líbí

to je nějaký japonský sport tuning kit?
Odlehčená verze pístů

Napsal: 30 zář 2010, 16:20
od Golf-GT
lucky.jack píše:Golf-GT píše:Ladas píše:
po montáži "zdravého" turba se projevila závada bez regulace VTG auto jede turbo tlačí 2300 s regulací výkon zmizne turbo tlačí 1200max
turbo použito z motoru kde byla prasklá vana a pán ho zadřel respektive prohlásil že jakmile to přestalo jet zastavil a vypnul motor...
píst z motoru kde "pán zastavil když to přestalo jet" nutno dodat že byla díra v bloku a ojnice nasračku ale to je asi zřejmé z foto.....
Boďá ho viděl osobně ani na takového mistra nevypadal

ten píst se mi líbí

to je nějaký japonský sport tuning kit?
Odlehčená verze pístů

na nesprávným místě

Napsal: 01 říj 2010, 05:45
od nogis
Zkuste to prosím bez těch citací... dík
Napsal: 26 říj 2010, 22:11
od Ladas
dnes přivezli pána přejel prý muldu a vypadla mu destička vlivem opotřebení kotouče tak ji ještě sebral a jestli by to něšlo nějak opravit původně měl skončit ve značce ale nakonec souhlasil i s neznačkovým servisem ovšem nečakali by jste jednání typu že po rozebrání dá vědět jestli se to má dělat (zřejmě z důvodu ceny jen pro info materiál ve značce kotouče+destičky kolem 7000,-)

Napsal: 26 říj 2010, 23:04
od ROMEK
LADASi ako sa pozerám na tvoje príspevky tak sa v práci nenudíš samé perličky