Stránka 22 z 23

Napsal: 22 bře 2019, 12:29
od tuner
Ja kupoval primo v EBC, ale budes zklamanej

https://ebcbrakesdirect.com/automotive

Napsal: 22 bře 2019, 13:49
od zero1724
tuner píše: budes zklamanej
Jak to? Všichni v británii to na to strkaj a strašně si to chválí, stejně tak na Honda foru ;)

Napsal: 22 bře 2019, 14:57
od tuner
No ja je na aute mel tak vim jak brzdi, no a vzhledem k tomu ze anglany znam tak vim proc je chvali, ti chvali i cinsky pneu :D

Napsal: 24 bře 2019, 12:23
od turbo kamna power
tuner: a kdy to bylo? Mám dojem, že se EBC celkem zlepšilo za posledních několik let :) jinak EBC mají za rozumný ceny v BSR.

Ale raději, než EBC yellow, nebo DS3000, bych osobně volil Hawk HP+ :)

Napsal: 24 bře 2019, 16:50
od tuner
Tak cca 5 let z5. Ted jsem si kupoval na S4 origo desky v Audi, jsou ve tride tvrdosti GG a jsou podstatne levnejsi nez EBC desky o nichz nevim jak budou brzdit, pokud jak tvrdis ze se zlepsili.

Napsal: 16 dub 2019, 18:06
od DIESELPOWER office
Brzdy Galfer pro Octavii II (kotouč ATE PowerDisc 345 mm a destičky Ferodo Racing DS2500): https://www.dp-race.com/2019/04/11/ukaz ... ctavii-ii/

Obrázek
Obrázek

Napsal: 05 kvě 2019, 19:01
od Sayllo
Nazdar

Nejak nastal čas a odhodlal som sa upraviť brzdy na aute dole v popise. Použil som brzdy s W8, jak kotúče tak aj brzdiče. Tiež otoče kôli rozpalu adaptéra a hlavne ložisko, čo už je šroubované a nie lisované :) Týmto sa chcem zároveň poďakovať dvom členom fóra Bóďa a Titan0306, ktorý mi predali potrebné chýbajúce komponenty. Ďakujem. Kotúče sú už úplne nové, na obrázkoch sú naozaj iba ,,dobehové,, je vidno aj riadnu rihu. Na tých pár mesiacov kým sa Bóďa ponúkol to muselo stačič :D

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 05 kvě 2019, 19:39
od kočka87
Parádní práce!

Napsal: 27 črc 2019, 06:32
od martinsidlo
martinsidlo píše:Kodujete při změně z 280 na 312 vpředu a zadek z 232 na 280 s ABS brzdy? Případně který kanál ABS.
Děkuji.
Odpovím si sám, ano koduje,DP strana 45-23,45-190-191 a 45-237.

Napsal: 27 črc 2019, 09:54
od feroplech
koduje sa to hadam kvoli zmene restrikcie tlaku na zadne brzdy, osobne som to nechal tak na svojej oktavii pri zmene z 280 na 288

Napsal: 27 črc 2019, 17:32
od Pája 19
Je v DP taky vysvětleno proč? Měl jsem za to, že si to systém EDB reguluje sám.

Napsal: 27 črc 2019, 18:45
od Source
Prečo sa to robí som v DP nenašiel, iba tabuľka kódovania tam je Obrázek

Napsal: 27 črc 2019, 20:39
od Pája 19
Díky Source.
To vypadá, že se to kóduje jen kvůli protiprokuzu ASR...

Napsal: 27 črc 2019, 20:58
od martinsidlo
Ne,koduje se to,že ty FN3 mají větší destičku,větší brzdnou plochu. Vyzkoušel jsem to na ABS a brzdí to lépe v krizi. Vše ostatní se k tomu bude chovat lépe.
Já mám třeba i MSR.

Napsal: 27 črc 2019, 22:51
od turbo kamna power
tak nakonec můj finální setup na Golfu 3:
- brzdy série GTI 288/226 mm
- kotouče předek i zadek obyč Ate (přední kotouče jen orovnaný lehce jetý, původní Ate desky shořely)
- desky EBC, předek Yellowstuff, zadek Ultimax 2
- brzdovka Motul RBF 600
- pancéřový hadice na míru BeKaS s.r.o.

brzdy už jsou zajetý a brzdí to neskutečně, s 1100 kg těžkým autem to nemá žádnou práci. Uvidím ještě, jak to bude fungovat po 25 minutách ježdění na okruhu :)
Nejvíce mě překvapily pancéřový hadice. Myslel jsem, že tam nebude skoro žádný rozdíl, ale pedál je teď krásně tuhý, nepropadá se a perfektně se dávkuje účinek
:)

Obrázek

Obrázek

Obrázek