jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Lukáš Básner
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
-
Lukáš Básner
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
-
Lukáš Básner
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 08 říj 2007, 18:36
- Bydliště: Mšeno
Zdravím,mnoho jsem tu už pročítal,něco sem se dovedel neco ne:)) chci kupovat fiata tipo 1.9TDs rok asi 93-94 a chci na něm udělat takový upravy aby extreme nezralo,neodeslo,a melo nakej prijatelnej vykon,ne jak ma bejvala 1.7D
.jak jiz bylo zmineno oddelam bypas par lidi uz to udelalo,a co sani pomuze?? a co mezichladic?? jakou funkci ten mezichladic vlastne v tom autu plni?? jinak to tipo je v zakladu 66kW,kolik myslite ze by mohlo mit pak? po tom bypasu,sani,mezichladici..ale jak rikam...s tim mezichladicem nemam jasno,nekdo rika at to nepodchladim,jenze ja nevim co nemam podchladit turbo?
no kdyztak pistene vy se tu vyznate..moc diky za rady 
fiat Tipo 1.7D 250tis km:) 1988
- wr8
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 762
- Registrován: 05 úno 2007, 23:24
- Bydliště: Kunštát
- Kontaktovat uživatele:
tak s tim tvym vyrokem nesouhlasim, starsi naftaky od fiatu sou uplne srovnatelny s jianci naftou,treba od VW viz 1,6TD co se daval do golfu,motory taky toho snesou hodne, o tom by mohl treba vypravet Machy co ta jeho dedra vydrzela a nebo moje CromaFR4NK!3 píše:chci na něm udělat takový upravy aby extreme nezralo,neodeslo,a melo nakej prijatelnej vykon
Zacni tim ze to auto nekupuj. Stara nafta od Fiatu ... nejhorsi co muze byt. Vubec bych se v tom nehrabal ... stejne by to ten motor nerozdejchal ...
Nevim nevim ... jeden Fiat mi stoji na zahrade ... benzinovej. Dovezl sem to z Rajchu na kseft a ted se mlatim do hlavywr8 píše:tak s tim tvym vyrokem nesouhlasim, starsi naftaky od fiatu sou uplne srovnatelny s jianci naftou,treba od VW viz 1,6TD co se daval do golfu,motory taky toho snesou hodne, o tom by mohl treba vypravet Machy co ta jeho dedra vydrzela a nebo moje CromaFR4NK!3 píše:chci na něm udělat takový upravy aby extreme nezralo,neodeslo,a melo nakej prijatelnej vykon
Zacni tim ze to auto nekupuj. Stara nafta od Fiatu ... nejhorsi co muze byt. Vubec bych se v tom nehrabal ... stejne by to ten motor nerozdejchal ...
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
FR4NK!3 píše:Nevim nevim ... jeden Fiat mi stoji na zahrade ... benzinovej. Dovezl sem to z Rajchu na kseft a ted se mlatim do hlavywr8 píše:tak s tim tvym vyrokem nesouhlasim, starsi naftaky od fiatu sou uplne srovnatelny s jianci naftou,treba od VW viz 1,6TD co se daval do golfu,motory taky toho snesou hodne, o tom by mohl treba vypravet Machy co ta jeho dedra vydrzela a nebo moje CromaFR4NK!3 píše:chci na něm udělat takový upravy aby extreme nezralo,neodeslo,a melo nakej prijatelnej vykon
Zacni tim ze to auto nekupuj. Stara nafta od Fiatu ... nejhorsi co muze byt. Vubec bych se v tom nehrabal ... stejne by to ten motor nerozdejchal ...Tak mi rekni jednu vec proc vzdycky kdyz potkam na silnici nejaky uno, tipo, cromu atd tak to kouri jak spalena guma a nejede ... ty motory sou dobry tak do 100 000 km. A v zime pri -15 majitele Fiatu dou automaticky na vlak nebo autobus ... co mi k tomu reknes ?
Osobne proti italum nic nemam ... klidne bych si ho i koupil ... mozna... ale novy a po 2-3 rokach to okamzite prodat ... pak se to zacne sypat.
tak na ťech zimních startech něco bude... brácha Alfu 2.4TD, kamoš uno 1.3D- zimní starty strašný, na 2-3tí to tak tak chytalo. ale kdo ví jestli to není jen zanedbanou údržbou (žhaviče, trysky, filtr)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
vše je jen o údržbě. taky mi nechtěla chytat regata 1,7D tak novej palivovej filtr, kontrola vstřiku a čerpadla, novy žhaviče a šlapalo to jako hodinky. A samozdřejmě pořádná baterka
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Tak to v CR budou asi vsechny zanedbany ... jinak si to neumim vysvetlit. Kazdopane se tady nechci s nikym hadat ... kazdy preferuje neco jinyho ... at si kazdej vybere auto podle chuti ... vyjadril sem jen svuj nazor. Pokud si koupim auto ktery slouzi me a ne ja jemu tak neni duvod k nespokojenosti at uz je to jakakoliv znacka. Ja jen tem starym italum neverim ...
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
koule píše:čus jdu s váma do lazení b3 td ale to plechovku na turbu nemám? je tam jen takovej žebrovanej válec. a ještě se chci zeptat jestli někdo už virábí tu kuželku do čerpadla ?taky shánim na passata 1.9 td hlavu dík.
plechovka není? tak to je ten žebrovanej válec, máš turbo KKK, jak GII 1.6TD, a tam vede kovová trubička-ta ovládá wastegate.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno