Stránka 24 z 26
Napsal: 09 srp 2017, 10:33
od mountune
Tak je rozhodnuto

měl jsem vždy rád endura takže jsem vybral CRF 250 L od Hondy.. nepotřebuju žádnou pilu a na projíždění v okolí chaty na Křivoklátě ideální. Cena nový je více než přívětivá.
Napsal: 14 srp 2017, 07:13
od Bugs.Bunny
Jezdim ted uz vetsinou na ctyrkolce, ale prase a kozi dech mi chybeli 🙂
Tu Husku jsem jen pojezdil a prodal.
Mladej uz taky jezdi 🙂

Napsal: 14 srp 2017, 07:27
od Bugs.Bunny
Nahodou jsem zkusil ctyrkolku a zjistil, ze existuje Can-am. 🙂
Na Kawe jezdi synek 🙂

Napsal: 14 srp 2017, 08:56
od A6TDI
mountune píše:Tak je rozhodnuto

měl jsem vždy rád endura takže jsem vybral CRF 250 L od Hondy.. nepotřebuju žádnou pilu a na projíždění v okolí chaty na Křivoklátě ideální. Cena nový je více než přívětivá.
Docela odklon od FMX
na prase mám origo novej výfuk za 2 ho dám .
a novej stator zapalování i s relátkama jetě ve staniolu a krabičce.
Napsal: 14 srp 2017, 13:31
od jericho-3
Není tady někdo, kdo má povědomí v kolika km se mění rozvody /řetízek/ na BMW 1200ccm GS?
Napsal: 16 srp 2017, 11:29
od Martin.R
Tak jsem včera přivez novýho mazlíka

Napsal: 16 srp 2017, 11:31
od Martin.R
jericho-3 píše:Není tady někdo, kdo má povědomí v kolika km se mění rozvody /řetízek/ na BMW 1200ccm GS?
Zrovna tady študuju DP sice od 1150, ale ty motory jsou stejný a o intervalu výměny tam není ani slovo. Pouze jak to udělat a zkontrolovat. Ale zeptám se ti lidí co se kolem těhle motorů motaj víc. I mě to totiž zajímá.
Napsal: 16 srp 2017, 11:50
od jericho-3
No protože známý přivezl GS z D /od dovozců/, na tachometru přes 70000km , motor na volnoběh zakopává , nechal si udělat ventily/znám dotyčného, tak tam zajedu, jak to bylo/ , ale zastudena motor poklepává než se ohřeje/ já slyšel jen ohřátý motor/..A jen jsem vyběhl ven v pantoflích, poklekl k motoru a slyšel řetízek na rozvodech...Může to být jen vodítko/a/ale to zakopávání je problém. Jakmile se přidá, tak motor běží dobře..Dotyčný mechán doporučil nalít Ceramic do oleje..Asi ho kopnu do zadku, ale patrně poznal co má moto za sebou..

Napsal: 16 srp 2017, 12:04
od A6TDI
Tohle starý pádlo je většinou odjetý . Navrh nad 180 cm na tom sedíš jak na hajzlu. Kámoš má už advenčr ale na tom sem nejel .Možná je na tom líp.
Napsal: 16 srp 2017, 12:25
od Martin.R
jericho-3 píše:No protože známý přivezl GS z D /od dovozců/, na tachometru přes 70000km , motor na volnoběh zakopává , nechal si udělat ventily/znám dotyčného, tak tam zajedu, jak to bylo/ , ale zastudena motor poklepává než se ohřeje/ já slyšel jen ohřátý motor/..A jen jsem vyběhl ven v pantoflích, poklekl k motoru a slyšel řetízek na rozvodech...Může to být jen vodítko/a/ale to zakopávání je problém. Jakmile se přidá, tak motor běží dobře..Dotyčný mechán doporučil nalít Ceramic do oleje..Asi ho kopnu do zadku, ale patrně poznal co má moto za sebou..

Tak všeobecně tyhle motory jsou hlučnější. Jsou to takový traktory, hlavně za studena. Ale po 70tis km by rozvodum nemělo nic být. Sám mam poctivejch 100t a tichoučko. Soused má to samý a k tomu zřejmě stočenka, takže klidně něco okolo 200t. a pohoda.
Do oleje bych rozhodně nic nelil. Tenhle motor je docela háklivej na olej a vzhledem k tomu že je to vzducháč s poměrně velkejma vůlema tak i rád olej papká.
Zakopávání bych viděl někde jinde, buď svíčky nebo blbě nastavený klapky, případně potenciometr na klapce.
Napsal: 17 srp 2017, 12:33
od jericho-3
Tohle rád slyším, nemám zkušenost s těmito novo výrobky, hlavně co se týče životnosti..Jemu jsem doporučil, aby zajel k BMW , nechal si to napíchnout, možná mu i řeknou minulost motorky... Ale můj prastarý BMW R 71 ale s koly na rozvodech je proti tomu tichošlápek...A co jsem slyšel BMW R 51 z 30. tých let, kde je rozvodový řetízek a dvě vačky /rozvod OHV/, tak taky jen šuměl..

Napsal: 19 srp 2017, 22:48
od MirekX
Napsal: 20 srp 2017, 13:34
od Pája 19
Ty jedeš Mirku? Já bych měl zájem , ale mám Termignoni a nevím, jak budu v úterý v práci dlouho.
Jaká je cenovka a nevíš jak moc přísný jsou na ty vejfuky? Homologaci mám, ale tlumivky ne.
Napsal: 20 srp 2017, 16:41
od MirekX
Já chci jet dohoblovat pneu než přezuju.
Loni to bylo na 2 hodiny za 200 Kč, (17-19 hod) podle počtu motorek to většinou rozdělili na 2 skupiny a střídá se po 15 min.
Loni výfuky nikdo neřešil ale prý se to hodně zpřísnilo, nevím, letos jsem tam ještě nebyl. Laďáky mám taky s homologací a útlumky tam asi dám, i když třeba na STK to neřešili.
Napsal: 20 srp 2017, 21:24
od Pája 19
A jak je to s tou online registrací? Je to nutný? Já jsem vždycky takovej váhavej střelec, že se rozhodnu hodinu před akcí...