Stránka 24 z 26

Napsal: 09 srp 2017, 10:33
od mountune
Tak je rozhodnuto :D měl jsem vždy rád endura takže jsem vybral CRF 250 L od Hondy.. nepotřebuju žádnou pilu a na projíždění v okolí chaty na Křivoklátě ideální. Cena nový je více než přívětivá.

Napsal: 14 srp 2017, 07:13
od Bugs.Bunny
Jezdim ted uz vetsinou na ctyrkolce, ale prase a kozi dech mi chybeli 🙂
Tu Husku jsem jen pojezdil a prodal.
Mladej uz taky jezdi 🙂

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 14 srp 2017, 07:27
od Bugs.Bunny
Nahodou jsem zkusil ctyrkolku a zjistil, ze existuje Can-am. 🙂
Na Kawe jezdi synek 🙂

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 14 srp 2017, 08:56
od A6TDI
mountune píše:Tak je rozhodnuto :D měl jsem vždy rád endura takže jsem vybral CRF 250 L od Hondy.. nepotřebuju žádnou pilu a na projíždění v okolí chaty na Křivoklátě ideální. Cena nový je více než přívětivá.
Docela odklon od FMX (LOL)

na prase mám origo novej výfuk za 2 ho dám .
a novej stator zapalování i s relátkama jetě ve staniolu a krabičce.

Napsal: 14 srp 2017, 13:31
od jericho-3
Není tady někdo, kdo má povědomí v kolika km se mění rozvody /řetízek/ na BMW 1200ccm GS?

Napsal: 16 srp 2017, 11:29
od Martin.R
Tak jsem včera přivez novýho mazlíka 8)

Obrázek

Napsal: 16 srp 2017, 11:31
od Martin.R
jericho-3 píše:Není tady někdo, kdo má povědomí v kolika km se mění rozvody /řetízek/ na BMW 1200ccm GS?
Zrovna tady študuju DP sice od 1150, ale ty motory jsou stejný a o intervalu výměny tam není ani slovo. Pouze jak to udělat a zkontrolovat. Ale zeptám se ti lidí co se kolem těhle motorů motaj víc. I mě to totiž zajímá.

Napsal: 16 srp 2017, 11:50
od jericho-3
No protože známý přivezl GS z D /od dovozců/, na tachometru přes 70000km , motor na volnoběh zakopává , nechal si udělat ventily/znám dotyčného, tak tam zajedu, jak to bylo/ , ale zastudena motor poklepává než se ohřeje/ já slyšel jen ohřátý motor/..A jen jsem vyběhl ven v pantoflích, poklekl k motoru a slyšel řetízek na rozvodech...Může to být jen vodítko/a/ale to zakopávání je problém. Jakmile se přidá, tak motor běží dobře..Dotyčný mechán doporučil nalít Ceramic do oleje..Asi ho kopnu do zadku, ale patrně poznal co má moto za sebou.. :)

Napsal: 16 srp 2017, 12:04
od A6TDI
Tohle starý pádlo je většinou odjetý . Navrh nad 180 cm na tom sedíš jak na hajzlu. Kámoš má už advenčr ale na tom sem nejel .Možná je na tom líp.

Napsal: 16 srp 2017, 12:25
od Martin.R
jericho-3 píše:No protože známý přivezl GS z D /od dovozců/, na tachometru přes 70000km , motor na volnoběh zakopává , nechal si udělat ventily/znám dotyčného, tak tam zajedu, jak to bylo/ , ale zastudena motor poklepává než se ohřeje/ já slyšel jen ohřátý motor/..A jen jsem vyběhl ven v pantoflích, poklekl k motoru a slyšel řetízek na rozvodech...Může to být jen vodítko/a/ale to zakopávání je problém. Jakmile se přidá, tak motor běží dobře..Dotyčný mechán doporučil nalít Ceramic do oleje..Asi ho kopnu do zadku, ale patrně poznal co má moto za sebou.. :)
Tak všeobecně tyhle motory jsou hlučnější. Jsou to takový traktory, hlavně za studena. Ale po 70tis km by rozvodum nemělo nic být. Sám mam poctivejch 100t a tichoučko. Soused má to samý a k tomu zřejmě stočenka, takže klidně něco okolo 200t. a pohoda.

Do oleje bych rozhodně nic nelil. Tenhle motor je docela háklivej na olej a vzhledem k tomu že je to vzducháč s poměrně velkejma vůlema tak i rád olej papká.

Zakopávání bych viděl někde jinde, buď svíčky nebo blbě nastavený klapky, případně potenciometr na klapce.

Napsal: 17 srp 2017, 12:33
od jericho-3
Tohle rád slyším, nemám zkušenost s těmito novo výrobky, hlavně co se týče životnosti..Jemu jsem doporučil, aby zajel k BMW , nechal si to napíchnout, možná mu i řeknou minulost motorky... Ale můj prastarý BMW R 71 ale s koly na rozvodech je proti tomu tichošlápek...A co jsem slyšel BMW R 51 z 30. tých let, kde je rozvodový řetízek a dvě vačky /rozvod OHV/, tak taky jen šuměl.. :)

Napsal: 19 srp 2017, 22:48
od MirekX

Napsal: 20 srp 2017, 13:34
od Pája 19
Ty jedeš Mirku? Já bych měl zájem , ale mám Termignoni a nevím, jak budu v úterý v práci dlouho.
Jaká je cenovka a nevíš jak moc přísný jsou na ty vejfuky? Homologaci mám, ale tlumivky ne.

Napsal: 20 srp 2017, 16:41
od MirekX
Já chci jet dohoblovat pneu než přezuju.
Loni to bylo na 2 hodiny za 200 Kč, (17-19 hod) podle počtu motorek to většinou rozdělili na 2 skupiny a střídá se po 15 min.
Loni výfuky nikdo neřešil ale prý se to hodně zpřísnilo, nevím, letos jsem tam ještě nebyl. Laďáky mám taky s homologací a útlumky tam asi dám, i když třeba na STK to neřešili.

Napsal: 20 srp 2017, 21:24
od Pája 19
A jak je to s tou online registrací? Je to nutný? Já jsem vždycky takovej váhavej střelec, že se rozhodnu hodinu před akcí...