dlouhý 5ti kvalt do Octávie

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

tak jsem dneska otestoval nove namontovanou EWT prevodovku do Leona a nemuzu si to vynachvalit...fakt BOMBA.

poznatky: 50km/h na 3jku cca 1300-1400ot/min
130km/h na 5tku cca 2400ot/min
a treba na 4rku pri 4000ot/min bylo na tachometru 180km/h coz pred tim nebylo ani nahodou takze fakt pecka
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

SLIVATOR píše:tak jsem dneska otestoval nove namontovanou EWT prevodovku do Leona a nemuzu si to vynachvalit...fakt BOMBA.

poznatky: 50km/h na 3jku cca 1300-1400ot/min
130km/h na 5tku cca 2400ot/min
a treba na 4rku pri 4000ot/min bylo na tachometru 180km/h coz pred tim nebylo ani nahodou takze fakt pecka
ještě chvíli to tady budu poslouchat a naštvu se a naperu to tam taky (LOL) a jak si stojí 90km/h??? a ještě se zeptám, jak je to se spotřebou, má to taky na ní vliv, šla dolu? Na dálnici určitě, ale jde mi o silnice, kde se jezdí 90. Má někdo vyzkoušeno? :?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
SLIVATOR
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 14 dub 2009, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomerice

Příspěvek od SLIVATOR »

ja ti nereknu protoze mam na to ujedo asi 70km a to jsem to testoval takze jsem tomu docela doaval...kazdopadne na dalnici pri normlani jizde pujde spotreba urcite dolu

PO meste nevim protoze jsem mel dneska prevazne zarazenou dvojku nez trojku....

A 90km/h nevim..to jsem nejak prelitl (noteeth)
Seat ToledoII ASV, Camouflage look, -70 cely dole, 18", vykonove seriovy louda
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

90km = 4ka - 2000ot :)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

SLIVATOR píše:tak jsem dneska otestoval nove namontovanou EWT prevodovku do Leona a nemuzu si to vynachvalit...fakt BOMBA.

poznatky: 50km/h na 3jku cca 1300-1400ot/min
130km/h na 5tku cca 2400ot/min
a treba na 4rku pri 4000ot/min bylo na tachometru 180km/h coz pred tim nebylo ani nahodou takze fakt pecka

jako ta EWT je fakt hoooodně moc znát, s bývalou převodovkou jsem na 5 při 180km/h měl motor fakt vytočenej a pomalu už jsem končil, teď s EWT na 180km/h teprve řadím 5 a pokračuji si vesele dál k 240 km/h (až přibudou další koně tak to bude i 250km/h a ještě rychlejc) (noteeth)
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

to nejde jen číst, to se musí vyzkoušet (LOL)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

hledal jsem ale nenašel..

o kolik je prosím DRW rychlejší na šestku než ERF?
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

DDRagoo píše:
SLIVATOR píše:tak jsem dneska otestoval nove namontovanou EWT prevodovku do Leona a nemuzu si to vynachvalit...fakt BOMBA.

poznatky: 50km/h na 3jku cca 1300-1400ot/min
130km/h na 5tku cca 2400ot/min
a treba na 4rku pri 4000ot/min bylo na tachometru 180km/h coz pred tim nebylo ani nahodou takze fakt pecka

jako ta EWT je fakt hoooodně moc znát, s bývalou převodovkou jsem na 5 při 180km/h měl motor fakt vytočenej a pomalu už jsem končil, teď s EWT na 180km/h teprve řadím 5 a pokračuji si vesele dál k 240 km/h (až přibudou další koně tak to bude i 250km/h a ještě rychlejc) (noteeth)
nic proti ale s tou rychlosti si delas snad srandu?240km/h na ty kone co tam mas?
jinak po montazi EWT je treba se naucit jezdit ve meste.je to scela nekde jinde nez puvodni prevodovka.dalnice je super .v kazdem pripade auto o dost zlenivi .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

a meril si nekdo teplotu vyfukovych plynu kdyz jedete fulkotel na 5 ? hlavne u hybridnich turb.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Uživatelský avatar
rege245
Přispěvovatel
Příspěvky: 192
Registrován: 08 kvě 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: PresoVW (Sk)

Příspěvek od rege245 »

DDRagoo píše:
SLIVATOR píše:tak jsem dneska otestoval nove namontovanou EWT prevodovku do Leona a nemuzu si to vynachvalit...fakt BOMBA.

poznatky: 50km/h na 3jku cca 1300-1400ot/min
130km/h na 5tku cca 2400ot/min
a treba na 4rku pri 4000ot/min bylo na tachometru 180km/h coz pred tim nebylo ani nahodou takze fakt pecka

jako ta EWT je fakt hoooodně moc znát, s bývalou převodovkou jsem na 5 při 180km/h měl motor fakt vytočenej a pomalu už jsem končil, teď s EWT na 180km/h teprve řadím 5 a pokračuji si vesele dál k 240 km/h (až přibudou další koně tak to bude i 250km/h a ještě rychlejc) (noteeth)
no asi to meral z kopca... (LOL)
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

...ma len zaujima ci ma niekto skusenost so zmenou diferaku za diferak s inym prevodom miesto vymeny celej prevodovky. dik
Mercdes C cdi
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Pokud vymeniš diferak tak s nim musiš vyměnit i hřidele s kolama takže vyměníš zas komplet převodovku jen použijež z puvodni obal a k tomu hoodne prace.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

Taky se pridam s dotazem, mam Octu 2 219PS/478Nm. Jezdim 70% mesto a 30% dalnice. Mam dilema, zda prehodit celou prevodovku nebo jen 5.stupen. CO doporucite. Diky
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

mám O1 agr + S764 s EWT převodovkou a chci vyvrátit všechny spekulace že míň než 150 koní je na to slabý. Chci podotknout, že auto ani nijak výrazně nezlenivilo, ba naopak....prostě všechno je lepší!! Doporučuju všem

...až na to řazení zpátečky
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
schonus
Přispěvovatel
Příspěvky: 369
Registrován: 25 led 2006, 09:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Pilsner
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od schonus »

EWT prichazim na chut (AHF+KKK96kw+Race520 ST2). Vyuziti Nm v nizkych ot. je velice prijemne. Naproti tomu 4ka pro akceleraci a rozsah rychlosti se musi opravdu zkusit - to nelze popisovat.

Kopance od vysokeho kroutaku zmizely a muj krk tak min trpi 8)

Vymenen zaroven origo olej pro PD prevodovky - absolutne zadny problem s raznim.
STOledo 1M, AHF - poladeno
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“