Stránka 26 z 32

Napsal: 23 pro 2014, 14:29
od prowmen
blefa píše:Ok, dik a co se tyce vypodlozeni, tak podlozka z obyc. sparomerky 0.1 ty teploty da?
Dá pač je opřená, ale lepší zvolit nějakou kalenou planžetu pokud je možnost.

Napsal: 18 úno 2015, 20:04
od musellukas
Dneska jsem měl turbo vyndané, vyčistil jsem a dal jiné válečky o 0,1mm vyšší a po vyzkoušení paráda. Všechno šlape tak jak má, lopatky se hýbou snad samy. Doporučuji kontaktovat uživatele "cin" a pořídit válečky od něj a nedávat jen podložky :) :) Obrázek
Obrázek

Napsal: 18 úno 2015, 20:38
od p.s.
já mám podložky již 50000km a neni problém :)

Napsal: 18 úno 2015, 20:57
od cin
Tak Lukas nemyslel ze jsou podlozky spatny nebo ze nevydrzi, spis chtel asi rict , ze ty vetsi valecky jsou pohodlnejsi pri praci, nemusis nic vystrihovat, vysekavat 4dirku a pak pracne davat dohromady a sledovat jestli nahodou ta podlozka nevypadla. Valecek tam vrazis jen Plug & Play misto puvodniho a je to, znam lidi pro ktery je to i esteticky a remeslneji prijatelnejsi.

To Lukas: dekuju za doporuceni :oops:

Napsal: 18 úno 2015, 21:03
od p.s.
já ty podložky koupil v pematexu z ničim sem se nedělal :D

Napsal: 18 úno 2015, 21:23
od cin
Tak to potom jo, vim ze to lidi pachti ze starych tesneni nebo sparovych merek, proto jsem to psal :)

Napsal: 22 úno 2015, 12:10
od musellukas
p.s. píše:já mám podložky již 50000km a neni problém :)
proti podložkám nic nemám, jen pro mě tohle bylo snažší než podložky z něčeho vyrábět či je někde shánět.

Cin: není zač :) výměna snadná, auto zase jezdí tak jak má. Při zpětné montáži jsem také přišel na problém s úbytkem vody. Prasklá hadička na výstupu z hlavy. Jak já se s tím natrápil :D

Napsal: 22 úno 2015, 14:04
od jericho-3
musellukas píše:Dneska jsem měl turbo vyndané, vyčistil jsem a dal jiné válečky o 0,1mm vyšší a po vyzkoušení paráda. Všechno šlape tak jak má, lopatky se hýbou snad samy. Doporučuji kontaktovat uživatele "cin" a pořídit válečky od něj a nedávat jen podložky :) :) Obrázek
Obrázek
Jo, poctivé řemeslo ještě nevymřelo.. :)

Napsal: 25 úno 2015, 13:44
od čoud
Čau lidi taky mám zatuhlé lopatky... ale při ježdění v nouzáku mám nejmenší spotřebu. (LOL) Uvažuji že si ty válečky od někoho poplaším a doma to turbo vycuknu a opravím. Mě spíš zajímá jestli to vypodložení nebo větší válečky vyřeší problém na 100%. Přemejšlel jsem i nad tím najebat tam obtokové turbo a byl by klid napořád ale to je taky blbost. Jenom rozebrání a vyčištění nejní řešení napořád.

Napsal: 25 úno 2015, 14:20
od čoud
Ještě mě zajímá jakej efekt má vypodložení místo o 0,1mm tak např o 0,2mm. Bude to padat do nouzáku? Nebo čemu by to vadilo? Mě by bylo jedno že by to mělo třeba menší výkon hlavně aby to nepadalo do nouzáku? Dík

Napsal: 25 úno 2015, 21:05
od cin
Kdyz to pekne vycistis a vypodlozis o 0,1 , tak budes mit klid. Je to ozkouseny v mnoha autech :) . 0,2 bych nedoporucil, uz tu vuli zvetsis moc a turbo ti nebude nabihat tak jak ma, ale bude reagovat opozdene, budes mit turbodiru a proste celkove spodek na hovno :?

Napsal: 25 úno 2015, 21:23
od čoud
JJ pročetl jsem celejch 26 stran tohoto vlákna a mám jasno 0,10 je možné ty válečky zaslat víc přes sz. Dík

Napsal: 03 bře 2015, 07:45
od čoud
Na povolování šroubů na turbíně doporučuju očkoplochý klíč se šestihranem někdy to může být dost vyhřátý a očkem s 12ti hranem můžete omlet hlavu šroubu. Ořech na golu a ráčnu tam nedáte není prostor.

http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/ ... e-DIN-3113

Nudzak

Napsal: 13 bře 2015, 11:28
od gajdacdaniel
Zdravym Vas chlapi,
Tymto by som Vas chcel poprosit o radu. Mam octaviu 1,9 TDI r.v. 12/2000, 81 kw, kod motora AHF najazdenych 265 tis. km. Auto je vo velmi dobrom stave staram sa on ako viem. Jazdym prevaznde 100km trasy prevazne mimo mesta. Motor mi vyhadzuje do nudzoveho rezimu ak vytocim motor na viac ak 3500 ot/min. Pocitac vyhadzuje poruchu ventilu N75. Tento ventil bol vymeneny a zavada nezmyzla. Vaha vzduchu taktiez vymenena. Turbo som mal vycistene asi pre 1,5 rokom. Cital som tu mnoho nazorov a rad. Vedeli by ste mi poradit ako zistit azavadu odstranit ju? Ak je to turbo treba ho vypodlozit? Ake by mali byt rozmery tychto podloziek v pripade mojho typu motora? (stacia: V:5,6 mm, Š:7,4mm, dira 4mm) Promsim Vas o radu
Za odpoved Vam vopred Velmi pekne Dakujem

Napsal: 13 bře 2015, 12:01
od octavie81
nechci zakládat další téma,tak se jen zeptám,udělal by mě to vypodložení někdo v okolí Olomouce?Mám oct98ahf,160tis najeto,už jednou se to čistilo v 90tis,ale už to zase někdy spadne...Jezdí se s tím jen po městě...