jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

ropu jsem měl 1,9TD 66kW 186Nm (85kW 240Nm), ale ted sem přesedlal na benzín 2,0T 124kw 270Nm ( 170-180kW a 340-360Nm doufám ) :D třeba zase časem přezkočím z5

jak vidím že už tady lezou výkony taky do nebes (LOL) :D :D
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

tak jsem se dočet že se prej ještě mněněj rozdělovačový hlavy čerpadel 10mm na 12 mm co vi nato? dělal jste to někdo? nějaký zkušenosti?
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

to na td ani nezkoušej máš tam 9mm a to ti stačí iTD má podle mne s tou životností štístko, protože tem motor je fakt spokojenej jen s tim, že mu dáš dřív tlak na turbu
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

tak ja to čerpadlo necham bejt i když ho s tý avky už mám doma.
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tomáš karbus píše:to na td ani nezkoušej máš tam 9mm a to ti stačí iTD má podle mne s tou životností štístko, protože tem motor je fakt spokojenej jen s tim, že mu dáš dřív tlak na turbu


je to o zacházení, co si budem povídat, myslím, že kdybych to vzal na dálnicu a držel plnej, tak by to asi díl jak 5min. nevydrželo.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

a včem je ten největší rozdíl když bych dal větší pruměr té hlavy rozdělovače 9mm- 12mm a co se muže stát? propálit písty
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

koule píše:a včem je ten největší rozdíl když bych dal větší pruměr té hlavy rozdělovače 9mm- 12mm a co se muže stát? propálit písty
Stačila by 10mm.
G2 TDI
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

no jo ale ja mam 12 mm
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

tak ji vyměn s někym za 10 mm, protože mimo to, že je to nesmysl abys tam dal tech 12 mm tak jen díly z čerpadla z avie a čerpadla td stačit nebudou, sice to fyzicky dohromady poskládáš, ale hrozí destrukce hlavy a nebo ostatních komponentů v čerpadle, kdyby ses ji pak chtěl zbavit klidně ji koupim, ale být tebou, když už to čerpadlo máš sežen motor tdi a nacpi ho tam, čerpadlo využiješ a tvé td ještě prodáš
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

koule píše:no jo ale ja mam 12 mm
Tak já jí od tebe koupim. ;)
G2 TDI
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

Ondřej Krákora píše:
koule píše:no jo ale ja mam 12 mm
Tak já jí od tebe koupim. ;)
neprodám (noteeth)
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
Lukáš Básner
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 08 říj 2007, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Mšeno

Příspěvek od Lukáš Básner »

čus Aleši,tak jak to dopadlo s tou převodovkou??je tam,a jak jezdí?
Uživatelský avatar
AlesShi
Přispěvovatel
Příspěvky: 586
Registrován: 17 úno 2006, 18:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od AlesShi »

zdar, byl to porod ale je tam
tak jsem si myslel ze bud jezdit stejne, spadnou otacky, mensi spotreba

nee

jezdi se rychlejc (crazy)

na stovku jsem o sekundu rychlejs nez s puvodni, 1/4 mile se ukaze v nedeli

200 zkusim dneska :-)


kazdopadne budou potreba jeste naky ty kobylky a momenty (LOL)
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

koule píše:
Ondřej Krákora píše:
koule píše:no jo ale ja mam 12 mm
Tak já jí od tebe koupim. ;)
neprodám (noteeth)
Na TD je na prd.
G2 TDI
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice

Příspěvek od Keflek »

iTD píše:
machy1118 píše:TO: iTD zkus mi ještě poradit, čím bych mohl ještě zvednout dodávku nafty při vyžším tlaku turba. tu tičinku už ratši brousit nebudu, protože tam už matroše moc nezbývá a na čerpadle jsem přidal půl otáčky ( ale už to při náběhu turba hodně čmadí ) ale jak turbo natlačí tak 0,8 baru tak kouř přestane :?

tak nechat udělat novou a vybrousíš to znova a víc. udělat jen holou kulatinu a nahoře závit na tu membránu.
Jen takova otazka,ta tycinka ma dole znaceni cislem...znamena to ?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“