jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice

Tramtarada

Příspěvek od Keflek »

Tady to umrelo? nebo jste si vsichni poridily benziny? (LOL)
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

FR4NK!3 píše:chci na něm udělat takový upravy aby extreme nezralo,neodeslo,a melo nakej prijatelnej vykon

Zacni tim ze to auto nekupuj. Stara nafta od Fiatu ... nejhorsi co muze byt. Vubec bych se v tom nehrabal ... stejne by to ten motor nerozdejchal ... ... ty motory sou dobry tak do 100 000 km. A v zime pri -15 majitele Fiatu dou automaticky na vlak nebo autobus ... co mi k tomu reknes ?
...a to si s kade prosim ta nabral,myslím že to bol jeden s tých naj. td motorov co fiat vyrobil a myslím ze vecsina mi da za pravdu.Už v serii to ide hadam tak dobre ako octavka 66 kw...ak nie lepsie... no možno ja som mal stastie ale tempra 1.9td chytá aj v extremnych mrazoch a motor ma uz 240 000km a možno aj viac a stale tahá ako divá...ale to len tak aby reč nestala...
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: Tramtarada

Příspěvek od Smoke »

Keflek píše:Tady to umrelo? nebo jste si vsichni poridily benziny? (LOL)

asi už maj všichni naladěno (LOL)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA

Příspěvek od koule »

nebo mají tdi (LOL)
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

Kolega má Pasovce z 93 a řeší jak přidat z těch 55KW.
Má vůbec čerpadlo tlakový korektor přidávání nafty??
Tam kde většina TD motorů má na Boschi na hlavě korektoru víko s
hadičkou k turbu on má jen rovnou destičku.
Fiat Tipo 1,9TD
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tak to kolektor nemá, bud přidat na naftě (ale dost by to čudilo ve spodku) nebo tam předělat kolektor z jinýho čerpadla (1,6td)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

To tedy nechápu vyrobce.
Proč tam tedy rovnou nedal atmosferickýho bosche.
Asi tam byl požadavek na dlouhou životnost motoru 1,9tD s 55kW.
Co se nechá čekat od turba ,které bylo určeno k nízkotlaku.
To víko korektoru se do čerpadla bude muset schánět is membránou +kužel?
Fiat Tipo 1,9TD
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice

cerpadlo

Příspěvek od Keflek »

Da se hodit cerpadlo z 1.6 TD na 1.9 TD motor ?
jarda3tipo
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 24 led 2006, 16:55
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od jarda3tipo »

Co vím tak 1,6 má menší vysokotlakou hlavu čerpadla než 1,9.
Asi by byl problén doladit i když někdo tady poladil :) 1,6td přes 100 koní a víc.....
Fiat Tipo 1,9TD
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

dá se tam dat z 1.6TD na 1.9, ale dávalo by to málo nafty, zvlášť v zátěži, přesně jak píše jarda3tipo, má menší vys.tlak. část.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice

100 koní

Příspěvek od Keflek »

Vsichni pisete neco o100 a vice konich,ale muj golf se k tomu nejak nema. Motor ok,turbo ok,cerpadlo ok...Je mi to nejaky podezrely :?
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: 100 koní

Příspěvek od Smoke »

Keflek píše:Vsichni pisete neco o100 a vice konich,ale muj golf se k tomu nejak nema. Motor ok,turbo ok,cerpadlo ok...Je mi to nejaky podezrely :?

co máš za úpravy, že se ti to nezdá?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice

Re: 100 koní

Příspěvek od Keflek »

iTD píše:
Keflek píše:Vsichni pisete neco o100 a vice konich,ale muj golf se k tomu nejak nema. Motor ok,turbo ok,cerpadlo ok...Je mi to nejaky podezrely :?

co máš za úpravy, že se ti to nezdá?
Uz jsem Te i otravoval prez telefon...mam upravenej i ten pridavac,zvednutej tlak turba ( i kdyz se nemuzu dostat vic nez prez 0.8 b ) Ale porad mi prijde,ze to tak nejak nejede :( :x
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Až budeš mit 1,5 - 1,8baru tak to pojede. 0,8baru je nic.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

přesně tak, s tlakem 0.8 to máš jak origo (a to je 70k)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“