VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)
Moderátoři: šulda , Moderátoři
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143 Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice
Příspěvek
od Keflek » 16 pro 2007, 16:00
JJ,to si taky myslim...ale jak docilit toho,aby ten tlak sel vejs ?
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203 Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín
Příspěvek
od machy1118 » 16 pro 2007, 16:27
Mě to dělalo to samy, tak jsem udělal menší úpravičku
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143 Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice
Příspěvek
od Keflek » 16 pro 2007, 16:37
To je sice pekny,ale ja mam to turbo ovladany trosku jinak (ta báně je tam na pevno)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608 Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Smoke » 17 pro 2007, 08:18
asi nemáš ucpanej pojistnej ventil v sání. a wategate máš odpojen?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352 Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0
Příspěvek
od FR4NK!3 » 17 pro 2007, 13:41
iTD píše: asi nemáš ucpanej pojistnej ventil v sání. a wategate máš odpojen?
asi stejnej problem jako sem mel ja
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143 Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice
Příspěvek
od Keflek » 17 pro 2007, 18:59
obtok v sani je na doraz a zajistenej kulatinou...a wastegate odpojim tou malou kratkou hadickou napojenou na tu kovovou trubicku na turbu ?
hospodskej
Sběrač informací
Příspěvky: 40 Registrován: 26 lis 2007, 02:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Grindafjurdahjurda
Příspěvek
od hospodskej » 31 pro 2007, 02:16
jo odpojením té hadičky vyřadíš obtok výfukových plynů okolo výfukové části turba, ale bacha na to, tlak pujde hodně jakože hodně nahoru
když si ale pročteš všech 28 stránek nebo kolik jich tu je, tak Ti to myslím musí být nadslunce jasno
jinak hezkej novej rok
VW Scirocco II ABT tuning
VW Golf II GTD
VW Transporter T3 Multivan Hannover Bluestar
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484 Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA
Příspěvek
od koule » 31 pro 2007, 13:31
to by v tom byl čert aby se to aspon někomu neroztrhlo
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
koule
Přispěvovatel
Příspěvky: 484 Registrován: 10 srp 2007, 23:55
Odpovědi: 0
Bydliště: DOMA
Příspěvek
od koule » 31 pro 2007, 13:34
to by v tom byl čert aby se to aspon někomu neroztrhlo
ducato 1.9d POWERHIDRAULIK FILTRY Z LIAZU už nemam.
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75 Registrován: 18 pro 2007, 22:19
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pter » 31 pro 2007, 19:38
neroztrhne,praskne hřídelka v turbu a když to v čas nezastavíš máš olej. nápln motoru ve vejfuku
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143 Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice
Příspěvek
od Keflek » 02 led 2008, 12:58
hospodskej píše: jo odpojením té hadičky vyřadíš obtok výfukových plynů okolo výfukové části turba, ale bacha na to, tlak pujde hodně jakože hodně nahoru
když si ale pročteš všech 28 stránek nebo kolik jich tu je, tak Ti to myslím musí být nadslunce jasno
jinak hezkej novej rok
Ver tomu,ze jsem to procital a ne jednou...ale asi jsem hold slepej...tak to jsem zvedavej jak budu ridit
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608 Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Smoke » 26 úno 2008, 21:59
to už maj všichni TDi, že to tu umřelo?
kde jsou ti šílenci s extra tlakem a naftou???
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203 Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín
Příspěvek
od machy1118 » 27 úno 2008, 01:44
přesedlaly na benzíny
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352 Registrován: 27 čer 2007, 11:21
Odpovědi: 0
Příspěvek
od FR4NK!3 » 27 úno 2008, 13:29
Smoke píše: to už maj všichni TDi, že to tu umřelo?
kde jsou ti šílenci s extra tlakem a naftou???
nj pokrok nezastavis
taky uz se loucim se svou brykeTDkovou dvojkou a prechazim na TDI
ale nikdy na ni nezapomenu a hlavne na ty vytresteny a nasrany ridice ktery nechapali jak je mozny ze jim vyprsila kozich 20 let stara orezla a osumtela G2
PEPE 1.6TD
Sběrač informací
Příspěvky: 22 Registrován: 28 říj 2007, 12:15
Odpovědi: 0
Příspěvek
od PEPE 1.6TD » 27 úno 2008, 15:51
Smoke píše: to už maj všichni TDi, že to tu umřelo?
kde jsou ti šílenci s extra tlakem a naftou???
ja jsem tady