jde neco s 2,0MPI ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

nechte toho OT :)

Ta hlava z 1.8 20V me zajima :) nevi nekdo vice?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

tak...spotreba 1:1 benzin/etanol je ocekavanych cca 9 litru, ale je fakt, ze mam zatim najeto tak 25-30km, snad to vylepsi vic najetych km a potom budu jeste setrit na LPG

tech 7 litru je u me asi nerealny...
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Dřív se tady už řešilo ladění tohohle motoru. Já jsem navrhoval použít 16V hlavu z 2.0 110kW. Brano to zavrhoval s tím, že ta hlava je stará. Pak mě ale napadlo, že ta hlava se dávala do Ibizy poměrně dlouho (snad do roku 1999). Nicméně se to pak už neřešilo. Zkus projet moje příspěvky. Někde to najdeš. 20V hlava je podle mě v atmosférický verzi nic moc.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Spousta motorů se na rozmezí roků 1999-2000 přestala dělat. Ale to nebylo proto, že by nutně ty motory byly staré, ale proto, že začínala platit Euro3, které mnoho těchto motorů nevyhovovalo.

Souhlasím, že motorizace 1,8/20V v atmosférické verzi nebyl povedený motor. Ale nemůžeme vědět, co by to udělalo v kombinaci s dvoulitrem ;-). Uvědom si, že v tu chvíli máš prototyp a ten se může chovat úplně jinak.

Jestli na tento typ dvoulitru pasuje 20V hlava, to nemám zdání. Možná ano, možná ne. Navíc 20V hlava mívá přestavovač časování sací vačky, což nevím, jak by se dalo udělat z hlediska jeho ovládání (jednotka 2,0 MPi to neumí). Ale mohlo by to být fakt dost zajímavé vyzkoušet to.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dulezity je si uvedomit, na kolik to vsechno vyjde a kolik z toho ve finale bude ... pochybuji, ze se pak koeficent vejde do 1000Kc/1kun.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Sorrow
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 07 čer 2010, 20:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sorrow »

Pokud se nemýlím, tak jedny z prvních 1.8(t) byli ještě bez variabilního časování.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

ta 20v hlava je na nic... je to celkově špatná koncepce... proto to pak horko těžko zachraňovali foukátkem
když se to jezdilo na závídní použití, tak se tuším stejěn ten třetí sací ventil neopužíval, pokud mě paměť neklame

navíc s použitím více ventilů, bez možnosti změny časování to ztratí spodek a bude to na prd...

lij benzín, měň olej a jezdi..
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

A tak na závodech nebyla dycky na prd. V kitový fábii byla dobrá, ale to byla 1.6 ka (snížený zdvih). V octavii kit a GIV kit byla na prd (dvoulitry). V octavii wrc byla na konec dobrá, OI WRC evoIII měla prý po Subaru druhý nejlepší motor v MS.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Sorrow píše:Pokud se nemýlím, tak jedny z prvních 1.8(t) byli ještě bez variabilního časování.
Ano, ale atmosféry ne. A hlavu z turba pro atmosféru není dobré použít, protože má velký kompresní prostor. Leda to tam vrazit i s turbem, ale to jsme už v kategorii lehké sci-fi.

Jinak souhlasím s vici - dvouventil má pěkný spodek, který se více ventily zničí. Ono to bylo vidět teba právě na tom motoru 1,8/92 kW (AGN), který pod třemi tisíci nejel ani málo. Fabia AUB 1,4/74 kW je naprosto stejná mrtvola.

Já bych to taky nechal být a ani tím plynem bych to neprznil. Ty motory nejsou sice z hlediska parametrů (170 Nm a 85 kW) právě sprinteři, ale jízdní projev člověka často přesvědčí o opaku. Mně se u toho motoru líbilo, že i s těžším vozem to jelo moc pěkně, táhlo odspodu a díky dlouhému zpřevodování to téměř nebylo slyšet. A spotřeba byla na úrovni motorizace 1,6 SR.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

navíc kdyby se to i povedlo zkombinovat s tou 20v hlavou, otázka jaké použít vačky, zda by z 1,8 byly nejvhodnější... a pak, kdo by k tomu udělal soft, aby to fungovalo jak má? To opravdu netuším, kdo by to dokázal, a pokud ano stálo by to hádám balík... čili nesmysl
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jasně - to bylo myšleno spíš hypoteticky - do něčeho takového by se pustil leda cvok :-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

2.0 mpi

Příspěvek od Martin.D »

Mám tu možnosť voziť sa v bore 2.0 mpi ale 4 motion. ale chipnutej!!!
Podľa mňa je to somarina - pokial s tým nejdeš na dlhé trasy pod 10 l sa nedostaneš - nemecko sa na nej otočilo vraj za 7,5 ale to na tdi urobíš za 4,5. Vraj chip niečo k výkonu pridal - neviem nemal som možnosť zrovnávať len som v aute sedel par krát - posunul sa obmedzováč otáčok ale ono to stále nejde ako 1.9 tdi. Možno je na príčine 4 motion ale...čo ja viem pri cenách benzínu na slovensku 1.5 e hore je to luxus.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Pochybuju, že TDI se 4x4 pujde na 4.5l a jestli jo tak už to nebude důstojný...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

2,0 NA hajtra a 4x4? To je moc (crazy)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Markus01 píše:Pochybuju, že TDI se 4x4 pujde na 4.5l a jestli jo tak už to nebude důstojný...
tak nějak... to nepůjde pomalu ani na TDI bez 4x4, leda by kecal palubák a nebo by jsi to jel týden
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“