BMW

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

pokial porovname seriove 2.0 PD 8V a 2.0d od BMW ja by som osobne radsej siel do PD lebo aj pri pripadnej poruche sa motor ako celok pohybuje okolo 700e pricom bmw pod 1500e nejde.mne osobne je jedno co ma auto vpredu... ako znak... pokial to chodi a netreba s tym stat kazdy mesiac v servise tak je to ok.... BMW si to posralo celohlinikovou stavbou motorov. odvod tepla a podobne veci niesu dostatocne.. a preto ani tie vlozky nevydrzia... a len mimochodom nieje zas uplne korektne porovnavat PD a CR.... v tomto pripade by sa mali porovnavat uz CR motory od VW.... a tie su co mam zatial skusenosti natom velmi dobre. najslabsi motor 81KW CR sa da neuveritelne chipnut a je to balada s tym chodit.
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Mongo píše:ja by som osobne radsej siel do PD
Je vidět že tíhnež ke koncernu, já se občas v 3.0D 150kw svezu má to ke 300tis. od motoru po zadní kola je vše původní a ok, dělá se jen normální servis ramena, kladky, řemenice kliky, prasklý svody který se zavařili a ok... Nevim proč nechceš srovnávat CR a PD ty motory byly v nabídce ve stejném období a právě proto se koncernu do příchodu CR vyhnu. A nakonec kultivovanost bmw vs. chrochtání PD a vůbec kvalita zpracování všeho okolo.

Kdybych měl love připlatil bych špetku za servis bmw, než mít cokoliv novějšího od koncernu, což by mě nikdy tak netěšilo. Já mam zas blíž k bmw :-)
....320cd
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Mongo píše:co sa tyka 2.0d 2007+ je to srac.... a velky... nieje nic vynimocne ze motor berie vodu.... ze rozvody dozivitne dozivaju pri 220tis km... a podobne sracky.... cim novsie bmw tym vacsi problem s motorom... a co sa tyka 2,5 3,0 a 3,5 d od 2008+ slabe vlozky vo valcoch ... praskaju tak pri cca 220-260 tis km... toto iste postihuje aj ten 2,0 nieje to pravidlo ale uz som videl za posledny polrok asi 15 roznych naftovych motorov od BMW s r.v 2007+ a seru sa ako naozaj... pripominam ze to vsetko bolo len u jedneho cloveka co robi BMW
Moment - M57N2 mají vložky? A to od kdy? Pokud vím, tak žádné BMW vložky nemá a nikdy je ani nedělalo, pouze má válce potažené nikasilem pokud má blok z hliníku, nebo ne?
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

niekde najdem v telefone fotky a celohlinik ma vlozky..... bmw uz nieje to co byvalo.... a 150kw je este stara koncepcia motora.
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Motor, který nemá litinový blok i přes nové vyfikundace ve formě- nastříkáme do hliníku naší kosmickou směs a tuhost je na světě, je k ničemu. Váha je sice problém, ale tuhost má vždy přednost ... :)
nepropadat panice...
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

jericho-3 píše:Motor, který nemá litinový blok i přes nové vyfikundace ve formě- nastříkáme do hliníku naší kosmickou směs a tuhost je na světě, je k ničemu. Váha je sice problém, ale tuhost má vždy přednost ... :)
Ale zajímavé je, že s touto "kosmickou směsí" jak jsi nikasil nazval, jezdí plno osmiválcových bavoráckých čtyřlitrových motorů naprosto bez problémů. A to jsou tyto motory r.v. tuším 93 a výš, takže dle tvé teorie už by měly být na spodku už dávno mrtvé :-)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Oni s tím pojeba... nikasilem zrovna bez problémů nejezděj. Ono i BMW uznalo že s tím nikasilem po podělaly a začaly to potahovat alusilem. :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
blacklight
Přispěvovatel
Příspěvky: 381
Registrován: 14 říj 2011, 12:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od blacklight »

Downsizing... to je svinstvo.

Za chvilku si koupíš BMW750iL a bude v tom motor 1,6 se 4ma turbama.
Octavia 1.9 TDI
Golf 2.0 TDI
EX: Lancia Lybra SW 1.9 JTD, Lancia Thesis 3,2 V6, LPG Opel Meriva LPG
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

oldaf píše:Oni s tím pojeba... nikasilem zrovna bez problémů nejezděj. Ono i BMW uznalo že s tím nikasilem po podělaly a začaly to potahovat alusilem. :D
Ano to máš pravdu, tuším že v roce 96 nebo tak z důvodu kazů díky korozi na některých m60/62 mám ten dojem. Nicméně technologie je to v základu velmi podobná a o tom jsme se tu původně bavili
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mičánek -a kolik bylo problémů, než se to "vyřešilo"? Vylítané kusy nástřiků , nemožnost renovace , bylo to fiasko..Proč nacpané diesely na závody MS měli litinu? Tuhost je základ pro životnost motoru...
Nikomu to neberu, ale nesmělo by mi to do baráku.., :)
nepropadat panice...
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

Pokud je mi známo, tak u motorů, které neměly problémy s mazáním nebyl s trháním této vrstvy problém. Ano, je pravda, že k narušení došlo velice rychle pokud bylo nějakým způsobem mazání, byť i na chvíli, přerušeno. A pak už se začal tento film pomalu trhat celý, to je fakt. takže obecně tyto motory musely mít za každých okolností bezproblémové mazání (což je tak nějak předpoklad u všech motorů, nicméně u těch s tímto potahem je to ještě zásadnější). A co se renovace týče? Nějak nevidím problém. Je to určitě jistá komplikace navíc, nicméně vím o tom, že potahování válců nikasilem (alusilem) využívá mnoho běžných lidí, kteří třeba byť amatérsky jezdí motokros a nějak neshledávám problém v opětovném znovupotažení touto vrstvou. Jenom u nás v čr to dělá několik firem.

Nebo jsi to myslel jinak?
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od jear ewing »

Souhlasím se všema co tvrdí v neporazitelnosti jízdních vlastností BMW a hlavně v zimě :
(rofl)(rofl) (rofl) (rofl) (rofl)

http://www.youtube.com/watch?v=8W13M_hDCZs
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... MnR5vbIyNw

A právě proto začali dělat vlajkovou loď (7) v pohonu X drive-aby zkazili jízdní vlastnosti ;)
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

Na letních pneu to opravdu nepojede :)

BMW si jinak, než zadokolku nedovedu představit.
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

jear ewing píše:Souhlasím se všema co tvrdí v neporazitelnosti jízdních vlastností BMW a hlavně v zimě :
(rofl)(rofl) (rofl) (rofl) (rofl)

http://www.youtube.com/watch?v=8W13M_hDCZs
http://www.youtube.com/watch?feature=en ... MnR5vbIyNw

A právě proto začali dělat vlajkovou loď (7) v pohonu X drive-aby zkazili jízdní vlastnosti ;)
Nazuj si na tvojí oktávku jednadvacítky se sjetýma leťákama a přijeď se předvést.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

No, nemam sanci hovorit zasvecene, nicmene aktualne je nase 535d v Tatrach a ikdyz se jedna pouze o zadokolku, tak udajne to smeklo jen jedinkrat a to tak nepatrne, ze se museli dohadovat, zda se to smeklo nebo ne.

Holt,dnesni elektronika zmuze nejspis vice, nezli by se dalo ocekavat. Pravdou je, ze je to obuto do kvalitnich zimnich pneu a otec neni zadny zavodnik, pouze svizny jezdec.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“