

nebo chceš jezdit nějakej hobbyrallycross někde na poli

jo a k tomu KITu , byli dvě varianty , benzín 2.0 20V - necelých 300ps a pak TDi PD do 250ps , převodovky 6ti stupňový sekvenční a pohon předních kol


Moderátoři: šulda, Moderátoři
turbo kamna power píše:kup normálně auto s papírama, lehce bouranejch golfů 3dv. 4x4 TDI bez TP asi moc nebude![]()
Rám bych asi nechal dělat, třeba tady: http://www.ncpower.cz/ramy.html
Na nějaký sekvence bych se vy... a jetý slicky taky nic moc, to mi příjdou lepší nový semi-slicky...
Abychom se drželi při zemi, tak bych to viděl takhle:
Karoserie: vykuchat, rám, vybavení posádky atd... myslím, že do 40-50tis. kč by ses moh vejít
Podvozek: PU silentbloky, nový čepy, ložiska atd... do 10-15tis. kč, podvozek HP sporting tréninkovej 25-30tis. kč
Brzdy: dopředu sériový 312mm kotouče, desky DS3000, dozadu DS2500, pancéřový hadice, hydro ručka, ABS off... 20tis, kč??? možná víc
Pohon: spojkovej závodní set s jednohmotou, sériová skříň (naštěstí 4x4 má v sérii už celkem krátkou), haldex natvrďáka. ???kč
Motor: ASZ 96kw, turbo GT1749VB, ARL IC, výfuk roura, EGR off, chip, 200 koní by mohlo být, což bohatě postačí. do 50tis. kč se možná vejdeš ???
Kola asi nějaký 17" a semislicky 225/45