Stránka 4 z 9

Napsal: 17 lis 2012, 07:53
od luke.bean
jenž na spoustě závodů potřebuješ ke startu platný TP a potvrzení o prijití STK :? :?

nebo chceš jezdit nějakej hobbyrallycross někde na poli (LOL)

jo a k tomu KITu , byli dvě varianty , benzín 2.0 20V - necelých 300ps a pak TDi PD do 250ps , převodovky 6ti stupňový sekvenční a pohon předních kol (noteeth) (noteeth)

Napsal: 17 lis 2012, 08:43
od Bóďa
turbo kamna power píše:kup normálně auto s papírama, lehce bouranejch golfů 3dv. 4x4 TDI bez TP asi moc nebude :D

Rám bych asi nechal dělat, třeba tady: http://www.ncpower.cz/ramy.html

Na nějaký sekvence bych se vy... a jetý slicky taky nic moc, to mi příjdou lepší nový semi-slicky...
Abychom se drželi při zemi, tak bych to viděl takhle:

Karoserie: vykuchat, rám, vybavení posádky atd... myslím, že do 40-50tis. kč by ses moh vejít

Podvozek: PU silentbloky, nový čepy, ložiska atd... do 10-15tis. kč, podvozek HP sporting tréninkovej 25-30tis. kč

Brzdy: dopředu sériový 312mm kotouče, desky DS3000, dozadu DS2500, pancéřový hadice, hydro ručka, ABS off... 20tis, kč??? možná víc

Pohon: spojkovej závodní set s jednohmotou, sériová skříň (naštěstí 4x4 má v sérii už celkem krátkou), haldex natvrďáka. ???kč

Motor: ASZ 96kw, turbo GT1749VB, ARL IC, výfuk roura, EGR off, chip, 200 koní by mohlo být, což bohatě postačí. do 50tis. kč se možná vejdeš ???

Kola asi nějaký 17" a semislicky 225/45
Obrázek

Ještě řízení z S3, nebo TT-čka. :)

Napsal: 17 lis 2012, 09:11
od Milik607
jenze kdyz to bude mit stk,bylo by to fajn,ale asi by to byl problem......nejvetsi error by byl ram,gumy bych si mohl nechat nejaky origo,ale vyfuk a podobne. Vetsinou se amater jezdi na uzavrenych cestach bez prejezdu,kdybych chtel volnej pohar,to uz bych to musel mit vsechno s homologaci a podle predpisu a vecne kupovat propadly sedacky,pasy a podobne......

Napsal: 17 lis 2012, 09:12
od Milik607
v cem je jiny to rizeni z tt nebo s3?

Napsal: 17 lis 2012, 09:29
od Milik607
KIT CAR jsou předokolky,a ano mají bezsynchronní převodovku,ale řešíme auto na podvozku 4x4 neděláme kit car. Kdyby jsme dělali Kita na normální závodění třeba ten pohár a podobně,už by nám asi milion nestačil,páč jsou tam všechny věci totálně odlišný od normálního golfa a chceme to aby jsme si sem tam pojezdili pro radost nějakej závod,ane aby jsme dali někde startovný 6 tisíc a auto by muselo procházet přejímkama fia a podobně,to by jsme si nemohli dovolit časově ani finančně,známej jezdí volnej pohár,a náklady co závod to 25 tisíc. To už by pro nás zajímavý nebylo.....Zajímavý jsou závody typu ve stopě valašské zimy a podobně....jinak je to finančně pak všechno uplně v prdeli...

Napsal: 17 lis 2012, 09:32
od Milik607
A kdyby jsme něco takovýho jezdili,jakože nebudem,nebo jako klidně bych se tam svezl s těma amatérama,ale muselo by to mít opravdu stk...ale kdybych chtěl jet normálně,stejně bych musel mít hewlanda,a všechno uplně totálně namáklý,protože bych na ně stejně neměl když se nedívám na zkušenosti,ale na ty auta....a myslím si že to už je fakt nereálný.....jako kdyby to šlo postavit i s tím rámem v pohodě na papíry,svezl bych se,amatéři na volným poháru platili startovný asi 1500 takže to by šlo,ale prostě pro zábavu.....

Napsal: 17 lis 2012, 09:52
od Jayson
jestli chceš někomu konkurovat a zajíždět nějaký pozice, tak si rovnou připrav tučnej rozpočet jenom na stavbu, nemluvě o tom, že budeš v kategorii s Evama a STi..

Postav si nějaký zábavný auto (hlavně ne mrdiny z koncernu typu Golf 4, O1,..) budeš ho vozit na podvalu a jezdi s nim třeba na http://www.amater-cup.cz/ jednou za měsíc se svezeš, super parta lidí okolo, pokecáš s ostatníma, celej den se jezdí a večer jedeš domu..

Napsal: 17 lis 2012, 10:05
od Milik607
Právě proto říkám že by to bylo všechno moc drahý.......a myslím si že vw nejsou mrdky.....dokonce si myslím,že jsou to jedny z nejlepších aut....

Napsal: 17 lis 2012, 10:34
od Jarda S.
http://auto.bazos.cz/inzerat/19240585/L ... z-EVO9.php už se serií si zajezdíš slušně , a nevíc má doklady takže si v klidu můžeš jezdit do krámu pro rohlíky (LOL)
ps: pokud bys stavěl VW a chtěl se dostat na tyhle parametry tak to vyjde dráž (LOL)

Napsal: 17 lis 2012, 10:45
od Milik607
Nechci konkurovat EVu,chci si zajezdit pro radost,ale zase to nemá rám,takže na nějaký odvážnější ježdění to nebude. Ted jsem koukal a na ve stopě valašské zimy musí mít auto stk a všechno,takže jsem zase v prdeli....bez rámu jezdit nechci....chybu bych pak udělal jenom jednou....takže budu muset rám do auta z stk,což bude problém

Napsal: 17 lis 2012, 10:48
od turbo kamna power
STK v Jihlavě bych mohl zařídit (noteeth)

Napsal: 17 lis 2012, 10:52
od Milik607
:) Jenže co policajti a podobně,ti když to uvidí tak jsem v prdeli,to by muselo být zapsaný v techničáku....kdybych někoho neboural nebo někdo mě budu v prdeli....

Napsal: 17 lis 2012, 10:53
od turbo kamna power
vždyť jsi říkal, že bys s tím jezdil jen na závodech, tak jakýpak bourání nebo policajti???

Napsal: 17 lis 2012, 10:58
od Milik607
kdyby už to papíry mělo......jenže dobře,měl bych to schovaný v garáži a jezdil jen na těch závodech,ale koncentrace policajtu při přejezdech na rally je taky hustá.....já se z toho už zblázním...

Napsal: 17 lis 2012, 11:13
od L
Hele, jestli to myslíte s tím závoděním vážně, prodám vám svoje STI. R.v. 2002, je na něm hromada práce a právě proto ho nechám za 180 000. Nemám na něj bohužel čas a je mi jej líto, že stojí pod přístřeškem bez užitku.