Stránka 4 z 4
Napsal: 18 led 2013, 20:25
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]Miloši, vím, že mě to čeká, ale pokud mám možnost vyhnout se elektronickému teroru,/
já to osobně kašlu zas polepím tu moji feldu pikap karavan 1,9TD
stará si pořídíla trojkovou koktu, mě to vůbec neláká stejně bych to auto zasral těma mýma rukama a sajrajtem co se na mě přilepí,
blbosti si pojezdím s auty zákazníků v rámci zkušebních jízd, keláci vše přivezou a odvezou no
a já si vychutnávám motorky a čtyřkolku, to je u mě svezení, okna nestahuješ klimošku nepotřebuješ řešíš plynem

Napsal: 18 led 2013, 20:38
od batoo
burn.b: ok jak myslis
Napsal: 18 led 2013, 20:57
od Sayllo
já to osobně kašlu zas polepím tu moji feldu pikap karavan 1,9TD
stará si pořídíla trojkovou koktu, mě to vůbec neláká stejně bych to auto zasral těma mýma rukama a sajrajtem co se na mě přilepí,
blbosti si pojezdím s auty zákazníků v rámci zkušebních jízd, keláci vše přivezou a odvezou no
a já si vychutnávám motorky a čtyřkolku, to je u mě svezení, okna nestahuješ klimošku nepotřebuješ řešíš plynem

[/quote]
No to teda hej, plne stebou suhlasim...Ja si tiez radsej porobim pasatku a som velmi spokojny..Daco vylepsim, daco zsa opravim, i ked niekedy dva kroky dozadu a jeden dopred, ale aj to sa stava.
Inak prihodim aj nejake foto preco opet Francuza......nie.

Napsal: 18 led 2013, 21:13
od slovacek.milos
[quote="Sayllo"]j
to bylo mé léto jumpr, boxer, převodovky, spojky,potkan, a přehoz celého agregátu,
je to makačka

Napsal: 18 led 2013, 21:18
od Sayllo
slovacek.milos píše:Sayllo píše:j
to bylo mé léto jumpr, boxer, převodovky, spojky,potkan, a přehoz celého agregátu,
je to makačka

Povedz mi prosimta, ktory blb vymyslal to lozisko? pritlacny plocha na mekanu nepredstavuje ani 5mm a je este zagulatene aby sa pekne vrivalo do toho mekana. Je to 2,2 HDi, rovnake lozozko ma snad kazdy francuz. este to cpu aj na peugeotky benziny s turbom...asi 30 000 a majitel, ono to nejak moc skripe a tazko radi

C3 C2 C1 P206 P308 P406....Vsetko to iste..

Napsal: 19 led 2013, 08:05
od slovacek.milos
[quote="Sayllo"]
záruku to a autorizáku nějak odjezdí a pak se z toho poserem zbytečné komentovat

Napsal: 20 led 2013, 18:48
od Ferrari1980
jericho-3 píše:A klidně poté půjdu, jak píše citronáda např. do P 306 s motorem 1,9 d/možná i TD/, jen sehnat auto s dobrou zadní nápravou a motorem, který nemá milion.
A presne preto som kúpil Megača...má na tachu 177 tkm, a podľa všetkého to vyzerá tak, žeby to mohla byť aj pravda...Inak ak je na P306 náprava KO, repas zas nestojí hory-doly a vydrží to dosť...ale máš pravdu, vo všeobecnosti kúpiť 1,9D, resp TD (= cca 12-15 ročné auto) s rozumným počtom km je dosť problém, azda pomaly nemožné...a znova sa opakujem - aj preto som hrabol po Megačovi, pretože to je 2001, teda jeden z posledných 1,9D a stav tacho 177 tkm vyzerá byť reálny.
Napsal: 21 led 2013, 17:15
od jericho-3
Máš pravdu, ale Megane hnije před očima.. To P 306 je proti tomu král..

Napsal: 21 led 2013, 17:45
od Ferrari1980
Jj, v tommto smere asik hej...ale mám pocit, ž ehnijú viac Megany I Ph1...ja nemám na kasni kúska hrdze (zatiaľ)...a na druhú stranu, Megan je priestorovo úpln eniekde inde, ako 306ka...a to viem, o čom hovorím

Napsal: 21 led 2013, 19:20
od Sayllo
jaykay píše:A ty mas dojem, ze CR vstrikovace Bosch a Siemens pouziva jenom PSA, kdyz argumentujes vymenou za 30t?
Zlaty PSA, jsem stastnej, ze nemusim resit nejake zkurvene nahony olej. cerpadel, praskajici kliky, praskajici hlavy, nahlou smrt PPD vstrikovacu, vymackane hlavy a podobne VW kokotiny. VW zdar

A to ty si kde videl? Mam tu asi 8 blokov 2,2 2,5DCI co si jak prestrelene vojenskou ostrelovackou, mam tu asi 9 hlav kde su pozalamovane vstreky zvavice pozalamovane vsetky tie zasrate 5tky krutky pre loziska, a este mam asi 60 vstrekovacov spalenych na same jadro... Stoho je asi kazda hlava este kdesi prasknuta... Piesty zosipane na dekli motora, spolu s ojnicami, no sama slast....
1,4-1,6 HDI videl si ich este bez podpalenych vstrekov? Vecne tu vykypenu ropu treba osekavat a krvopotne trhat tie posrate comonraily ven....Chraple to smrdi to, sere sa to, vsade to tecie, co sa tyka FAP to nebudem ani rozoberat lebo priblble sacky aditava vlacit vedla nadrze je len na ostaru, lebo je to dalsia vec co sa len domrda, ako napriklad cerpadlo, vstrekovat alebo plavak alebo RJ tej blbej aditavacie.
A blbosti ako kluky vacky nebudem ani spominat...to je barakom halda...
DCI 1,5 co ktomu? no spodok cista sracka 60 000 ak vobec loziska v hajzli. Co obnasa rozobrat cely motor...ale asi je to OK. pokial zijes PSA alebo Renault tak do roku 2002 chapem ta...Pokial chces zahrnat pokracujucu tvorbu, lutujem ta az si raz kupis nove nablyskane HDI-cko
Vydel som VW na cistu kasu...desny pohlad...Ale NIKDY som neriesil taketo veci u VW. Francuzi si uz kupuju v prevahe VW a ine nemecke znacky, lebo letet s novou C3 po dialnici tak 160

Kop si hrob....ked je bocny vetrik nech ti ho uz niekto radsej kope.
Napsal: 21 led 2013, 19:43
od slovacek.milos
[quote="Sayllo"]
prosímtě a kde makáš? dík
Napsal: 21 led 2013, 20:11
od Sayllo
slovacek.milos píše:Sayllo píše:
prosímtě a kde makáš? dík
Hala na dlzku asi 300m kde nenajdes nic ine iba motory polomotory hlavy prevodovky turba a vsetko okrem interieru akychkolvek aut a miesta kde sa vsetky tieto veci davaju opet dokopy a exportuju ako pouzite motory.
Samozrejme to poprivsetkom funguje ako normalny servis... ale tiez zo zameranim predovsetkym na pohonny system... Cize okrem len vymen sa tu tie motory a prevodovky rozoberaju a opravuje... A az pri extremoch menime motor...
V sucasnej dobe som podal vypoved, ale vzhladom na dobre vstahy ostavam, kym ma niekto nenahradi... cestovat denne 90km cez tunajsie dopravne pomery je zabijak....
Napsal: 21 led 2013, 20:35
od Ferrari1980
Tak ono to ťažko niekto zhodnotí objektívne...inak to bude hodnotiť človek, ktorý robí vo francúzsku na kvázivrakáči, inak niekto, kto servisuje autá na Slovensku, inak nemecký mechanik...ťažko je to...
Môj kamarát robil v servise v Škodovke a potom v Peugeote a povedal, že viac problémov je s peugeotmi...ale zas, v tom čase sa v Škodovke predávali Octy a Fabie, neviem, či už aj Roomster, kdežto v peugeote 107, 207, 308, 407, Boxer, Partner, 3008...ale tiež povedal, že ak Peugeota, tak jednoznačne HDi 1,6, alebo 2,0...
Napsal: 21 led 2013, 20:49
od Sayllo
Ferrari1980 píše:Tak ono to ťažko niekto zhodnotí objektívne...inak to bude hodnotiť človek, ktorý robí vo francúzsku na kvázivrakáči, inak niekto, kto servisuje autá na Slovensku, inak nemecký mechanik...ťažko je to...
Môj kamarát robil v servise v Škodovke a potom v Peugeote a povedal, že viac problémov je s peugeotmi...ale zas, v tom čase sa v Škodovke predávali Octy a Fabie, neviem, či už aj Roomster, kdežto v peugeote 107, 207, 308, 407, Boxer, Partner, 3008...ale tiež povedal, že ak Peugeota, tak jednoznačne HDi 1,6, alebo 2,0...
V kvazi ako v repasarni.
A mas pravdu vpodstate, ale ked HDI tak skor starsie 2,2. Ta 1,6 ani za ten vykon nestoji a ta 2,2 aspon cosi vydrzi, dokym nemrdne chladic pod olejovym filtrom....To je ciste KO pokial to nevsimnes vcas... Hlava na frezu atd... DCI to je klasika ten isty system ale zahadne vydrzi o polovicu kratsie ....1,5...
Proste moj osobny nazor je ze ako prve nemec, potom nejaky nekoncernovy nemec a potom asi Japoncika.... Ale original! ne mitshubishi grandis s TDI pd 2,0 VW

to mozem rovno sharan