Stránka 4 z 4
Napsal: 09 lis 2013, 00:38
od UchoTD
keby mam kvalitnejší foták po ruke tak by som to odfotil ale boli fakt zajebkane paradne,len dierky bol vidiet v karbone kade rozprašovalo,teraz som dal čistú naftu idem pobehať niečo nech sa to preplachne a skusim vodou dekarbonizovat zajtra

hadam pomôže. žhavky som vymenil zatial držia.
Napsal: 10 lis 2013, 00:52
od UchoTD
žhavka v pred ohreve dalšia KO,už neviem čo stým aby ju tak nepalilo
Napsal: 10 lis 2013, 06:51
od k.amerika
Klasická žhavička není stavěná aby hřála furt a navíc na 12V přímo z baterie. Kup svíčku s ohřevnou spirálou, dej nějaký odpor aby nehřála naplno a máš po starosti.. První jsem našel tohle, jen pro představu:
http://www.brisk.cz/zhavici-svicky/zhav ... -specialni
Napsal: 10 lis 2013, 11:23
od UchoTD
noo to sa mi velmi pozdáva,aký odpor by si navrhoval zapojit aby nehriala vkuse na plno?
Napsal: 10 lis 2013, 13:13
od k.amerika
To budeš muset bohužel domyslet s elektrikářem. podle druhu koupené spirály spočítat odběr V a W a podle toho odpor.. Když jsem potřeboval méně Voltů, nějakou záhadou jsem měl u nádobky na brzdovou kapalinu jen 8V, tak jsem třeba spirálu z 12V rychlovarné konvice, kterou jsem dal do vykuchaného filtru, napájel slabým 8V proudem od nádobky brzdové kapaliny a předehřev fungoval bez problémů

Ale byla to asi chyba, nebo náhoda u peugeota 306. Líbilo se mi že jak zapnu klíček, začne to ohřívat bez složitého vymýšlení a bez složitého zapojování:-)
Napsal: 11 lis 2013, 00:06
od UchoTD
ja to mám momentálne tak +12 zo stop ventilu cez termo spínač na relé 103 (použiva sa na žhavenie) ktoré mám pri baterka a klasicky cez relé na žhavič,čiže rele mi spina termospínač,ale mam taky pocit,že to vkuse beží lebo ten termospinač je na vysoku teplotu,no nič,kupim ten špirálový žhavič a dačo na experimentujem
