marian.marcin píše:Vilo tam kde máš hrdzu tak po zinku už nieje ani stopa a ak nezobere pieskovačka gumoasfalt komplet tak aspon do stratena okolo chúlostivých miest ale myslim že u nás sa s týmto nikto párať nebude len ak ty sám.
Kámoš s tým robí, takže to by nebol problém opieskovať. Moja predstava je otrieskať to, strieknuť zinkovým sprayom a potom odniesť nech to dokončí lakýrnik....spric, plnič atď... Mal som možnosť vidieť autá po 3-4 mesiacoch - reklamácia..Potom polrok reklamácia...proste aj keď to chceš zaplatiť odjebú to, nebudú sa s tým hrať a žiaľ už aj ten ktorému som veril sa pokazil. Neviem, možno niekde existuje servis, čo by to urobil 100%, no tu v okolí 100km taký nepoznám. Proste kto sa bude srať s 15 ročným autom. Mne to hrozne nekoroduje, /aspoň nevidieť zatiaľ hrôzu/ ale za prednými zásterkami by sa zišlo urobiť opravu a aj strecha, hneď nad oknom je otlčená atď....Možno sa to ani neoplatí. Neviem. Pár rokov to ešte vydrží v pohode.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Toto čo píšeš som si robil doma na svojej O II auto stálo štyri dni na stojanoch problém bol za pr.zásterkami takže vrtačka,kartáč a očistil som to do holej bľachy. Na to som dal penetrak značky Ferro Color potom antikorozny plnič Inter Troton ,prebrúsil suchou hubou, celé prahy som potom prestriekal Body na ktorý išla melta a tri vrstvy laku.Najebal som sa na tom ako hovorím ale je to urobené solídne za tým si stojím v servisoch Ťa každý iba ojebe o eurá a robotu odserú ,už som to mal možnosť vidieť a nie raz. Nebudem tu ďalej kecať neni to môj topic.
dej do vyhledávače cínování a ono to už někoho najde u nás takhle klici dělají veterány a i vrány co jim třeba uhnil spodek dveří výhoda je že se nemusí tolik kitovat a ten plech se zároveň zavře proti vodě takže ti to do jara neschnije trocha cviku a uděláš to i doma základ je čistý železo a mokrej hadr z bavlny a dřevěný hladítko zbytek si koupíš
kdyžtak tento pán to umí a lepší video jsem neobjevil
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
marian.marcin píše:Toto čo píšeš som si robil doma na svojej O II auto stálo štyri dni na stojanoch problém bol za pr.zásterkami takže vrtačka,kartáč a očistil som to do holej bľachy. Na to som dal penetrak značky Ferro Color potom antikorozny plnič Inter Troton ,prebrúsil suchou hubou, celé prahy som potom prestriekal Body na ktorý išla melta a tri vrstvy laku.Najebal som sa na tom ako hovorím ale je to urobené solídne za tým si stojím v servisoch Ťa každý iba ojebe o eurá a robotu odserú ,už som to mal možnosť vidieť a nie raz. Nebudem tu ďalej kecať neni to môj topic.
to sa mi páči , že na sucho. Málokto tak robí, lebo je s tým jebkanie, ale tak to má byť.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Ladas píše:dej do vyhledávače cínování a ono to už někoho najde u nás takhle klici dělají veterány a i vrány co jim třeba uhnil spodek dveří výhoda je že se nemusí tolik kitovat a ten plech se zároveň zavře proti vodě takže ti to do jara neschnije trocha cviku a uděláš to i doma základ je čistý železo a mokrej hadr z bavlny a dřevěný hladítko zbytek si koupíš
kdyžtak tento pán to umí a lepší video jsem neobjevil
Láďo ja som žil v tom, že cín môžeš dávať jedine na pozink. To normálne bude držať na plechu ? Sila no. Pamätám ako sme cínovali riňovky / neviete čo to je hm/ /odkvapová rúra/ Ale človek sa učí. Dik za info.....
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
jasně že na holý železo jen musíš mít k tomu kyselinu myslím že to koupíš klidně od wurtha je to taková šedá pasta a krom kyseliny už obsahuje i cín s olovem takže po ohřátí se to hned rozlévá a máš pocínováno a když už jsi u okapů povedlo se ti ten zinek spálit ne co takže o nějakým poškození originál ochrany nebudeme ani mluvit...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!