Stránka 4 z 4

Napsal: 22 kvě 2014, 21:03
od Andre
Tak byl jsem sám překvapen co z toho vylezlo za čísla, ale on ten výkon není zdaleka jen o tom turbu, což mnoho lidí bohužel nechápe.

Napsal: 25 kvě 2014, 20:57
od JasteR
Krasny vykon, i spodek zachovany - luxusni ;)
..trochu tomu pomaha nadstandardne vykonny seriovy motor, holt ma nekdo stesti ;) , ale i tak super.. skoda, ze se serou ty hlavy, bez toho byl BKD skvely motor..

Napsal: 15 zář 2014, 20:39
od Andre
Tak asi finální verze...
Není více paliva, pokud by bylo, tak věřím, že turbo by nějakých 10HP ještě zvládlo. Max dávka paliva je stejná jako v předchozím grafu s 295HP.

EMP max. 2,3bar
EGT při 200km/h 900-910°C (Stack)
kouřivost hodně rozumná...

O téma vedle se rozhořela diskuze ohledně reakčního času turba, k tomu můžu napsat, že je opravdu luxusní i přes papírově horší nástup než v předchozí verzi znatelně lepší, při řazení ve vyšších otáčkách naprosto minimální, ale i při přidání plynu ve 2000ot reaguje turbo vcelku svižně.

Napsal: 16 zář 2014, 08:41
od DIESELPOWER office
Obrázek

Napsal: 16 zář 2014, 08:43
od Thomy
No je to super, ale to parádní chování turba má na svědomí nejen kuličková ložiska, ale i 16V motor ne? Musí tam být o mnoho lepší výplach..

Napsal: 16 zář 2014, 10:44
od tantor-bn
Tak sa vám to nakoniec podarilo. Gratulujem :)

Napsal: 16 zář 2014, 11:35
od TDIfun
Dle grafu lepsi kompromis TSC nez VKLR, jak to je ve skutecnosti?

Napsal: 16 zář 2014, 13:25
od Andre
Každé turbo je kompromis. Pokud neberu v úvahu složitost montáže, která hraje určitě v neprospěch VKLR, tak pro výkony 250+HP je to (VKLR) podle mě kompromis nejmenší.
Proti předchozímu turbu je to sice "jen" 13-14HP navíc, ale EMP spadlo z 3bar na 2,3 a EGT skoro o 50°C, kouřivost pocitově tak poloviční. Věřím, že s dostatkem paliva na BKD to potenciál 320HP má.
Pokud jde o ten spodek do 2000rpm, tak problém není, že by se turbo nechtělo roztočit, ale 60mm kompresor tohoto designu to nezvládá (surgování - 56mm kompressor by byl asi menší kompromis), s původním SW bylo odbrzděno 440-450Nm/2000ot, ale bylo to hodně na hraně, takto se ten motor roztáčí víc hladce. V 1500ot turbo přeplňuje kolem 0,5bar, takže je dost Nm na jízdu i v tomto režimu.
Ty reakce při řazení jsou opravdu srovnatelné s malým seriovým turbem, nebo třeba ve srovnání s BMM v serii, s kterým často jezdím, dokonce lepší. V tomto směru to až překonalo má očekávání.
Měl jsem možnost jezdit s několika zástavbami 2260 na kluzných ložiskách a takto se to nechovalo ani v případě, kdy auto jezdilo s řádově vyšší uhlíkovou stopou.
Ty kuličky mají svoje výhody, o tom není pochyb, i když samozřejmě velkou zásluhu na tom má Adam z DP a jeho perfektně odladěný SW. Když jsem odjížděl z PHY domů, tak jsem nechápal jak může to turbo vůbec takto fungovat při tak malém EMP.

Napsal: 16 zář 2014, 15:23
od TDIfun
Pocitove mensi kourivost :D
No kdyz uz podstupujes takovy (vyvoj) asi by byla fajn i instalace lambda sondy, dost mi to rekne o autech s DPF ohledne kourivosti.

Napsal: 16 zář 2014, 20:36
od MKB
Skoda toho nedostatku paliva, ale i tak tohle je moc pekny vysledek, pokud se to chova tak agilne, uprimna gratulace Ondro!

Napsal: 17 zář 2014, 14:50
od Andre
Tak aby nezůstalo jen u tlachání zkusil jsem dnes změřit (nalogovat) reakce nainstalovaného VKLR.

1.Jízda na plný plyn a řazení ve 4000ot na vyšší rychlost (3-4, 4-5) kdy otáčky spadnou cca na 3200.

Od momentu kdy po přeřazení začnou vstřikovače opět dávat palivo trvá cca 0,3sec než turbo přeplňuje 1,5bar. Nutno podotknout, že tlak v sání nepadá pod 1bar.

Pro přesnější měření by to chtělo ještě podrobnější logování.

2. Ustálený režim jízdy po rovině na 4ku a 2000ot kdy turbo přeplňuje cca 0,5bar a následně plný plyn.

Opět od momentu kdy dojde ke zvýšení dávky paliva přeplňuje turbo 1,5bar za 1,1-1,2sec.
Při stejném měření, ale ve 2500ot je to cca 0,7sec a ve 3000ot cca 0,5sec.

Napsal: 17 zář 2014, 15:04
od zero1724
Moc gratuluju, konečně se takovej výkon povedl na skvělé křivce!!! to musí být nádherný zátah...prakticky bez prodlevy, teď asi pořádný chlazení oleje :)

Napsal: 04 úno 2016, 01:04
od Forest
Andre píše:Tak aby nezůstalo jen u tlachání...
... kdy hodlas lidem sdelit kolikrat jsi ten motor v prubehu celeho zde zminovaneho prograsu popravil?
Obrázek

Napsal: 04 úno 2016, 13:37
od cacinek
Foreste, ty ses vsevedouci, napis nam to sam (LOL)

Napsal: 04 úno 2016, 18:58
od Toreto
pokial ide o výkon z vklr sme malí viac na 8v motore.