přefukování turba a padání jeho tlaku-ne vždy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Andre píše:Na vše co se ptáš jsem ti odpovídal osobně.

Řešit píčoviny znamená namontovat si na 1,9TDI 2260ku a chtít aby se to roztáčelo jako seriová 1749ka. A nebo se divit že to turbo v 1600ot surguje. Pokud to někdo nastaví tak, aby se to turbo roztáčelo dýl surgovat nebude.

Odpověď s držákem jsem přesně očekával, jen nechápu když jsi to dělal s odborníkem, tak proč jste to tam tak špatně nechali... ;)
odborník neodborník.dalo se to zpátky jak to bylo,protože se myslelo,že je to nastaveno dobře.držák jsem sundával já a vrátil ho jak byl..
nikdo nechtěl a ani neočekával,že se to bude chovat jako VA a to mi bylo jasnéod začátku,to jsem taky říkal.
a pokud je surgování obrovský propad tlaku a vlastnost turba tak nevím.nyní to prostě nedělá a nafukuje se krásně plynule a rychle. od doladění a nastavení ovládání od žížaly se to nestalo ani jednou a i když se s tímhle turbem má jezdit až od 2000ot a víc(dle tebe),tak nyní když šlápnu na plyn od 1600ot se to nestalo a myslím ani už nestane.prostě problém 4měs starý je vyřešen.
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

r.martinec píše:
Andre píše:Na vše co se ptáš jsem ti odpovídal osobně.

Řešit píčoviny znamená namontovat si na 1,9TDI 2260ku a chtít aby se to roztáčelo jako seriová 1749ka. A nebo se divit že to turbo v 1600ot surguje. Pokud to někdo nastaví tak, aby se to turbo roztáčelo dýl surgovat nebude.

Odpověď s držákem jsem přesně očekával, jen nechápu když jsi to dělal s odborníkem, tak proč jste to tam tak špatně nechali... ;)
odborník neodborník.dalo se to zpátky jak to bylo,protože se myslelo,že je to nastaveno dobře.držák jsem sundával já a vrátil ho jak byl..
nikdo nechtěl a ani neočekával,že se to bude chovat jako VA a to mi bylo jasnéod začátku,to jsem taky říkal.
a pokud je surgování obrovský propad tlaku a vlastnost turba tak nevím.nyní to prostě nedělá a nafukuje se krásně plynule a rychle. od doladění a nastavení ovládání od žížaly se to nestalo ani jednou a i když se s tímhle turbem má jezdit až od 2000ot a víc(dle tebe),tak nyní když šlápnu na plyn od 1600ot se to nestalo a myslím ani už nestane.prostě problém 4měs starý je vyřešen.
po mechanickém zásahu do ovládání začalo auto ihned fungovat.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Surgování je přesně to co to dělalo když jsme to spolu projížděli - zařadil jsi 5ku 1200ot a plný plyn a když se to turbo kolem 1500ot sbíralo, tak to prostě o cca 0,1bar zakolísalo. Žádné obrovské propady tlaku jsem tedy nezaznamenal.

Nejdůležitější je, že už jsi teď opravdu spokojen.
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Andre píše:Surgování je přesně to co to dělalo když jsme to spolu projížděli - zařadil jsi 5ku 1200ot a plný plyn a když se to turbo kolem 1500ot sbíralo, tak to prostě o cca 0,1bar zakolísalo. Žádné obrovské propady tlaku jsem tedy nezaznamenal.

Nejdůležitější je, že už jsi teď opravdu spokojen.
proč mi to vyznívá dvousmyslně?
ano jsem.jen jsem byl hodně nasranej.nám to spolu prostě neudělalo.ale zeptej se třeba Kosti.ten viděl i ty obrovské přefuky.fakt si myslíš,že bych otravoval,protože že se nudím?teď nic nekolísá,nepropadá,prostě se plynule nafukuje už odspoda.

a proč třeba neříct -jo,mohlo se stát,že to bylo blbě,jsme lidi,kdo nic nedělá nic nezkurví.

a ne - dojeď si do DP,oni jsou dobrý a že jim to funguje a mě od MV ne,že to o něčem svědčí.

co kdyby tam na tohle přišli?že se baňka zalamuje.(v tý době byly poslední ruce na turbu ještě v JBC)

nebudeš tomu věřit,ale už jsem byl tak zoufalej,že jsem od DP uvažoval a měl jsem to tak na půl huby domluvený přes Láďu K. a teď to neber Michale nějak špatně.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Narážka "ticho" byla ve smyslu že někdo něco opravil a neřekl čím to bylo a taky na to že jsem vznesl otázku na historii (kterou jsi popisoval že je složitá) a sám se k ní doposud nevyjádřil ale asi o to nemáš zájem a necháš na sebe radši kydat hnůj...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

r.martinec píše:
Andre píše:Surgování je přesně to co to dělalo když jsme to spolu projížděli - zařadil jsi 5ku 1200ot a plný plyn a když se to turbo kolem 1500ot sbíralo, tak to prostě o cca 0,1bar zakolísalo. Žádné obrovské propady tlaku jsem tedy nezaznamenal.

Nejdůležitější je, že už jsi teď opravdu spokojen.
proč mi to vyznívá dvousmyslně?
ano jsem.jen jsem byl hodně nasranej.nám to spolu prostě neudělalo.ale zeptej se třeba Kosti.ten viděl i ty obrovské přefuky.fakt si myslíš,že bych otravoval,protože že se nudím?teď nic nekolísá,nepropadá,prostě se plynule nafukuje už odspoda.

a proč třeba neříct -jo,mohlo se stát,že to bylo blbě,jsme lidi,kdo nic nedělá nic nezkurví.

a ne - dojeď si do DP,oni jsou dobrý a že jim to funguje a mě od MV ne,že to o něčem svědčí.

co kdyby tam na tohle přišli?že se baňka zalamuje.(v tý době byly poslední ruce na turbu ještě v JBC)

nebudeš tomu věřit,ale už jsem byl tak zoufalej,že jsem od DP uvažoval a měl jsem to tak na půl huby domluvený přes Láďu K. a teď to neber Michale nějak špatně.

No, to už dost převracíš, vzpomeň si kdo začal první mluvit o DP. A pak o tom, jak jezdil v autech s jejich SW a jak všechny výborně fungovaly... o Hegešákovi atd. Já jsem tě určitě nepřemlouval aby jsi jel do DP.

Jinak Michal můj postoj zná, říkal jsem to osobně do telefonu, v tom nevidím problém.

Je možné, že mohl být problém už od začátku v té plechovce. Ale nějak mi to nejde časově dohromady a hlavně jsi tu plechovku musel minimálně 2x sám sundávat. A sám jsi tady psal, že když jste to naposledy rozvrtali, že to nějak divně funguje.
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Andre píše:
r.martinec píše:
Andre píše:Surgování je přesně to co to dělalo když jsme to spolu projížděli - zařadil jsi 5ku 1200ot a plný plyn a když se to turbo kolem 1500ot sbíralo, tak to prostě o cca 0,1bar zakolísalo. Žádné obrovské propady tlaku jsem tedy nezaznamenal.

Nejdůležitější je, že už jsi teď opravdu spokojen.
proč mi to vyznívá dvousmyslně?
ano jsem.jen jsem byl hodně nasranej.nám to spolu prostě neudělalo.ale zeptej se třeba Kosti.ten viděl i ty obrovské přefuky.fakt si myslíš,že bych otravoval,protože že se nudím?teď nic nekolísá,nepropadá,prostě se plynule nafukuje už odspoda.

a proč třeba neříct -jo,mohlo se stát,že to bylo blbě,jsme lidi,kdo nic nedělá nic nezkurví.

a ne - dojeď si do DP,oni jsou dobrý a že jim to funguje a mě od MV ne,že to o něčem svědčí.

co kdyby tam na tohle přišli?že se baňka zalamuje.(v tý době byly poslední ruce na turbu ještě v JBC)

nebudeš tomu věřit,ale už jsem byl tak zoufalej,že jsem od DP uvažoval a měl jsem to tak na půl huby domluvený přes Láďu K. a teď to neber Michale nějak špatně.

No, to už dost převracíš, vzpomeň si kdo začal první mluvit o DP. A pak o tom, jak jezdil v autech s jejich SW a jak všechny výborně fungovaly... o Hegešákovi atd. Já jsem tě určitě nepřemlouval aby jsi jel do DP.

Jinak Michal můj postoj zná, říkal jsem to osobně do telefonu, v tom nevidím problém.

Je možné, že mohl být problém už od začátku v té plechovce. Ale nějak mi to nejde časově dohromady a hlavně jsi tu plechovku musel minimálně 2x sám sundávat. A sám jsi tady psal, že když jste to naposledy rozvrtali, že to nějak divně funguje.
nikde neuvádím,že jsi mne přemlouval,ale že jsem jezdi s pár 2260,ale i od MV a nikomu to nedělalo.
turbo nešlo naladit už v prosinci.zjistilo se,že nemá protitlak a to se dalo do kupy.nešlo naladit stejně až do minulé soboty.jinak baňka byla dole jen jednou z důvodu toho,že když jsem kontroloval regulaci zda nedrhne,protože jsi mne na to upozorńoval jsem zjistil,že je cca 4mm zatažená(zaseklá).taky jsem hned volal a pokud se nepletu bylo to i o víkendu.rozvrtáno to bylo kvůli kontrole regulace a myslelo,že je to tím.stejně to nefungovalo.taky jsem napsal,že toto vlákno bylo založeno špatně,protože problém byl v nastavení.víš,že jsem šel vždy za tebou nebo za michalema sám se v tom nikdy nevrtal.
prostě nechceš přiznat to,že by jsi možná mohl udělat chybu.
prostě jsme kokoti my a vrtáme se v turbech a pak nám to nefunguje.
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Je rozdíl přiznat chybu a nebo nechat si srát na hlavu.

Je to pořád dokola... Když to auto u nás v zimě bylo, tak to turbo protitlak mělo a s ručně napumpovanou plechovkou tlačilo na 5ku ve 2000ot 1,5bar.
Byl tam problém s podtlakem, chvíli 0,6 pak zase 0,5bar. A ta jedna desetina právě rozhoduje o tom jak se tu turbo bude chovat a kolik naměříš protitlak. A tento problém byl na autě ještě 14dní zpátky.
V zimě nepadlo z tvojí strany o nějakém přefukování ani slovo.

Jako svojí chybu vidím to, že jsem to turbo podruhé předělával a snažil se ti splnit sen o 2260ce která bude nastupovat jako 1749ka, to už se nikdy opakovat nebude.

Jestli se to táhlo příčilo nebo ne neumím zpětně posoudit, obzvlášt pokud to někdo minimálně 2x rozebral (ne jednou jak píšeš, jednou jsi měnil celou plechovku a po druhé jste to turbo celé rozebírali).


Stejně jako v případě kolegy bych rád věřil, že s tím jeho táhlem už nikdo nekroutil, ale taky těžko můžu uvěřit že za odpoledne přehodil tvoje turbo do svého a zpět.

Těchto předělaných turb jsme prodali víc jak 100 a kromě ulomených táhel ve sváru (neměl jsem dostatek prodloužených, musel jsem je navařovat) tuším ve 2 případech se nám kvůli plechovce nevrátilo ani jedno.

Na seriových turbech jsme tyto plechovky prodali už možná na tisíce a opravdu si momentálně nevybavuju případ, že by se nám jediná vrátila zpět.
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Andre píše:Je rozdíl přiznat chybu a nebo nechat si srát na hlavu.

Je to pořád dokola... Když to auto u nás v zimě bylo, tak to turbo protitlak mělo a s ručně napumpovanou plechovkou tlačilo na 5ku ve 2000ot 1,5bar.
Byl tam problém s podtlakem, chvíli 0,6 pak zase 0,5bar. A ta jedna desetina právě rozhoduje o tom jak se tu turbo bude chovat a kolik naměříš protitlak. A tento problém byl na autě ještě 14dní zpátky.
V zimě nepadlo z tvojí strany o nějakém přefukování ani slovo.

Jako svojí chybu vidím to, že jsem to turbo podruhé předělával a snažil se ti splnit sen o 2260ce která bude nastupovat jako 1749ka, to už se nikdy opakovat nebude.

Jestli se to táhlo příčilo nebo ne neumím zpětně posoudit, obzvlášt pokud to někdo minimálně 2x rozebral (ne jednou jak píšeš, jednou jsi měnil celou plechovku a po druhé jste to turbo celé rozebírali).


Stejně jako v případě kolegy bych rád věřil, že s tím jeho táhlem už nikdo nekroutil, ale taky těžko můžu uvěřit že za odpoledne přehodil tvoje turbo do svého a zpět.

Těchto předělaných turb jsme prodali víc jak 100 a kromě ulomených táhel ve sváru (neměl jsem dostatek prodloužených, musel jsem je navařovat) tuším ve 2 případech se nám kvůli plechovce nevrátilo ani jedno.

Na seriových turbech jsme tyto plechovky prodali už možná na tisíce a opravdu si momentálně nevybavuju případ, že by se nám jediná vrátila zpět.
1. v zimě nic nepřefukovalo,jen prostě nešel naladit spodek
2. protitlak nebyl proto jsem tě otravoval(dle mne nemůže ukázat nějaký foukání do svodů nasimulovat pulsování motoru)
3. nikdy jsem nechtěl aby nabíhalo jako 1749
4. přehození za odpoledne sem a tam nemohu soudit.
5. ovládání se muselo sundat kvuli podezření na špatně fungující regulaci,máš pravdu,tedy 2x(vráceno na původní místo,které nastavil TS)
6. problém s podtlakem vyřešen,ovšem s propadáním tlaku a přefukováním NE
7. já nikdy táhlem nekroutil,mysli co chceš.vždy jsem radši šel za odborníkem(TS)
8. proč neříct,že se jednou nezadařilo?(ale to se v TS nemůže stát)


9. jako LAIK se tedy ptám. proč to teď funguje??????¨

mrzí mě tato debata,ale všichni víme jak jsem se natrápil a sralo mě to.
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

a ještě něco pro zapšklé odpůrce dýmovnic od Michala.ale dělá to podle přání zákazníka.video je jak se říká v Race režimu.výsledek toho,že se turbo nyní hezky nafukuje po seřízení,nastavení a nemusí jít vždy o nějakou velkou dýmovnici z dílny MV. výkon je 250+
http://www.youtube.com/watch?v=jKsVI-4t1QU
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

r.martinec píše:a ještě něco pro zapšklé odpůrce dýmovnic od Michala.ale dělá to podle přání zákazníka.video je jak se říká v Race režimu.výsledek toho,že se turbo hezky nafukuje a nemusí jít vždy o nějakou velkou dýmovnici z dílny MV. výkon je 250+
http://www.youtube.com/watch?v=jKsVI-4t1QU
Race 520 tolik nekouri jako treba Firad +80% ted bych volil taky 783 ;)
myslim ze tady se k nicmemu nedojde kazdy tvrdí svou :P
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

Hegesak píše:
r.martinec píše:a ještě něco pro zapšklé odpůrce dýmovnic od Michala.ale dělá to podle přání zákazníka.video je jak se říká v Race režimu.výsledek toho,že se turbo hezky nafukuje a nemusí jít vždy o nějakou velkou dýmovnici z dílny MV. výkon je 250+
http://www.youtube.com/watch?v=jKsVI-4t1QU
Race 520 tolik nekouri jako treba Firad +80% ted bych volil taky 783 ;)
myslim ze tady se k nicmemu nedojde kazdy tvrdí svou :P
máš pravdu Stando,nikam.jinak Race520 už nemám a navíc ti budou hulit taky když se to nenafoukne.
speedart
Přispěvovatel
Příspěvky: 271
Registrován: 26 srp 2012, 11:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Veselí nad Moravou

Příspěvek od speedart »

Zdravím,at nemusím zakládat nové téma,kde se dají sehnat valečky a nebo podložky na vypodložení lopatek na VA? A neni někdo tady na jižní moravě kdo by to přehodil a nastavil banku?
Leon 1M ASV TOP SPORT kit , egr off,kat off ,turbo 1749VA,Sprint 764,soft by TDIFUN

Pracovní auto Mitsubishi pajero 2.5 TD
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“