Mají své výhody ale i dost nevýhod. Záleží jak je využiješ. Na zimu jsou fajn když jezdíš do sousední vesnice nebo do práce.slovacek.milos píše:zajímavé před pár lety když jsem slyšel pneu vraník stavali mi vlasy na hlavě nikdy ani slyšeteazy20 píše:kto jazdi vo vacsom snehu tak si skuste pneu vranik HPL4,je to sice protektor ale neviem ci ta pneu ma konkrurenciu na snehu
včera auto jedna koule blata a ledu, ale ty krosky vraník průjezdnost neskutečnáASR nepotřeba
stejnou cestu jem jel včera scudo zimáky ale nevím značku a na koktávce polaris, nic moc vypadalo to i bledě
Z hlediska celkového využití to ale stojí za prd. Dost hážou, když je vyvážíš po nazutí tak při 50% vzorku už zase dost hážou.
Při 3mm vzorku nejdou dojet ani v létě, protože na vlhku nebezpečně kloužou.
Vzhledem k malému cenovému rozdílu mezi protektorem a normální pneumatikou a vzhledem k menší použitosti protektoru si kupuješ protektor dost draho, protože jeho využití je jen v zimě do 5mm vzorku.