co říkáte na hodnoty?? Vloženy nové
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ano, mělo by to tak být, ale těžko bys zvedal start. dávku o 1.5 mg/H. Starty by musely být za stejných podmínek a kontrolovány diagnostikou. V praxi se to udělá tak, že nastavíš např. voln. dávku 6 mg/H a pokud máš problém se startem, tak nastavíš start. dávku na maximum. To však většinou u motorů s nájezdem kolem 200 000 km nedostačuje /mírné opotřebení vysokotlaké hlavy/ a proto je třeba si pomoci přídavným odporem pro start, aby i starty při teplotách kolem nuly byly na "drc".Havlos píše:Takže jestli jsem to dobře pochopil.
Továrně nastavenou volnoběžnou dávku jsem měl 4,5mg/r , upravil jsem jí na 6mg/r.
Tudíž bych měl zvednout i startovací dávku o 1,5mg/r aby byla zachována puvodní startovatelnost?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Tak jsem dnes O1 osadil vstřiky s tryskama 764. Auto má znatelně vyšší výkon. Jen mám pocit že při zátahu to jako pulzuje - pocukává.
Může to být tím, že mám kouslou regulaci na tom turbu? Při plném plynu mi turbo dává 2,5baru. Čištění mám v plánu. Jen to se starýma vstřikama nepulzovalo - cukalo.
Hážu nové hodnoty vstřiků.
počátek vstřiku je stejný, takže 61. K tomu jsem se dnes ho seřídit na hodnotu dle Humla nedostal.
Auto nijak znatelně nepokuřuje

Může to být tím, že mám kouslou regulaci na tom turbu? Při plném plynu mi turbo dává 2,5baru. Čištění mám v plánu. Jen to se starýma vstřikama nepulzovalo - cukalo.
Hážu nové hodnoty vstřiků.
počátek vstřiku je stejný, takže 61. K tomu jsem se dnes ho seřídit na hodnotu dle Humla nedostal.
Auto nijak znatelně nepokuřuje

O1 81kw ASV, sprint 764
Bude to zejména tím, že "zatuhává" regulace, a proto nejde omezit tlak turba. Do motoru jde zřejmě moc vzduchu /více než1200 mg/H/ a málo paliva v určitém režimu motoru. Musíš nalogovat bloky č. 1,3,11 při akceleraci na plný plyn na čtyřku. Stačí to udělat na rovině. Potom to nechej běžet ještě asi 3 min. na volnoběhu a pak teprve vypni záznam.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
ok super. zítra to udělám.prka píše:Bude to zejména tím, že "zatuhává" regulace, a proto nejde omezit tlak turba. Do motoru jde zřejmě moc vzduchu /více než1200 mg/H/ a málo paliva v určitém režimu motoru. Musíš nalogovat bloky č. 1,3,11 při akceleraci na plný plyn na čtyřku. Stačí to udělat na rovině. Potom to nechej běžet ještě asi 3 min. na volnoběhu a pak teprve vypni záznam.
O1 81kw ASV, sprint 764
Jo jo přesně tak to v druhém poli je požadovaná a v tom třetím aktuální když je motor v tahu tak má váha vetšinou víc než požaduje ale na volnoběh má většinou podobně jak požadovaná mě se taky stane že třeba dojedu a váha zůstane na takovéhle větší hodnotě pak to prošlápnu a ok a taky nevím přitom podle logu ji mám celkem napohodu...
VW GOLF IV 66KW ALH
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
VW GOLF IV 81KW ASV
VW GOLF IV 74KW AKL
Pro dr.dzusik:
Když jsem výše psal, že až sem dáš nalogované skupiny 1,3,11, tak bude lépe vidět to velké množství vzduchu /více než 1200 mg/H/, které jde do motoru, tak jsem tím myslel celé soubory zaznamenaných hodnot ve skupinách během "logování" a ne jen "foto" tří skupin na volnoběhu.
Z Tvého "fota" je ve skupině 3 vidět pouze to, že motor buď běžel déle než 2 min. na volnoběh, ŘJ uzavřela EGR a proto přes váhu proudí více vzduchu než je požadavek a nebo je EGR zaslepen a přes váhu jde uváděné větší množství vzduchu.
Když jsem výše psal, že až sem dáš nalogované skupiny 1,3,11, tak bude lépe vidět to velké množství vzduchu /více než 1200 mg/H/, které jde do motoru, tak jsem tím myslel celé soubory zaznamenaných hodnot ve skupinách během "logování" a ne jen "foto" tří skupin na volnoběhu.
Z Tvého "fota" je ve skupině 3 vidět pouze to, že motor buď běžel déle než 2 min. na volnoběh, ŘJ uzavřela EGR a proto přes váhu proudí více vzduchu než je požadavek a nebo je EGR zaslepen a přes váhu jde uváděné větší množství vzduchu.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Aha tak to jsem vemeno.prka píše:Pro dr.dzusik:
Když jsem výše psal, že až sem dáš nalogované skupiny 1,3,11, tak bude lépe vidět to velké množství vzduchu /více než 1200 mg/H/, které jde do motoru, tak jsem tím myslel celé soubory zaznamenaných hodnot ve skupinách během "logování" a ne jen "foto" tří skupin na volnoběhu.
Z Tvého "fota" je ve skupině 3 vidět pouze to, že motor buď běžel déle než 2 min. na volnoběh, ŘJ uzavřela EGR a proto přes váhu proudí více vzduchu než je požadavek a nebo je EGR zaslepen a přes váhu jde uváděné větší množství vzduchu.
No máš pravdu stálo to na volnoběh déle jak dvě minuty. Egr nemám zatím zaslepen ale chystám se. Je možné že se vstřikama 764 je motor hlučnější a víc si klape?
O1 81kw ASV, sprint 764
Není to možné. I kdyby byl EGR téměř "zacpanej sajrajtem", tak nemůže být množství vzduchu procházející přes váhu na volnoběhu větší než je požadavek /pokud EGR není zaslepen nebo ho neuzavře ŘJ-po dvou min. na volnoběhu/. Musel by se jedině "kousnout" v uzavřené poloze, což se však nestává, protože je neustále mazán teplými zbytky ropných produktů z výfukových plynů. Místo pro otevření si i v tom "sajrajtu" udělá.Bezpy píše:Hele a nemáš ten EGR už tak zacpanej sajrajtem že to pak takhle blbne jako kdyby byl zaslepen je to možné??
Musíš pozorněji číst i to co je směrováno na kolegu.
"Z Tvého "fota" je ve skupině 3 vidět pouze to, že motor buď běžel déle než 2 min. na volnoběh, ŘJ uzavřela EGR a proto přes váhu proudí více vzduchu než je požadavek a nebo je EGR zaslepen a přes váhu jde uváděné větší množství vzduchu".
Chtěl jsem tím vám oběma vysvětlit, za jakých podmínek může být při volnoběhu větší skutečné množství vzduchu než je požadavek, protože podle toho co jsi výše uváděl Ti to také není jasné.
"mě se taky stane že třeba dojedu a váha zůstane na takovéhle větší hodnotě pak to prošlápnu a ok a taky nevím přitom podle logu ji mám celkem napohodu..."
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip