
hydraulické oleje ako palivo
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- Pelep
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 367
- Registrován: 08 črc 2014, 17:07
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
Já to vim, nějak jsem dostal rozum a toho passata jsem nevzal, protože jsem si řekl že PDčko prostě nechci, mám z toho strach... Nechám si to bmw, sice je to fakt peklo auto, ale pořád naštěstí jezdí. Pár dní zpátky jsem opravoval fichtla a došlo mi to, že zlatý starý motory co si člověk opraví doma... Honit módu někde s autem fakt nepotřebuju, takže asi tak. Zatim na hydrauliku furt chodí 

BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
- Pelep
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 367
- Registrován: 08 črc 2014, 17:07
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
Tak mi kámoš přivezl sud 160l toho co jsem projel nádrž tak nějak 4 hydrauliky : 3 nafty, je průzračně čistej za 4 kč. A je to Mogul Hees 32, takovej do žluta, docela řiďoučkej. Ten neni nijak špatnej, ne? 

BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
- Pelep
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 367
- Registrován: 08 črc 2014, 17:07
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
Tak to mixuju ve 25l kanystrech přibližně 12l hydrauliky, 9l nafty a 1l benzínu, když to protřepu tak je to nádherně tekutý, o dost lepší než třeba 4 friťák : 1 nafta, tak uvidim, snad to pošlape
Kdyžtak písnu za čas jak to bude jezdit, snad
Zatim po vyjetí 30l hydrauliky v poměru 1:1, možná trošku víc ve prospěch hydr. a nalitý zvlášť do nádrže je to ok 



BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
- Pelep
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 367
- Registrován: 08 črc 2014, 17:07
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
Toho benzínu tam cintnu tak necelej litřík z kanystru do sekačky, kterej nekupuju já
A je to podle mě docela znát, je to znatelně řidší než bez něj 


BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
- Pelep
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 367
- Registrován: 08 črc 2014, 17:07
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
Podle výrobce rotaček Bosch je přímo v manuálu nebo něčem takovým psáno, že v zimě je možný do nafty přidat až 30% benzínu, nebo až 50% petroleje. Četl jsem to tak před půl rokem, někde tady na fóru byl na to odkaz. Ale přehánět se nemá nic, to je pravda 

BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
- Pelep
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 367
- Registrován: 08 črc 2014, 17:07
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
Jo tak to pak jo. Já mám ale zase strach o podavačku v nádrži, vždycky když žhavim a slyšim jak bzučí...
Budu dál jezdit tak nějak 10 nafty, 12 hydry, litr benálu a uvidim
Snad to auto nějak přežije, teď od konce září budu zase jezdit 1500 km měsíčně - dvakrát týdně 150, přes tejden bude auto stát a o víkendech nějaký drobný najedu taky... Tak snad nebude moc krutá zima, ale stejně budu přes zimu tý hydrauliky dávat míň. Mám možnost jí mít tak nějak 200 litrů měsíčně i víc, za 4 kačky a krásně čistá. Uvažuju že bych si jí normálně kupoval a střádal skoro jako investici a až mi bmw doslouží tak koupil něco, co na to pojede a nemusel bych se tolik bát. Dost se mi zamlouvá meďák w210 s tim starým motorem s řadovým čerpadlem, jen nevim kolik by tý hydrauliky snesl...


BMW E46 328i automat LPG
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
Passat b5 1.9 TDI-PD 85 kW 4Motion
EX:
BMW 318 TDS, chip, kat i egr pryč, jezdim na friťák nebo vyjetou hydrauliku.
Peugeot 106 1.4 Sport, Felda 1.3, Opel Kadett, Mazda 121
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 13 úno 2015, 21:07
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Na netu jsem včera vyčet páč mě to hrozně zajímalo
že benzín má! cetanové číslo 8 (se mě zdá že to je málo, nevěřím tomu) a oktanové např natural 95 má 95 oktanu. Meřo má 54 cetanu. Nafta z pumpy 51 cetanu. Čím větší cetanové číslo má diesel palivo tím to měkčeji expanduje nad pístem. S tím benálem teda při ředění asi nepřehánět, ale ředí co se týče zmenšování viskozity fakt nejlíp. Kluci Nevíte někdo cetanové číslo hydraulického oleje?

-
- Aktivista
- Příspěvky: 1106
- Registrován: 23 led 2010, 10:25
- Bydliště: Praha a okolí
Odpovědi: 0
Cetanové číslo se udává jen u paliva a hydraulický olej není počítaný jako palivo. To je jako kdyby ses zeptal třeba na kase v Kauflandu, jaké cetanové číslo má řepka, nebo slunečnice v akci, taky se ho asi nedozvíš a budou na tebe koukat jako na bláznačoud píše:Na netu jsem včera vyčet páč mě to hrozně zajímalože benzín má! cetanové číslo 8 (se mě zdá že to je málo, nevěřím tomu) a oktanové např natural 95 má 95 oktanu. Meřo má 54 cetanu. Nafta z pumpy 51 cetanu. Čím větší cetanové číslo má diesel palivo tím to měkčeji expanduje nad pístem. S tím benálem teda při ředění asi nepřehánět, ale ředí co se týče zmenšování viskozity fakt nejlíp. Kluci Nevíte někdo cetanové číslo hydraulického oleje?

Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Jezdim s 1.9D v Passatu B3 1991 na nejake hydrauliky a trafooleje (co proste dorazi), ale chtel bych novejsiho Passata s klimou. Davam cca 2-3l nafty na 20l, nemam problemy, v zime redim zhruba 1:1. Nemam zadny predehrevy, ciste seriovy motor bez uprav.
Jak se na tyto oleje tvari turbomotor? Bud nejaky Passat 1.9TD kolem 1995 roku, pripadne prvni TDicka v Passatch B4 a rotacky v B5kach? Mam tochu strach, abych porad necistil turbo a vstriky. Ten olej co mam neni extra cisty, zrejme bych musel prefiltrovavat, tedka do nedelam. Vetsina do TDicek dava novy rostlinny olej...
Jak se na tyto oleje tvari turbomotor? Bud nejaky Passat 1.9TD kolem 1995 roku, pripadne prvni TDicka v Passatch B4 a rotacky v B5kach? Mam tochu strach, abych porad necistil turbo a vstriky. Ten olej co mam neni extra cisty, zrejme bych musel prefiltrovavat, tedka do nedelam. Vetsina do TDicek dava novy rostlinny olej...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 132
- Registrován: 13 úno 2015, 21:07
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
U okty tdi jsem zahulil turbo a to byly dány titanové válečky (co zvětšují dilataci naklápěcích lopatek)větší o 0,15, ted mám válečky o 0,20 větší a zatím pokoj. Mám předehřev a ted už dvounádrž startuji na ropu s vifem a pak přepínám na sračky.bordelcz píše:Jezdim s 1.9D v Passatu B3 1991 na nejake hydrauliky a trafooleje (co proste dorazi), ale chtel bych novejsiho Passata s klimou. Davam cca 2-3l nafty na 20l, nemam problemy, v zime redim zhruba 1:1. Nemam zadny predehrevy, ciste seriovy motor bez uprav.
Jak se na tyto oleje tvari turbomotor? Bud nejaky Passat 1.9TD kolem 1995 roku, pripadne prvni TDicka v Passatch B4 a rotacky v B5kach? Mam tochu strach, abych porad necistil turbo a vstriky. Ten olej co mam neni extra cisty, zrejme bych musel prefiltrovavat, tedka do nedelam. Vetsina do TDicek dava novy rostlinny olej...

