Stránka 4 z 4

Re: FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI

Napsal: 17 kvě 2009, 22:28
od lubomt
Dani34el píše:
janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.

FILTR PEVNEJCH ČASTIC NEVYHAZOVAT ! Uvědom si, že to snižuje množství sazí až o 95 procent. Hlavně ty malé částice, rakovinotvorné. Navíc ti tim vlastně zaniká povolení provozovat auto na veřejnejch komunikacích, jelikož auto už zásadně nesplňuje podmínky schvalovacího procesu. Je to teda nelegální a hlavně neekologický
tak na toto musim reagovat pakna blbosť hahaha

Napsal: 17 kvě 2009, 23:50
od tomiisp
s katom ci bez, s DPF alebo bez, tato planeta je uz aj tak v hajzlu :D vsetky tieto uradnicke normy bez ktorych by uradnici nemali premie tuto planetu nespasia, mozno iba o trocha spomalia zanik ku ktoremu sa nevyhnutelne blizime (noteeth) mozno zajtra nas trafi nejaka kometa ala Armagedon alebo nejaka psycho hlava odpali balisticku raketu a budu nam nejake emisie ukradnute (crazy)
ze ho napriklad netrapi Chernobyl, v tom reaktore c.4 je stale niekolko sto ton radioaktivneho grafitu (obsahujuceho Cs-137) a sarkofag sa pomaly rozpada :) keby sa to dostalo do vzduchu tak sme uz pod drnom vsetci :)
fakt cisty flame :lebka:

Napsal: 18 kvě 2009, 00:36
od Dukes
parik píše:dochazej mi chcanky v DPF a hazi mi to furt nozovy rezim, nejde to nak vypnout aby motor jel naplno, maximalne aby rvala jen ikonka DPF? dik
Jaký máš auto? Asi by to šlo.

Re: FAP- filter pevných častíc AUDI 3,0 TDI

Napsal: 18 kvě 2009, 16:06
od Smoke
lubomt píše:
Dani34el píše:
janyck píše:Mám AUDI A4 3,0 TDI s FAP-om ale nechcem ho tam.brzdí to výkon a obmedzuje zvýšenie výkonu na max.
Poradťe.

FILTR PEVNEJCH ČASTIC NEVYHAZOVAT ! Uvědom si, že to snižuje množství sazí až o 95 procent. Hlavně ty malé částice, rakovinotvorné. Navíc ti tim vlastně zaniká povolení provozovat auto na veřejnejch komunikacích, jelikož auto už zásadně nesplňuje podmínky schvalovacího procesu. Je to teda nelegální a hlavně neekologický
tak na toto musim reagovat pakna blbosť hahaha

přesně, PDF sice zamezí vyfukovat saze, ale jen ve městě, jak vjedeš na dálnici tak vše vyletí do ovzduší (tzn. regenerace). pokud se budeš stále courat, filtr se ucpe, blikne kontrolka a musíš do servisu kde to udělaj místo tebe (u oplu to bylo 20min na místě při 3500 ot). Dani34el závěr si udělej sám....

Napsal: 18 kvě 2009, 17:58
od parik
to Dukes: audi a6 171kw model 2007

Napsal: 18 kvě 2009, 19:34
od fabiátor
Nejsem odbornik, ale jen k ty ekologii jeste. Ted jsem nekde cet, ze vyzkumnici vyzkoumali, ze olovo obsazeny v benzinu nekdy do 80 let min stoleti melo pozitivni vliv na sklenikovej efekt. A ze vlastne paradoxne prechodem na bezolovnaty paliva doslo k urychleni globalnho oteplovani.

No a k tomu DPF. Rekl bych ze jeho prinos je prinejmensim sporny. Sice omezi saze, ale to co neomezuje jsou daleko jedovatejsi castice, tusim ze NOx, ktere nejsou videt a tak o nich nikdo nemluvi. Ty projdou ven bez problemu. Takze DPF filtruje to co paradoxne bylo min skodlivejsi, ale bylo to videt a smrdelo to a jedy lezou ven dal. Takze zatimco driv stacil uhlikovej filtr a Liazka v kolone mohla hulit jak chtela, ted uz budeme dejchat opravdu jen ty nejvetsi svinstva a ani o tom nebudem vedet. Nikdo mi nevymluvi, ze to cely funguje HLAVNE jako velmi dobrej byznys. Vlady zavedou ekologicky normy a ty obcane zaplat. Ze je to k nicemu se stejne zjisti nejdriv az za par let. Tomu se rika ekoterorismus na vladni urovni.

Velmi peknej porad BBC o globalnim oteplovani byl nedavno myslim na CT2. Zcela jasne tam bylo receno, ze to co clovek vyprodukuje ve forme CO2 je jen velmi maly prispevek ke globalnimu klimatu, protoze ten zcela fatalni vliv na sklenikovej efekt ma slunce. Takze bez ohledu na to co my jako lidi na zemi ted udelame, vliv na globalni klima to bude mit naprosto bezvyznamnej.

Napsal: 18 kvě 2009, 20:01
od tomiisp
fabiátor: krasne a mudro povedane :) vsetko je to len biznis na ktorom hrstka ludi bohatne a ty ktory na to maju (velke fabriky) ich nejake normy nezaujimaju pretoze pokuty ich budu stat menej nez zmena technologie. Tak ostava iba chudak obcan ktory to vsetko zaplati s falosnym pocitom ze menej znecistuje ovzdusie :)

Uz to tu niekto napisal ze DPF je vlastne odpadkovy kos ktory ked sa naplni tak to niekde vykydne, tu by si mal Dani34el a jeho deti davat pozor za kym ide po dialnici, lebo sa moze stat ze pojde akurat za autom s funkcnym DPF a akurat bude prebiehat regeneracia a vsetko to schyta :)

Napsal: 18 kvě 2009, 20:14
od fabiátor
tomiisp píše:fabiátor: krasne a mudro povedane :) vsetko je to len biznis na ktorom hrstka ludi bohatne a ty ktory na to maju (velke fabriky) ich nejake normy nezaujimaju pretoze pokuty ich budu stat menej nez zmena technologie. Tak ostava iba chudak obcan ktory to vsetko zaplati s falosnym pocitom ze menej znecistuje ovzdusie :)

Uz to tu niekto napisal ze DPF je vlastne odpadkovy kos ktory ked sa naplni tak to niekde vykydne, tu by si mal Dani34el a jeho deti davat pozor za kym ide po dialnici, lebo sa moze stat ze pojde akurat za autom s funkcnym DPF a akurat bude prebiehat regeneracia a vsetko to schyta :)
Tak to ma stesti, ze nejel za mnou, kdyz jsme s Reeshou ladili :-) Pri jednom z testu dyn. zrychleni jsem lehce prislap plyn, huklo v tom, problikla kontrolka DPF a vejfukem prosvistel takovej zvuk jak kdyz prolitne spunt flaskou :-) Protoze to bylo v noci, tak nebylo videt co vylitlo ven, ale iluze si nedelam. Kominici nenosi ty cerny hadry asi jen tak pro prdel (LOL)

Napsal: 19 kvě 2009, 22:24
od Dukes
parik píše:to Dukes: audi a6 171kw model 2007
Poslal jsem ti SZ.

Napsal: 22 srp 2009, 17:20
od Obi
Dani34el-má ve spousta věcech pravdu.My jsme pro tuhle planetu mor at´s filtrem nebo bez. 8) Věřím,že příroda si poradí jako vždy v minulosti.
Spousta rozhodnutí se projeví až v budoucnosti.

Napsal: 28 říj 2011, 07:59
od sf777
Čaute
Určite nie som prvý, ktorý má problém s DPF a preto by ma zaujímalo ci neviete o niekom kto by mi to vedel vypnúť na východe. Jedná sa o VW passat 3C5 06/2006 125kw/170HP PPD, riadiaca jednotka je tam siemens. Filter je už vykuchaný, auto ide ako ma a nevyhadzuje nijakú chybu.
dik dik

Napsal: 29 říj 2011, 10:02
od lt.kubosh
Já mám spiš otázku do pranice. Že katalyzátor pomáhá, je myslím bez debat, navíc vydží hodně km než se rozloučí. Benzín v vydrbaným katem je tragédie,navíc výměna míň než přední gumy...

U toho filtru pevných nevím, nevím. Jednak to žere, druhak to je materiálu a po pár km se to vyhodí. Mně by zajímalo, jestli někdo dělal absolutní emisní součet - tedy emise potřebné na výrobu vs emise, které to sníží.

BTW> Tušíte jakou emisní skupinu by splnilo Euro 4 bez DPF?

Napsal: 29 říj 2011, 10:19
od JohnyFlat
lt.kubosh píše:Já mám spiš otázku do pranice. Že katalyzátor pomáhá je myslím bez debat, navíc vydží hodně km než se rozloučí. Benzín v vydrbaným katem je tragédie,navíc výměna míň než přední gumy...

U toho filtru pevných nevím nevím. Jednak to žere, druhak to je materiálu a po pár km se to vyhodí. Mně by zajímalo jestli někdo dělal absolutní emisní součet - tedy emise potřebné na výrobu vs emise, které to sníží.

BTW> Tušíte jakou emisní skupinu by splnilo Euro 4 bez DPF?

Souhlasím, přesně tak, v první chvíli každej ukazuje, jak je to ekologický, ale nikdo už neřeší, jak energeticky náročný a ekologický výroba těch samotných zařízení a pak jejich likvidace... viz elektromobily a výroba tý elektriky, baterek, jejich likvidace, nebo sluneční elektrárky a tak... jsem zvědavej, jestli někdo počítal taky s tím, až tomu odzvoní životnost, nehledě na to, že se ta učinost panelů pořád s časem snižuje, jak se to bude likvidovat... ty, co to nakoupili, pronajali si pozemky a ted za to berou ty mesmyslný peníze a pak někam s prachama zdrhnou, až to bude nepoužitelný a vy se tady pos....