Diagnostikou si můžeš zkontrolovat i automat a jeho řadicí body, při jízdě pak vidíš, jestli je měnič v prokluzu nebo bez.
HU na automatu, Tvůj postup s drátem se také nechá použít, ale musíš být precizní




Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přeji ti úspěch, ale tvůj přístup k technice je ten nejhorší, který si může mechán přát..Takové auto když přijede do opravy a měli jej pod rukou "šetřílci" , kteří ojebou co mohou a pak auto třeba změní majitele , který jej chce opravit je noční můra. Lepší je jej zapálit a vyplatit majiteli kompenzaci..Slib, že jej nebudeš již prodávat...Pavel Vraštil píše:Ahojte. Motor běží, ale začal týct chladič. Asi, jak jsem sundaval předek, tak se trochu hnul a teče. Stáhnul jsem ho velkou truhlářskou svěrkou a přestal. Takže to zajistím asi drátem- stáhnu chladič několika smyčkama drátu. Kupovat novej chladič do takhle starýho auta rozhodně nebudu.