Stránka 4 z 4
Napsal: 28 srp 2018, 07:14
od Rayx
To nastavení čerpadla v rozvodech na "kolík" je základ, ale stejně je třeba si pak diagnostikou zkontrolovat předvstřik.
Diagnostikou si můžeš zkontrolovat i automat a jeho řadicí body, při jízdě pak vidíš, jestli je měnič v prokluzu nebo bez.
HU na automatu, Tvůj postup s drátem se také nechá použít, ale musíš být precizní

Napsal: 28 srp 2018, 08:29
od roman1648
Jo,to je rozumny

Napsal: 28 srp 2018, 13:29
od jericho-3
Pavel Vraštil píše:Ahojte. Motor běží, ale začal týct chladič. Asi, jak jsem sundaval předek, tak se trochu hnul a teče. Stáhnul jsem ho velkou truhlářskou svěrkou a přestal. Takže to zajistím asi drátem- stáhnu chladič několika smyčkama drátu. Kupovat novej chladič do takhle starýho auta rozhodně nebudu.
Přeji ti úspěch, ale tvůj přístup k technice je ten nejhorší, který si může mechán přát..Takové auto když přijede do opravy a měli jej pod rukou "šetřílci" , kteří ojebou co mohou a pak auto třeba změní majitele , který jej chce opravit je noční můra. Lepší je jej zapálit a vyplatit majiteli kompenzaci..Slib, že jej nebudeš již prodávat...

Napsal: 28 srp 2018, 23:51
od NOVON
jericho: Jj,zrovna takové teď dělám..