Stránka 4 z 4

Napsal: 23 říj 2016, 19:03
od johnyd1
octaviask píše:
johnyd1 píše:
Martinkokes píše:No vies mna nezaujimaju tvoje rady ako opravit caste chyby ktore opravy kazdy curak co si nastuduje na istrnete ako funguje dieslovy motor a potom tu prida 2500 prispevkov aj ked o kokotine ktoru kazdy pozna alebo vie ako to ma vyriesit ..len aby bol zaujimavy :) este raz ja tam mam nieco neobvikle co sa nestava bezne ..a ja bezne rady nepotrebujem :) a pokial si myslis ze v profitunningu nevedia nastavit rozvody tak si riadny kkt:)




ved píše že v profituningu vedia nastavit rozvod,ale asi im niečo ušlo.
Nepovedal by som ze je to priamo ich chyba....bohvie ake tam boli okolnosti, mozno nedostali priestor sa s tym babrit....mozno by to bolo drahe..atd.

Je vela dovodov preco zakaznik uz nechce dalej riesit...alebo sa mechanik s tym uz nechce zabavat. kedze pôvodne mali len spravit rozvody. Treba hladat dovod preco niekto povolil a krutil s tou srobkou!!!
Súhlasím,ale ak niečo také mám v dielni a to je výzva neodíde pokial to nedám do plnej funkcie.

Napsal: 23 říj 2016, 19:07
od octaviask
johnyd1 píše:
octaviask píše:
johnyd1 píše:



ved píše že v profituningu vedia nastavit rozvod,ale asi im niečo ušlo.
Nepovedal by som ze je to priamo ich chyba....bohvie ake tam boli okolnosti, mozno nedostali priestor sa s tym babrit....mozno by to bolo drahe..atd.

Je vela dovodov preco zakaznik uz nechce dalej riesit...alebo sa mechanik s tym uz nechce zabavat. kedze pôvodne mali len spravit rozvody. Treba hladat dovod preco niekto povolil a krutil s tou srobkou!!!
Súhlasím,ale ak niečo také mám v dielni a to je výzva neodíde pokial to nedám do plnej funkcie.
A sak jasne..to som si myslel aj ja na zaciatku..ale moze nastat vela situacii pre ktore to proste dalej neriesis....Nebudem spekulovat ake...
Zivot nauci ze netreba byt moc iniciativny...nakoniec z toho aj tak vyjde mechanik jak najvacsi debo.

Napsal: 23 říj 2016, 19:13
od johnyd1
octaviask píše:
johnyd1 píše:
octaviask píše: Nepovedal by som ze je to priamo ich chyba....bohvie ake tam boli okolnosti, mozno nedostali priestor sa s tym babrit....mozno by to bolo drahe..atd.

Je vela dovodov preco zakaznik uz nechce dalej riesit...alebo sa mechanik s tym uz nechce zabavat. kedze pôvodne mali len spravit rozvody. Treba hladat dovod preco niekto povolil a krutil s tou srobkou!!!
Súhlasím,ale ak niečo také mám v dielni a to je výzva neodíde pokial to nedám do plnej funkcie.
A sak jasne..to som si myslel aj ja na zaciatku..ale moze nastat vela situacii pre ktore to proste dalej neriesis....Nebudem spekulovat ake...
Zivot nauci ze netreba byt moc iniciativny...nakoniec z toho aj tak vyjde mechanik jak najvacsi debo.
Vtom prípade posielam špekulantov a vychcálkov dopreč.

Napsal: 23 říj 2016, 19:29
od octaviask
johnyd1 píše:
octaviask píše:
johnyd1 píše: Súhlasím,ale ak niečo také mám v dielni a to je výzva neodíde pokial to nedám do plnej funkcie.
A sak jasne..to som si myslel aj ja na zaciatku..ale moze nastat vela situacii pre ktore to proste dalej neriesis....Nebudem spekulovat ake...
Zivot nauci ze netreba byt moc iniciativny...nakoniec z toho aj tak vyjde mechanik jak najvacsi debo.
Vtom prípade posielam špekulantov a vychcálkov dopreč.
len ked nema kazdy na cele napisane ze je spekulant :D :D

Napsal: 24 říj 2016, 07:41
od slovacek.milos
[quote="Martinkokes"]Predstavte si ze ten specialista to vyriesil motor slape ako hodinky... takze ani jeden z vas nemal dobry tip ... bolo to pretocene cerpadlo o sedem zubov .

[quote="Martinkokes"] na vagu s to mal na klasickej diagnostike a nic neukazovalo ziadnu chybu .. a skusali sme nastatovat aj predvstrek a nic proste

Napsal: 24 říj 2016, 11:16
od jericho-3
To je věčný problém, každý si myslí že Vag je neomylný a přitom, kdyby kolikrát začali od mechaniky a koukli, kdy jim čerpadlo stříká naftu vůči vačce , ušetřili by si nervy.Samozřejmě je to stejně trochu divné, 7 zubů je 7 zubů. Ale já takhle naskočil na Renaulta diesela, který měl vždy montována 2 čerpadla, Roto a Bosch, takže jsou 2 polohy nastavení obou čerpadel/značek-rozdíl je pár zubů/a ještě to mělo v kole čerpadla vybrání na 2klínky,pro každé čerpadlo jedno. A na kole byly značky R a B , aby se to nespletlo..Já namontoval nový řemen/motor majitel chcípl a od té doby už nenastartoval/ ..Řemen se přetrhl.Dal jsem vše jak má být a pořád obdoba toho, o čem se tady psalo...Byl jsem za blbce a od té doby ničemu nevěřím..Závada byla v tom , že v D nějaký mechán postavil čerpadlo bez ohledu na značky a když se potkal, tak blbec jako já na to nepřišel. On totiž dal klínek do druhé díry, což znamenalo, že čerpadlo stříkalo jindy... :)
P.S. já tehdy netušil, že tam jsou 2 možnosti. Stačilo to kolo sundat..

Napsal: 24 říj 2016, 12:01
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]To je věčný problém, každý si myslí že Vag je neomylný a přitom,

kdyby ten jantar mrkl na tdi graf tak si tam přečte že počátek vstřiku přichází příliš brzy nebo pozdě skočených čerpadel ALH AGR jsem pár dělal že je počátek vstřiku blbě bylo i v paměti zíávad, v okně počátek vstřiku by byla taky blbost,

VAK to je pro někoho španělská ves něco jako vodovody a kanalizace, stoka čísel (LOL)

Napsal: 24 říj 2016, 15:59
od prka
to Martinkokes
prka píše:Poradil bych Ti, jak lze překontrolovat, zda není čerpadlo "rozladěné". Neudělám to však. Ne proto, že jsi Slovák /Slováky mám stejně rád jako Čechy/, ale proto, že jsi strašně arogantní a napadáš ty, kteří se Ti snaží pomoci.
No vidíš. Kdybys nebyl tak arogantní a nevyskakoval na ty, kteří Ti chtějí poradit, tak bys to dle našich rad dal sám do pořádku a nemusel jsi chodit po "specialistech".
Stačí natočit drážku v hřídeli čerpadla naproti značce na tělese čerpadla /viz první obrázek/. Je to poloha, kdy by mělo čerpadlo vstřiknou do prvního válce. Pak na hřídel nasadíš přírubu pro uchycení řemenice tak, aby výřez v přírubě byl naproti otvoru pro aretační kolík a tuto polohu zafixuješ maticí /viz druhý obrázek/. A pak je to již všechno téměř "brnkačka"- dle příručky. Jak jednoduché, že !!!
Stále tady vyskakuješ na Miloše, ale ten má ve všem pravdu. Jak správně říká, TDI graf by ihned ukázal jestli není vstřik příliš brzy nebo pozdě. Ten kdo Ti dělal diagnostiku, tak je asi nějaký amatér.

Obrázek
Obrázek