Vačka PD-opět vydřená

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

kup kolbenschmidt,to je myslim origo akoze,za 150-160eur sa da kupit
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3752
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já bych se na tu hlavu z vysoka vy...l.Co jí je?Nic.Je trochu vymačkaná jak každá jiná.Pokud nemáš jiné problémy jak tu ojetou vačku tak do toho nevrtej.Beztak si myslím že jsi měl buď nevhodné hydra nebo ta vačka byla chycená.Vačku můžeš dát klidně ten kolben nebo jsme dávali i ET Engineteam.Vytáhni zaslepky zavař a jezdi.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 851
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Chlapi co vydrží litinová od Engineteam vačka, ma někdo zkušenosti?
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

vilik píše:
TDI tech píše:Suhlas s Wokom, tiez to vydidm na nevhodny olej. Som si isty ze ten 5W30 je na tuty 507.00 a v starom PDcku nema co robit.
To jako proč? VW 507 pokryje všechny ostatní specifikace. Takže tímto olejem nic nezkazíš.
507.00 je SAPS olej (s nizkym obsahom siry aby sa nepriskvaril v uzle pocas regeneracie DPF) ktory je urceny pre moderne motori TDI (aj PD) s DPF filtrom. Ten olej tvori tensiu vrstvu olejoveho filmu, k comu su tieto motori patricne usposobene (pouzite ine technologie obrabania, materialy a presnost) To ze nieco vyzera rovnako, este neznamena ze to je rovnake.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tome to hlavu chci proto že mi auto sem tam celkem solidně při startu začne kouřit. Vím na 100% že to dělá od výměny vstřiku který jsem dvakrát přetěsňoval novou sadou kroužku a pořád to dělá.
Takhle bych měl jistotu že je hlava OK a vstřik tam sedí jak má.
Navíc si to budu dělat sám, abych předešel destrukci vstřiku jako minule.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

tiguan2 píše:Chlapi co vydrží litinová od Engineteam vačka, ma někdo zkušenosti?
Podla mna to nema zmysel komplet sada ocel stoji 236€ s dopravou SK/cz
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3752
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak pánové já se taky přidám s dotazem.
Jak se dá bezpečně rozeznat dobré a vadné hydro?Konkrétně na PD.Já na svém BXE měnil vačku a hydra.Někde jsem to psal pár příspěvků zpátky.Vačka a lágry engineteam a hydra INA.Stará vačka byla na jednom palci ko a 3 nebo 4 hydra byly měkké.Dalo se to všechno nové a hned po nastartování klepot.V krabičce od nich návod s obrázkama jak postupovat(držet plyn delší dobu,pak počkat a pak poslouchat a kdyžtak znovu a tak), tak podle toho to skoro stichlo,dál jsem si říkal že je potřeba to trochu prohnat ať se to trochu usadí.Odjel jsem dovolenou cca 1000km a pořád to nebylo ono.Ten motor měl před výměnou i s ojetou vačkou takový hladký,sametový zvuk,žádný klepot nic.Po výměně prostě na volnoběh je slyšet klepání.Teď už mám od výměny najeto 3000km a je to pořád stejné.Dneska jsem sundal ventilové víko a všechny hydra jdou když nejsou zatlačeny palcem vačky zmáčknout o cca 1-2mm.Dělal jsem to na horkém motoru cca půl hodiny po scípnutí.Předpokládám že by snad měly být tvrdé ne?
Naposledy upravil(a) Tomas6 dne 26 říj 2016, 18:13, celkem upraveno 1 x.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 851
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

stanomx píše:
tiguan2 píše:Chlapi co vydrží litinová od Engineteam vačka, ma někdo zkušenosti?
Podla mna to nema zmysel komplet sada ocel stoji 236€ s dopravou SK/cz
Na to jsem se neptal...otázka zni jak dlouho vydrži.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3752
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Libore a se startama problém jinak nemáš?Právě co já mám zkušenost tak to spíš nestartovalo (spadla nafta) Místot toho aby to hulilo nebo tak.Ale klidně může být.neznám všechno.

Jo a promiň že jsem se ti vmísil do tématu.Nechci zakládat nové téma....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Po startu zakouří každé druhé pd
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Se starty byly problémy cca tři čtvrtě roku zpět, ale jak přišly tak i po pár týdnech odešly.
Zlepšilo se to po výměně palivového filtru. Měl celkem hodně najeto, tuším 70 až 80 tisíc.
A taky po výměně čidla otáček na klice, často vyhazoval po neúspěšných startech chybu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tomas6 píše:Tak pánové já se taky přidám s dotazem.
Jak se dá bezpečně rozeznat dobré a vadné hydro?Konkrétně na PD.Já na svém BXE měnil vačku a hydra.Někde jsem to psal pár příspěvků zpátky.Vačka a lágry engineteam a hydra INA.Stará vačka byla na jednom palci ko a 3 nebo 4 hydra byly měkké.Dalo se to všechno nové a hned po nastartování klepot.V krabičce od nich návod s obrázkama jak postupovat(držet plyn delší dobu,pak počkat a pak poslouchat a kdyžtak znovu a tak), tak podle toho to skoro stichlo,dál jsem si říkal že je potřeba to trochu prohnat ať se to trochu usadí.Odjel jsem dovolenou cca 1000km a pořád to nebylo ono.Ten motor měl před výměnou i s ojetou vačkou takový hladký,sametový zvuk,žádný klepot nic.Po výměně prostě na volnoběh je slyšet klepání.Teď už mám od výměny najeto 3000km a je to pořád stejné.Dneska jsem sundal ventilové víko a všechny hydra jdou když nejsou zatlačeny palcem vačky zmáčknout o cca 1-2mm.Dělal jsem to na horkém motoru cca půl hodiny po scípnutí.Předpokládám že by snad měly být tvrdé ne?
Pokud tam ty hydra patří jsou v háji, takové hrubé zjištění, zda jsou dobrá, je měrka 0,20 která by tam měla/mohla/ jít strčit.. Pokud prstem to zmáčkneš, koupil jsi špatně..
nepropadat panice...
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3752
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jj.Patří.Ještě zkusím změřit tlak oleje v hlavě, jestli není problém tam a jinak půjdou na reklamaci.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tome to klapání jsem měl od výměny vačky s hydrama taky, ale jen cca 3-5 vteřin po startu studeného motoru, pak to utichlo.
Nejsem si teď na 100% jíst, ale mám pocit že nyní po pročištění a výměně oleje je klid.
Pro klid duše to budu muset poslouchat jakmile budu odjíždět z práce.
A když je řeč o hydrech, všichni píší že použily značku INA, ale jak jsou natom s kvalitou ty Federal Mogul ?
Jsou jednou tak drahý jak INA, tak jestli i kvalita je lepší.
Má někdo zkušenost ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Nikdo ty Federal Mogul ještě nezkoušel ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“